Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ובכל זאת, מישהו שיודע לפרק דשבורד?:-)

 

כולם רושמים לך אותו הדבר ואתה מתעקש ללכת עם הראש בקיר.

צביעה של דשבורד לא תוריד לך את הטמפרטורה בחלל הרכב ולו בעשירית המעלה. בנוסף, אני בספק שקיים בעולם צבע שמתאים לדשבורדים, שגם ייראה כמו שצריך וגם לא יתקלף לאחר חודש או לאחר כל מכה קטנה.

יותר מזה, אאל"ט הדשברוד ברכבך עשוי מחומר ספק-גומי-ספק-פלסטי גמיש, נכון? הסיכוי שלך לצבוע אותו ושזה יראה טוב שואף ל 0.

 

רד מזה, ברצינות. אתה כן יכול להשתמש בצלון לשמשה הקדמית או לרכוש כיסוי לדשבורד באיזה צבע שתבחר ולפי מדידה, יש כמה מקומות שמייצרים כאלה בארץ. זה אומנם מכוער לדעתי אך מספקת הגנה מקסימלית לדשבורד.

 

איתמר.

 

(נ.ב, ובקשר לשאלתך המקורית, אני בטוח שתמצא ברשת כל מיני פורומים ומדריכים מקוריים של VW שיתראו לך את פירוק הדש עד רמת הבורג, אולי אפילו ב YOUTUBE).

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה על התשובה:-)

תוכל להפנות אותי לאתרים שציינת? כי אני לא הצלחתי למצוא.

הייתי בכל מקרה מעוניין לצבוע חלקי פלסטיק, כמו הקונסולה למשל, בצבע בהיר (מסיבות קוסמטיות בלבד).

פורסם

אני לא מבין אה רוצה לפרק את הדאש קומפלט או רק כמה פאנלים?

אם אתה רוצה לפרק קומפלט צריך לפרק הגה,דבר שלא מומלץ בכלל לעשות אם אתה לא יודע מה אתה עושה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...