Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

אני רוצה לצבוע את הדשבורד השחור בפולו שלי לצבע בהיר יותר כדי להקטין את הסיוט שבכניסה לאוטו באמצע הקיץ. מה שכן, אין לי מושג איך לפרק את הדשבורד כמו שצריך (במיוחד את החלק העליון שלו שמתחמם הכי הרבה) ואני מפחד לשבור משהו. הבנתי שיש כל מיני קליפסים שצריך לשחרר בעדינות עם מברג. השאלה שלי זה איך לשחרר את הפלסטיקים בלי לשבור שום דבר?

 

הכוונה לדשבורד מהסוג הזה:

853028-4.jpg

 

תודה:-)

פורסם

:shock:

לא פשוט יותר לקנות מגן שמש לחלון?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא.

האוטו יהיה חם גם תוך כדי נסיעה, דש בהיר יכול לחסוך במזגן ומכאן גם לחסוך בדלק. חוץ מזה שהייתי רוצה פנים קצת פחות משעמם מגוון שחור אחיד בלי שום קשר.

פורסם
לא.

האוטו יהיה חם גם תוך כדי נסיעה, דש בהיר יכול לחסוך במזגן ומכאן גם לחסוך בדלק. חוץ מזה שהייתי רוצה פנים קצת פחות משעמם מגוון שחור אחיד בלי שום קשר.

 

אני מצטער אבל זה נשמע לי כמו שטויות.

זה לגמרי בסדר לצבוע את הדשבורד סתם בשביל היופי/גיוון.:-)

פורסם

כי זה שטויות,כמו המיתוס שרכב שחור מתחמם בהרבה מרכב בהיר.

בקיצור תחסוך לעצמך התעסקות מיותרת כי זה לא יוריד את הטמפרטורה של הרכב,תשכח מזה.

עוד דבר,בלי נסיון אתה תעשה רק נזק,שלא נדבר על זה שאתה צריך לפרק את ההגה עם הכרית אוויר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

בקשר לחלק העליון של הדש, אפשר להזמין כיסוי בד בהיר. יש אנשים שעושים את זה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
בקשר לחלק העליון של הדש, אפשר להזמין כיסוי בד בהיר. יש אנשים שעושים את זה.

 

אתה יודע מאיפה אפשר להזמין?

 

הייתי מעדיף את האופציה של הצביעה, זה יצא יותר מקצועי וראיתי הרבה פרויקטים כאלה. אני לא מדבר על דברים כמו פירוק הגה אלא רק חלקי פלסטיק בלי תפקיד מיוחד.

דשבורד בהיר יתחמם פחות בקיץ וההבדל משמעותי, אבל כמו שאמרתי ההתחממות בקיץ היא לא הסיבה היחידה שאני רוצה ללכת על הפרויקטון הזה ויש לי זמן פנוי. אז אם בכל זאת מישהו יודע...

פורסם

בדוק אצל היבואן ובמקומות שמוכרים אויזרים לרכב, יש מקומות שתופרים לפי הזמנה. אני לא מכיר מקומות ספציפיים, אבל יודע שיש דבר כזה. צביעה של דש בורד כימעט תמיד לא מקצועית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
האם תוכל להסביר ולהוכיח שזה לא נכון?

 

היה פרק במכסחי המיתוסים ששמו שם שני רכבים אחד לבן והשני שחור בשמש לאורך היום,מצאו שרכב שחור מתחמם מהר יותר מלבן,אבל ההבדל טמפטורות בין שני הרכבים היה 5 מעלות בלבד 52 לרכב הלבן ו57 לרכב השחור,בטמפרטורה כזאת 5 מעלות לפה או לשם אתה תמות מחום במכל מקרה.

שלא נדבר על זה שהם בדקו את זה בקיץ שלהם שהוא חם פחות מהקיץ שלנו,אני אישית בדקתי ברכב שלי ואחרי 70 מעלות המד טמפרטורה פשוט הפסיק לקרוא.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
היה פרק במכסחי המיתוסים ששמו שם שני רכבים אחד לבן והשני שחור בשמש לאורך היום,מצאו שרכב שחור מתחמם מהר יותר מלבן,אבל ההבדל טמפטורות בין שני הרכבים היה 5 מעלות בלבד 52 לרכב הלבן ו57 לרכב השחור,בטמפרטורה כזאת 5 מעלות לפה או לשם אתה תמות מחום במכל מקרה.

 

גם רוני אהרונוביץ בדק לפני מספר רב של שנים במגזין אוטו הבדלי טמפרטורה. התוצאה - כמעט ואין הבדלים בין צבע כהה וצבע בהיר.

 

לפותח השירשור, בדוק את יכולת קירור המזגן ואל תהרוס את הרכב בצביעה מיותרת.

פורסם

5 מעלות זה עדיין 5 מעלות. ואין שום צורך בשביל לפרק את ההגה ,מה ניראה לך זה רכב צרפתי?

אם כבר אתה מפרק אני היתי ממליץ לא על צביעה אלה על עטיפה בנילון, הוא עמיד בחום ויוצר אפקט יותר מקורי.

זה סתם דוגמה של כיסוי דמוי קרבון אבל יש בכל הצבעים

פורסם

צביעה לא תעזור לך כאן לצערי.

 

הרכב מתחמם מבפנים בגלל אפקט החממה. כלומר קרינה של קרני שמש חודרות את הזכוכיות ונכנסות לתוך האוטו, ברגע שהקרינה פוגעת באביזרים של החלק הפנימי של הרכב נפלטת קרינה של חום "אינפרה אדום". החום מנסה לעולת למעלה אך הגג והזכוכיות מבודדים חום ולכן החום נשאר תקוע בתוך הרכב.

 

אם אתה רוצה למנוע התחממות של הרכב מפנים, אתה פשוט צריך לכסות את חלונות הרכב כדי שקרינה לא תוכל לחדור לרכב.

 

ד.א אני חושב שהדש בורד בצבע שחור על מנת למונע סנוור, ככה שאני לא בטוח שצביעה לגוון בהיר תהיה בטיחותית.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

היה לי גולף עם השחרה של שמשות, כולן חוץ מקדמית. אם נעזוב לרגע את עינין החוקיות, בקיץ זה פשוט דבר מעולה: אחרי 15 דקות שחוזרים לרכב, עדיין בפנים קצת קריר (אני הייתי שם כיסוי "משקפיים" על על החלון הקדמי).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...