Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע מחוברים למגבר dragster 100Wx2 RMS

הרמקולים עצמם 140W RMS

מעוניין לחבר אותם למגבר חזק יותר

אפשרי יד 2

תקציב עד 1500 ש"ח

תודה

פורסם

יש לך ביד שנייה סלסטרה FA2150x , מצויין לדוטק שלך.

 

או שאתה יכול להוסיף קצת וללכת על מגבר חדש מאותו דגם , דבר עם SROOL לגבי מחירים.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

אני לא חושב דפקה שהבעיה במגבר, על תמהר להחליף מגבר עד שתבדוק אותו טוב טוב.

אנשים ממהרים להחליף מגבר כאילו שזה יעשה להם שינוי שמיים וארץ, ממש לא.

 

הייתי מתחיל קודם מרדיו דיסק איכותי זה המקור הראשוני של איכות במערכת.

פורסם

יוני אתה צודק בכך שלא תמיד צריך למהר ולהחליף את ההגברה אם המערכת לא נשמעת טוב אבל במקרא הזה המגבר שלו הוא לא יותר ממגבר מדבקה פשוט שמוכרים באוטו דיפו, יש לו סט טוב שאוהב כוח ונכון לשדך לו מגבר מתאים שיהווה בסיס טוב לHU עם אפשרות לכיוונים שונים.

 

פותח השרשיר באיזה רדיו דיסק אתה משתמש?

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

המגבר הוא לא סתם "מגבר מדבקה"

זה מגבר איטלקי Dragster DB-210, קצת ישן (בן 10 שנים)

מגבר מעולה, אבל הוא חלש יחסית לקומפוננט שלי, בגלל זה אני רוצה להחליף אותו - הרי אם הרמקולים מסוגלים ל-140W RMS, אז למה לתת להם רק 100W RMS?

ה-HU שלי הוא פיוניר מהדגמים הבסיסיים ביותר

פורסם

אני מציע שתשדרג דווקא את הקומפוננט

המגבר שלך לא רע ,לדעתי אין סיבה להחליף אותו.

הדוטק אוביישן הוא סט בסיסי טוב

אתה יכול למכור אותו ב-500 שח

תוסיף את זה לתציב שלך =2000 שח ,אתה יכול לרכוש סט איכותי בתקציב הזה

שיתן לך שיפור גדול יותר על פני החלפת מגבר.

 

אני הייתי הולך על הרץ HSK165XL

זה סט עוצמתי איכותי ומאוד נציל הוא יעבוד

יפה מאוד עם ההגברה שלך.

פורסם

קבל ממני התנצלות לגבי המגבר לא ידעתי שמדובר בדגם ישן ומוצלח שלהם לפי הטענות פה.

100wrms זה הספק טוב מאוד לדוטק , אין צורך במגבר חזק יותר עדיף להשקיע במקום אחר.

 

אם תפרט את כל הרכיבים במערכת ואיך ההתקנה בוצעה נהיה חכמים יותר.

 

מה חסר לך במערכת שאתה לא מרוצה ממנו?

 

לצורך העיניין המידים שלי הם 250RMS ואני נותן להם רק 90 והם נשמעים מצויין ולא חסר לי כלום .

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

×
×
  • תוכן חדש...