Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכירות 206+ החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש שליטה מההגה על המערכת הזו?

מליד ההגה, אם אני לא טועה. יש שליטה ממנוף הממוקם מאחורי ההגה, כמו בC3 המתוקה שהייתה ברשותנו.

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צודק, SAMG היקר.

 

מנוף ליד גלגל ההגה. שולט על ווליום / תחנות רדיו / SOURCE (האחרון רלוונטי בעיקר למערכת המולטימדיה שקוראת גם USB BT SD).

 

בוקר טוב חבר'ה.

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

פורסם

 

חבל רק שהפכו את הפרונט שלו למכוער במקום העיצוב המקורי הנאה.

 

 

זה יישמע אולי כמו תירוץ של בחורה בפייסבוק :) אבל במציאות הרכב הרבה יותר יפה מכפי שמשקפות התמונות. ואני לא אומר את זה רק בגלל הטיית הסובייקטיביות והצדקת הקנייה שהיא מנגנון הגנה פסיכולוגי טבעי - אלא משום שכשבאתי לסוכנות לראשונה לראות את הרכב (לפני יום המכירות והחלטת הרכישה) התלהבתי הרבה יותר למרות שראיתי תמונות עוד קודם. משהו חיובי בחזות של הרכב הזה במציאות לא משתקף בתמונות - ככל הנראה, המדובר בפנסים שמקבלים גיבנת בצילומים ובמציאות הדבר בולט הרבה פחות. מכל מקום, לדעתי האישית פיג'ו עשו עבודה נהדרת בעיצוב (חניתי במכללה ליד פיג'ו 206 "קלאסית" - לחלוטין מרשימה פחות). לדעתי החבילה הכוללת גם יפה יותר מה-207. במיוחד בשחור :)

 

שי

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

פורסם
זה יישמע אולי כמו תירוץ של בחורה בפייסבוק :) אבל במציאות הרכב הרבה יותר יפה מכפי שמשקפות התמונות. ואני לא אומר את זה רק בגלל הטיית הסובייקטיביות והצדקת הקנייה שהיא מנגנון הגנה פסיכולוגי טבעי - אלא משום שכשבאתי לסוכנות לראשונה לראות את הרכב (לפני יום המכירות והחלטת הרכישה) התלהבתי הרבה יותר למרות שראיתי תמונות עוד קודם. משהו חיובי בחזות של הרכב הזה במציאות לא משתקף בתמונות - ככל הנראה, המדובר בפנסים שמקבלים גיבנת בצילומים ובמציאות הדבר בולט הרבה פחות. מכל מקום, לדעתי האישית פיג'ו עשו עבודה נהדרת בעיצוב (חניתי במכללה ליד פיג'ו 206 "קלאסית" - לחלוטין מרשימה פחות). לדעתי החבילה הכוללת גם יפה יותר מה-207. במיוחד בשחור :)

 

שי

 

אני מאוד מרוצה מהמכונית.

יש רק כמה דברים שלא כ"כ אהבתי.

1)המערכת המעאפנה מודל 2002 המקורית ,החלפתי בפיוניר , מערכת נהדרת.

2)אין מצית ומאפרה ,למעשן כבד כמוני זו ממש בעיה , אני לא מאותם טייסי מסוקי אפצ'י שמשגרים מהחלון טילים על החלונות ועל הקסדות של הנוסעים והרוכבים.

יחד עם זאת שאני נתקע בלי מצית ובדיוק אין בתא כפפות אני בבעיה גדולה ומסוגל לאכול סיגריה מעצבים :lol:

3)לא כ"כ אוהב את הידיות ה"כסופות" אבל נראה לי שהתרגלתי.

חוץ מזה מדובר באחלה של מכונית , מהנה לנהיגה , נוחה מאוד ומרווחת.

ההגה מתקשר ולא כמו כל המכוניות האחרונות שנהגתי בהן "מרגישים את הכביש" ומקבלים ממנו פידבק על כל דבר.

מבחינת תצרוכת דלק נראה כי היא אוכלת כמו הרכב הקודם שלי , פונטו ספייס אוט' כלומר כ1/15 פחות או יותר.

למרות הנתונים המאוד....איך נאמר ...פרווה היא דיי זריזה ומרגישה יותר מ73 (לא 75 , 73 כוח סוס) לא מדדתי אבל נראה כי היא עוברת את הרכב הקודם שלי שנהנה מעודף כוח סוס ,אם כי הוא היה אוט' ובעל סמ"'ק נמוך יותר.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

אם כבר קטנוניות אז עד הסוף - בעניין הכ"ס - יש תקנים שונים למדידה ובחלק מהמקומות הילדה נרשמת עם 75 כ"ס (למשל בגרמניה).

 

כלומר בגרמנית יש לנו 73 כ"ס (המכונים PS) ובמקומות אחרים יש לנו 75 כ"ס (המכונים HP או BHP).

 

לא שזה כזה עקרוני, אבל שתדע. וזה לא קשור לפיג'ו עתירת ניחוח הניינטיז שלנו - זה המנוע העתיק העתיק (עתיק אמרתי?) שלנו מסדרת TU3 ששוכן מתחת למכסה שלי ושלך, כן כן, אותו מנוע ששימש את ה-206 הקודמת, את ה-106 (בגרסאות מסוימות), את ה-205... "TSI שלילי" אם תרצה, פסגת אי החדשנות. יחד עם זאת המנוע אמין וטוב, אמרו גדולים ממני ואני הנהנתי כמו בחור טוב שלא יודע יותר מדי.

 

אני לא אצטרף למחמאות על הרכב גם משום שרשמתי את דעתי וגם משום שאין לי מה לחדש בנוגע למה שאמרת. כן אציין שהשילוב של תיבת ההילוכים יכל להיות מדויק יותר. לא שהוא רע - אבל אם תנהג בגרמניה (חדשה) ידנית תבין על מה אני מדבר.

 

מעבר לזה השילדה נעימה והאוטו חד משמעית מרגיש זריז הודות למומנט זמין, משקל יבש של 933 ק"ג ותיבה ידנית. הדבר בולט במיוחד על רקע הציפיות הנמוכות יחסית שהיו לי מהאוטו. המתלים עושים עבודה טובה (לא חסרי חוט שדרה ולא חובטים בך ללא רחם) והרכב מרגיש טוב מהצפוי על הכביש. בהיבט המהירות, לדעתי הרכב מרגיש מהיר מכפי מהירותו באמת (אגב, לא לטעות - מבחינתי זה יתרון, מרגיש מהיר זה כיף יותר ממהיר ומשדר עגלתיות כמו ליסינג 2 ליטר). אין מה לצפות לשקט מופתי בתא הנוסעים בשיוט של 120 קמ"ש בכביש 6 (או יותר רחמנא ליצלן למי שינסה). טו סם אפ, מספיק לרוב השימושים בפן הפרקטי ושובב מספיק כדי להיות חביב בפאן הכיף. אין מה להשוות בעליל לסגמנט המיני וגם בסגמנט הסופר מיני אם שמים לרגע בצד את כח המנוע (שבאמת לא מורגש במהירויות לא גבוהות) יש כאן חבילה תחרותית במיוחד בהיבט ההרגשה.

 

חיתוך המחירים:

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3520802,00.html

 

הופך את האוטו למציאה. אגב, באירופה גרסת הבסיס של ה-206+ בנפח 1.1 ליטרים (60 כ"ס) מוצעת במחיר גבוה ב-200 אירו בלבד מה-107. כנראה זה הרעיון - תחליף זול וטוב (למרות שמעט מיושן טכנולוגית) למיני.

 

דלק: אני לא חושב שנהיה חסכוניים כמו הפונטו (נו טוב אולי כמו האוטומטית) אבל כנראה שלא נהיה רחוקים מזה. מצד שני, כרגע אני רק בשלב ההרצה. ואחרי ההרצה, אני מתכוון לבדוק את תפוקת הסוסים המקסימלית רוב הזמן :twisted: כך שחשבון הדלק יתפח מעט. בכל מקרה צריך לבדוק את הצריכה "כמו שצריך" כדי לספק מידע שלם לחביבי הפורום - יקרה כשאצבור מספיק ק"מ.

 

אני חושב שעם המחיר של הפיג'ו כרגע לשופרסליסטים בסוף נוכל לפתוח מועדון למחזיקי 206+. יותר עלוב ממועדון מאזדה 3 זה הרי לא יהיה... :lol:http://www.mazda3.co.il/

 

בקיצור, אתה יכול להיות מבסוט ושלם עם הבחירה שלך. בנוגע לחסכון הפוטנציאלי אם היית מחכה - זה לא רלוונטי, עלות שקועה. לא הייתה לך דרך לחזות העתיד, וצריך להביט קדימה.

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

פורסם

מודה שעוד לא נסעתי על גרמניה ידנית חדשה , חוץ מפולו קלאסיק (96)בלימודי נהיגה ו מגאן , קאנגו , 205/GTI לא נסעתי 10 שנים על ידני כך שקצת שכחתי את התחושה.

בכל מקרה אני מאוד נהנה מהרכב וזה מה שחשוב , מההודעות שלך אני מסיק שגם אתה

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

מאד נהנה? כלום אין זה אנדרסטייטמנט מופלא ונשגב לתיאור רגשותיי למכוניתי...

 

חביבי, אני מאוהב :inlove: בחתיכת הפח הצרפתית הזו. יש בה אישיות מסוימת ולא יעזור כלום. אבל עם אהבה לא הולכים למכולת, במיוחד אם אתה חבר בקארספורום. אז השתדלתי להיות אובייקטיבי ולספר גם על חסרונות. לא כל חברי הפורום צריכים להיות מודעים לשגיונותיי, הרי.

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

פורסם
צודק, SAMG היקר.

 

מנוף ליד גלגל ההגה. שולט על ווליום / תחנות רדיו / SOURCE (האחרון רלוונטי בעיקר למערכת המולטימדיה שקוראת גם USB BT SD).

 

בוקר טוב חבר'ה.

 

מה שמעביר תחנות רדיו, זה גלגל כזה? אם כן: זה מעביר בין התחנות הקבועות או עושה סריקה? אני מנסה פשוט להבין אם מה שקורה בקליאו שלי הוא תקין.

פורסם
מה שמעביר תחנות רדיו, זה גלגל כזה? אם כן: זה מעביר בין התחנות הקבועות או עושה סריקה? אני מנסה פשוט להבין אם מה שקורה בקליאו שלי הוא תקין.

 

מה קשור קליאו ל206+?

יש לך שאלה? פנה לתת פורום טכני ופרסם אותה שם. רמז, זה יכול להיות יותר אפקטיבי.

רמז נוסף, יש ספרי רכב באתר של רנו, אולי כדי לך לנסות קודם שם.

 

בהצלחה.

פורסם

ל-"מחפש רכב": מדפדף בין התחנות השמורות בזיכרון של המערכת.

 

ל-"samg": לא צריך להיות חכמולוג.. עוד שורה אחת בתגובה והיית כבר עונה לו על השאלה בנוסף ליעוץ שלך.

פורסם
ל-"מחפש רכב": מדפדף בין התחנות השמורות בזיכרון של המערכת.

 

ל-"samg": לא צריך להיות חכמולוג.. עוד שורה אחת בתגובה והיית כבר עונה לו על השאלה בנוסף ליעוץ שלך.

 

תודה רבה.

פורסם
מה קשור קליאו ל206+?

יש לך שאלה? פנה לתת פורום טכני ופרסם אותה שם. רמז, זה יכול להיות יותר אפקטיבי.

רמז נוסף, יש ספרי רכב באתר של רנו, אולי כדי לך לנסות קודם שם.

 

בהצלחה.

 

שאלתי כבר בפורום מולטימדיה ולא ידעו. בספר הרכב המנגנון הזה לא קיים (כנראה שזו התקנה מקומית), אז מנסים לגשש אם יש מנגנון דומה ברכבים אחרים. תן קצת קרדיט.

פורסם

נכון מאד, מעל הגלגלת גם כתוב אצלי MEMO מה שמרמז על תפקידה. לצורך הסריקה ישנם לחצנים בחלק העליון והתחתון של הידית, בהתאמה.

 

ולא צריך לכעוס, חבר'ה. הכל טוב, אפילו הקקי של הציפורים על הפיג'ו הדנדשה זה בסך הכל נגד מזל רע. :wink:

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

פורסם
נכון מאד, מעל הגלגלת גם כתוב אצלי MEMO מה שמרמז על תפקידה. לצורך הסריקה ישנם לחצנים בחלק העליון והתחתון של הידית, בהתאמה.

 

ולא צריך לכעוס, חבר'ה. הכל טוב, אפילו הקקי של הציפורים על הפיג'ו הדנדשה זה בסך הכל נגד מזל רע. :wink:

 

אשמח אם תעדכן בהמשך לגבי צריכת דלק, כמובן לאחר ההרצה.

לכל בעלי ה206+, תתחדשו ותרבו נחת מהרכב!


×
×
  • תוכן חדש...