Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה :)

 

בזמן האחרון יש ברכבי תופעה מוזרה, כאשר הרכב עומד

מספר דק' (10 דק' לערך) הרכב מתחיל לגמגם, כאשר נותנים גז

הרכב מעלה סלד למספר שניות ונכבה.

כשמצב כזה קורה אני צריך לגשת לתא מנוע "לנפח" עם המשאבה

הידנית מעל הפילטר סולר (למי שמכיר ברכבי דיזל יש משאבה ידנית

שאיתה "מנפחים"/מוציאים אוויר ע"י לחיצה של חלק קפיצי עגול כלפי מטה בבית פילטר),

ורק אז ניתן להניע שוב את הרכב ולהתחיל בנסיעה.

יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעייה?

תודה רבה.

 

החלק שעליו אני מדבר בבית פילטר שעליו אני בעצם לוחץ:

 

feed-diesel-pump-for-nissan-720-d21-pick-up.jpg

פורסם

כמעט בטוח שיש לך משיכת אוויר לצנרת הסולר היכן שהוא, ובסל"ד סרק ספיקת הסולר נמוכה יחסית והאוויר מתערבב בסולר ולכן המנוע מגמגם. כשאתה מפמפם אתה למעשה מזרים סולר מחדש.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

שיערתי לעצמי שיש משיכת אוויר ממקום כול שהוא, השאלה ממה זה יכול לנבוע פתאום, משאבת סולר "עייפה"?

הרכב עבר 450K + ק"מ שמור ומטופל מאוד, ישנו טפטוף קל מהמשאבה.

אני רק יציין שברגיל אין עם הרכב שום בעיות, נוסע כרגיל, מניע כרגיל, רק כאשר האוטו

מונע מספר דק' מסויים בסרק התופעה מתקיימת.

פורסם

יכול להיות שצינורות הסולר מגומי סדוקים

אתה יכול להחליפם לבד ולבדוק

תכופף קצת את הצינורות השחורים ותראה אם הם סדוקים

אם כן תחליפם ותפתור את הבעיה

פורסם

יש שסתום חד כווני בבית של המסנן כשהוא לא תקין זו התופעה שמופיעה, גורם אחר הוא דליפה מהגומיה של המסנן או מהחיבור של החיישן מים מלמטה! :-D

פורסם

אם השסתום חד כיווני לא היה תקין חוששני שגם כאשר הייתי מפמפם שום דבר לא היה משתנה

כי השסתום דפוק, וזה לא מה שקורה.

לגבי דליפות מהגומייה או מהחיישן מים בתחתית המסנן, לא קיימות.

פורסם

זה תלוי, האם מהלך משאבת הידנית מתקשה? אבל יעקב ניצן צודק ראשית יש לבדוק מהיכן הנזילת סולר ולתקן אותה..!

×
×
  • תוכן חדש...