Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות טורים לא יציבים בסרק ובבדיקה מוסך מורשה מאזדה המליצו על החלפת החלק בעלות 1900 ש"ח.שאלתי האם יש חליפי או שכדאי לשים מפירוק או לנקות ואם כן עם איזה חומר.

והאם ניקוי יעזור.הרכב מאזדה 626 שנת 2000 מנוע 2000.מצורף שרטוט

תודה.

image.jpg

פורסם

ראשית, יש לרשום סוג הרכב בכותרת. ניתן לרשום גם בשרשור עצמו, אך חובה לרשום בכותרת.

 

כללי הפורום הטכני!. קישור בחתימתי בתחתית תגובתי זו.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

האם בעיה זו עלתה בסורק תקלות? או שככה העריך המוסך? במידה ולא ניבדק ע"י סורק יש מצב כי מדובר גם בחיישן מנוע צעדים.

בכל מיקרה גם אם זה חיישן מצב מצערת אני ממליץ להוציא את החיישן עצמו ולבצע ניקוי בפתח שאליו מיתחבר החיישן ולהחזיר ולבדוק אם עובד כמו צריך. ממליץ בנוסף לנסות עם ספריי מגעים על חיבורי החיישן עצמו.

:)
פורסם

בסורק תקלות במוסך מורשה מאזדה לא הופיע בעייה זה להערכת המוסך יש לציין שהרכב עבר טיפול גדול כולל טיימינג מקורי של מאזדה ולאחר מכן התחיל הבעייה עם הטורים בסרק.בבדיקה לאחר הטיפול מצאו בחיישן אאויר פיח ניקו וזה לא פתר את הבעייה .פרקתי את מנוע הצעדים יחסית נקי שמנתי טיפה אחת בפנים היכן שיושב הקפיץ wd 40.החזרתי חזרה ואין שינוי איך בודקים מתח עם הקונקוטור מנותק יש שני חוטים אמור להיות 5v במצב סוויש פתוח .חיישן מצערת מה שנמצא לידו גם אליו מחובר קונקטור עם שני חוטים לזה הייתה הכוונה.הוחלפו גם חוטי הצתה לחדשים מקוריים.

פורסם
בסורק תקלות במוסך מורשה מאזדה לא הופיע בעייה זה להערכת המוסך יש לציין שהרכב עבר טיפול גדול כולל טיימינג מקורי של מאזדה ולאחר מכן התחיל הבעייה עם הטורים בסרק.בבדיקה לאחר הטיפול מצאו בחיישן אאויר פיח ניקו וזה לא פתר את הבעייה .פרקתי את מנוע הצעדים יחסית נקי שמנתי טיפה אחת בפנים היכן שיושב הקפיץ wd 40.החזרתי חזרה ואין שינוי איך בודקים מתח עם הקונקוטור מנותק יש שני חוטים אמור להיות 5v במצב סוויש פתוח .חיישן מצערת מה שנמצא לידו גם אליו מחובר קונקטור עם שני חוטים לזה הייתה הכוונה.הוחלפו גם חוטי הצתה לחדשים מקוריים.

אם לפני טיפול הטיימינג הטורים עבדו עגול כמו שצריך אז חזור למוסך ותן להם לשבור את הראש כי ככל הניראה ישנה בעייה בהרכבה של הטיימינג ואפילו היתפספסות של שן יכולה לגרום לתופעות מעין אלה...

:)
פורסם

הטיימינג נבדק שנית במוסך מורשה מאזדה שטענו שהכל תקין .חיישן מצערת מסובך לפרק לבד זה החלק בשרטוט שצרפתי בהתחלה.

18-851A

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
נפילת טורים בהפעלת מזגן עלייה וירידה. האם ניקוי בית מצערת יכול לפתור את הבעייה .

בהחלט בתנאי שהניקוי הוא ניקוי יסודי שהמצערת מחוץ לרכב....וגם ניקוי מנוע צעדים על הדרך...

:)
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

איך מבצעים בדיקה אם מנוע צעדים תקין עם מודד איזה מתחים צריכים להיות אם הוא תקין ואם לא.

האם בפתיחת סוויצ הוא אמור להסתובב .

×
×
  • תוכן חדש...