Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב, אשמח להסבר מהו הפריט שבתמונות, אני רואה את זה המון בהתקנות שרצות ביו טיוב,

גם אצל היותר מקצועיים פה אני רואה את זה, אשמח לדעת אם זה בעיקרון מין מערכת לשליטה על באס, טראבל, ימין שמאל קד' אחורה ווליום......

תודה ויום טובבב. 8)

 

נ.ב. lanosforce סליחה "שגנבתי" לך את התמונות, ההתקנה אצלך פשוט פנטסטית :oops:

CIMG6033 (Large).JPG

DSC_0066.JPG

DSC_0078.JPG

פורסם

מדובר על שלט או יותר נכון פאנל שליטה של מעבד צלילים

המכשיר עצמו מותקן במקום מוסתר ומחובר למערכת.

 

מכשיר כזה עולה חדש בערך 3500 ש''ח

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

גיל סיבכת אותי :oops:

BMW ראיתי ביו טיוב שברכבים שהתקינו אייפד גם שמו כזה,

השאלה אם זה כמו אקולייזר? או ווליום, באס, טראבל וכד'...?

תודה

פורסם

דיקלה, הסט נראה ככה

 

audison_bit_one.jpg

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

דיקלה



 

ואני חשבתי שאת מדברת על הכף יד שלי :-P

 

אני פולני :-D

 

מדובר על יחידת השליטה מרחוק של פרוססור (מעבד צליל) שנקרא BIT ONE של חברת AUDISON

 

הDRC זה ראשי תיבות של digital remote control

והביט 1 בפני עצמו הוא מוצר DSP כלומר digital sound processor

 

הביט 1 מקבל אות כניסה (אודיו) מיחידת ראש בין אם מדובר בכניסת קול אופטית או אנלוגית

 

אפשר לחבר לו חמישה מכשירים שונים שיכניסו לו אות אודיו ולברור בינם.

יש לו יציאות לשמונה רמקולים ואפשר להגדיר מתוכם אפילו רמקול סנטר.

 

הוא עושה TC לכל ערוץ בנפרד - השהיית זמנים...

אקולייזר שליש אוקטבה לכל ערוץ בנפרד.

קרוס אובר לכל ערוץ בנפרד בסלופים אפשריים של 6 דציבל עד 48 דציבל ובשתי שיטות קרוס שונות (לינקוויץ ריילי או באטרסוורט')

הוא שולט בהנחתה של כל ערוץ בנפרד ביחד עם בקרת קליפינג לכל ערוץ בנפרד

הוא שולט בהשתקה של הצליל ע"י קבלת פיקוד מדיבורית שתומכת בMUTE

 

ובנוסף לכך זה DSP שהוא חלק מסדרת הTHESIS של אודיסון ולכן הוא גם יודע לפקד ולעשות פעולות על הDSP המובנה במגברים של סדרת הTHESIS בצורה מרוכזת.

 

יש לו אקולייזר דינאמי אוטומטי (שאני רוצה לנסות להפעיל בזמן הקרוב ולתת רשמים)

 

הDRC שולט על מספר פעולות מאוד מצומצמות סה"כ -

 

ווליום ראשי

ווליום סאב

באלאנס

מעבר בין 4 זכרונות DSP שונים

פיקוד וקבלת חיוויים על מגברי תסיסס.

 

כל שאר הפעולות מתבצעות דרך תוכנת הניהול אותה צריכים להתקין על לפטופ ולהתחבר לביט1 דרך כניסת הUSB שלו (או שאת מופרעת מאוד וכנראה שיש לך גנים פולניים והתקנת CARPC ברכב...)

 

בכל מקרה - את כל ה"קללות" שזרקתי באוויר את יכולה לחפש על הודעות שכתבתי כאן בפורום וגם חברים רבים וטובים נוספים גם כן.

 

הסיבה שאת רואה הרבה את השילוב של הפרוססור הזה עם IPAD היא שלIPAD אפשר לתאם יציאה אופטית ואז מקבלים איכות מקסימלית ממנו, הביט1 עושה את עבודת הDSP שהIPAD לא מסוגל לעשות ותוך כדי את נהנית מכל היכולות של IPAD כגון GPS, אינטרנט, מאגר מוסיקה גדול, רדיו אינטרנטי שקולט כל תחנה אפשרית בעולם... ועוד ועוד ועוד בזמן שהביט1 מביא את הסאונד לרמה פנטסטית...

 

אה... אוקיי :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

:shock: וואו!!!

lanosforce איזו תשובה!!

הסבר כזה מפורט, שאפילו "חסרת נסיון" כמוני יכולה להבין,

באמת שנהנתי לקרוא, ואפילו הבנתי את משמעות המוצר :wink: - ואני לא צינית כלל!

אמנם לא הרכבתי CARPC, אבל מבטיחה שזה יגיע, לא ב 206 שיש לי כרגע, אבל לבטח ברכב הבא,

אני די מופרעת בעניין המערכת ברכב, ודי משנה את דעתי, ותשוקותיי בהקשר לפריטים שהתקנתי, ועד לאיכות, כמעט מדי יום.

תודה לכולם על התשובות, מבטיחה לכם שבשלב כזה או אחר, יהיה לי כזה :mm_tongue

:scatter:

פורסם

עזבי - את לא חייבת לרוץ על הביט1, העיקר להשאר מופרעת!

 

העלויות של הדברים האלה הם פשוט חסרי פרופורציות - אם את יכולה להמנע, תימנעי :?

 

אצלי זה כבר - מאוחר מידי... מזמן :|

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

lanosforce אני יודעת שהמחירים בשמיים, אבל השיגעון הזה לא חולף, ותסכים איתי שלתשוקות - אין מחיר :wink:

 

BMW אתה מת שאתייחס אליך אהה? חחח :roflmao:

פורסם

למה את אומרת את זה? חשבתי שחפיסת שוקולד פרה עולה סה"כ שישה שקלים

:-D

 

אם כי שוקולד פרה בתור תשוקה זה פחות או יותר שווה ערך לרגשי נחיתות - אם כבר ליידי גודיבה :-P:-P:-P

 

זה עדיף על להוציא כמה עשרות אלפי שקלים על מערכת אם זה מספק אותך...

 

או קיי :?

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

גיל,



 

אני מוכן לעזור לך ולאוהד עם פרוזק וריטלין... וואו אתם לא יודעים איך לגשת לגברת... :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...