Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכשיר כרגע על 3.1.3 פרוץ סנואו.

 

הוא לא סים פרי!

 

האם כדאי ואפשר לעדכן לגרסא 4.1.2 כמו שעשיתי לאייפון 4 שלי?

 

אני מבין שאם כן אני עושה גם אנלוק וגם ג'ילברייק.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

אוקי, אז אחרי שהורדת את הקושחה, אתה מריץ את זה:

 

http://hotfile.com/dl/108923557/18f7493/iREB-r4.zip.html

 

בוחר IPHONE 3GS, ואז מכניס את המכשיר למצב DFU. תזכורת למצב DFU:

 

לחיצה על כפתור כיבוי + בית, עד שהמסך של המכשיר נכבה. ממשיך להחזיק עד שאתה שומע צליל USB מהמחשב.

ברגע ששמעת את הצליל, אתה עוזב את כפתור הכיבוי. את הבית אתה ממשיך להחזיק! עד ששוב תשמע צליל.

 

עכשיו אתה יכול להתקין את הקושחה על המכשיר. כנס לאייטונס, תחזיק את מקש SHIFT במקלדת, ותוך כדי, תלחץ על RESTORE.

 

תבחר את הקובץ שהורדת, ותמתין שהתהליך הסתיים. בסופו של דבר תהיה לך סידיה על המכשיר. רק להיכנס אליה ולהתקין ULTRASNOW, מהסורס המובנה שבא עם סידיה, וכמובן INSTALLOUS, מהסורס הזה:

 

http://cydia.hackulo.us

 

אני חותך לישון, אם לא הסתדרת, תעדכן אותי. לילה טוב :)

Stay Dirty

פורסם

FifthGear תזהר שלא תגיע למצב שאתה מתקין את 6.15.

אסף אתה צריך לדעת על איזה baseband הוא לפני שהוא מתחיל התקנה שלא יתקע עם 6.15

נירו גם אני תקוע עם 6.15 בגלל שקראתי החצאי הסברים.

אייל

פורסם

הקושחה שנתתי לו, לא נוגעת במודם. ככה שאם יש לו מודם פריץ, יהיה לו מודם פריץ גם אחרי השדרוג.

 

אם הוא כרגע על מודם 6.15 (למרות שזה לא הגיוני, הוא על קושחה 3.1.3) אז ישאר לו המודם הזה גם אחרי השדרוג.

Stay Dirty

פורסם

הוא כתב שהמכשיר שלו פרוץ עם ״סנואו״ כרגע, אז הנחתי שהוא מתכוון ל ULTRASNOW.

 

בכל מקרה, אם המודם שלו כרגע לא פריץ, אין לו ברירה אלא לשדרג ל 6.15.

 

FifthGear, תבדוק בבקשה מה קושחת המודם שלך כרגע(הגדרות-כללי-אודות).

Stay Dirty

פורסם
הקושחה שנתתי לו, לא נוגעת במודם. ככה שאם יש לו מודם פריץ, יהיה לו מודם פריץ גם אחרי השדרוג.

 

אם הוא כרגע על מודם 6.15 (למרות שזה לא הגיוני, הוא על קושחה 3.1.3) אז ישאר לו המודם הזה גם אחרי השדרוג.

 

אני שואל לגבי אייפון אחר של חבר בו המודם כבר נמצא על 6.15.

האם יצא פיתרון לזה? (בעיות בGPS וחיי הבטריה)

פורסם

ירון - מצוין, תעבוד לפי ההסבר שכתבתי לך, ובסוף התהליך תהיה על גרסא 4.3.2 אבל עם מודם 05.13.04.

 

נירו, התגובה הזאת הייתה לאייל. לצערי אין כרגע פתרון ל GPS. אבל ה DEV TEAM עובדים על שנמוך למודם.

 

הבעיה עם הסוללה נגרמת בגלל ה Hacktivation שהפריצה עושה. המכשיר כל הזמן מנסה למצוא אישורי PUSH אבל הוא לא מצליח כי הוא לא אוקטב בצורה חוקית.

 

כנס לאתר הזה ותעבוד לפי ההוראות:

 

http://www.bingner.com/SAM.html

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...