Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראה, ב-40 הק"מ שנהגתי היום נתקלתי לפחות 4 פעמים בטוסטוסים שזגזגו את עצמם לתוך מספריים ביני לבין מכוניות שעקפו אותי, לא בתור ברמזור אלא בכביש פרברי שהמהירות הנהוגה בו היא 80 קמ"ש, ולזה להוסיף אין ספור טוסטוסים שנדחקו במרווחים הצרים בין טורי מכוניות בכביש חיפה - קריות. איני יודע אם אתה מודע לכך, אבל קטעים ארוכים בכביש זה עוברים כעת שיפוץ במסגרת בניית המטרונית והנתיבים צרים במיוחד, אבל זה לא מפריע לטוסטוסונים להדחק בין המכוניות, ולך תתפוס את זה שגרם לך נזק.

נושא הרכבים - מכל הסוגים - הסוטים בלי לאותת ובלי לבדוק אם הנתיב פנוי הוא נושא כאוב לכשעצמו המצריך טיפול שורש, אבל הדו"ג מסכנים את עצמם הרבה יותר מהאחרים, אבל נראה שמבחינת נהגיהם החיים הרבה פחות חשובים מחסכון של 15 שניות למשלוח הפיצה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש נהגי דו-גלגלי שלא בסדר, לא צריך להכליל

יש נהגי רכבים שלא בסדר,לא צריך להכליל

יש נהגי מוניות שלא בסדר,לא צריך להכליל אבל רובם בעיתיים....

בקיצור- רוב הנהגים בארץ לא משהו והשאר סובלים.

פורסם

מה הבעיה שלכם שקטנוע חותך אותכם בפקק? מזגזג בין טור מכוניות, זה הייעוד של קטנוע שלא יעמוד בפקקים לא קלטתם את זה עדיין?

ויקומו אלה ויגידו כן והם שוברים לך את המראה בטעות ונעלמים!!! שאני יריץ לכם בחיפוש כמה תאונות פגע וברח של רכב חונה קורות?

 

ומה איתי? הקטנוען המסכן, תחשבו גם עליי, שמישהו מרים יד למונית אז הוא שוכח הכל ומתאבד על הפרנסה שלו, אז אותו דבר השליח שרוצה טיפ יעלה על המדרכה ויחסוך זמן.

 

מתי כבר תפסיקו לזבל את המוח בשטויות ולעשות הכללות?? אותו נהג מונית מטורף ייסע כמו משוגע גם עם קטנוע בין הרגליים או משאית, ואני ורובכם נישאר עדיין אדיבים ורגועים גם עם ננהג במשאית או אופנוע, זה כל בן אדם לגופו, וזה נסגר השירשור.

פורסם

הזבלנוע היה לפני שהיו כלי רכב בכמות כזו כדי שיווצרו פקקים... הוא לא הומצא כדי לעקוף את הפקקים.

המטרה שלו היא בפירוש לא לנסוע בזיגזגים , אם ככה אתה רואה את זה אתה כבר מתחיל לא טוב.

 

אתה סה"כ שנה-שנתיים על הכבישים, תתבגר ותבין את התמונה המלאה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תרצו או לא תרצו רוכב הדו גלגלי תמיד מפסיד במפגש בין דו גלגלי לרכב. זאת מפני שהוא משלם גם על טעויות שהוא עושה אבל הכי עצוב, הוא משלם ביוקר גם על טעויות של אחרים. כשאני רושם משלם הכוונה בנזקים ובכאבים של הגוף.

נהג מכונית ברוב המקרים לא משלמים לא על טעיות שלהם ולא על של אחרים במפגש של תאונת רכב- דו גלגלי.

אז למי לפי דעתכם יש יותר סיבה להיות ממורמר?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
תרצו או לא תרצו רוכב הדו גלגלי תמיד מפסיד במפגש בין דו גלגלי לרכב. זאת מפני שהוא משלם גם על טעויות שהוא עושה אבל הכי עצוב, הוא משלם ביוקר גם על טעויות של אחרים. כשאני רושם משלם הכוונה בנזקים ובכאבים של הגוף.

נהג מכונית ברוב המקרים לא משלמים לא על טעיות שלהם ולא על של אחרים במפגש של תאונת רכב- דו גלגלי.

אז למי לפי דעתכם יש יותר סיבה להיות ממורמר?

 

נשמע כמו צליל זלזול בקטנועים ,אין כאן מירמור של צד זה או אחר ,ויעילות אינה נמדדת בכאבים ובתסריטי אימה .

 

עובדתית ,מאות אלפים עוברים יום יום לקטנועים , את היעילות אין צורך להסביר .

 

איך שלא תחשב ,הקטנוע הוא כלי יעיל , נקודה .

פורסם

 

ומה איתי? הקטנוען המסכן, תחשבו גם עליי, שמישהו מרים יד למונית אז הוא שוכח הכל ומתאבד על הפרנסה שלו, אז אותו דבר השליח שרוצה טיפ יעלה על המדרכה ויחסוך זמן.

 

.

 

זו בדיוק הבעיה שלך. אתה (וחבריך לדו"ג) מתנהג כבריון ולא מוכן להבין זאת.

 

אם אינך מוכן להבין את הסכנה בהתנהגות הקטנוענים בכך שהם נדחקים בין כלי רכב גדולים מהם ולא רק בפקקים, ובכך שהם עולים על המדרכות ויורדים מהן כל מקום אפשרי ובלתי אפשרי יש לך בעיה קשה מאד בהבנת הסכנות בכביש, שלא לדבר על ההתייחסות לאחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מה הבעיה שלכם שקטנוע חותך אותכם בפקק? מזגזג בין טור מכוניות, זה הייעוד של קטנוע שלא יעמוד בפקקים לא קלטתם את זה עדיין?

ויקומו אלה ויגידו כן והם שוברים לך את המראה בטעות ונעלמים!!! שאני יריץ לכם בחיפוש כמה תאונות פגע וברח של רכב חונה קורות?

 

ומה איתי? הקטנוען המסכן, תחשבו גם עליי, שמישהו מרים יד למונית אז הוא שוכח הכל ומתאבד על הפרנסה שלו, אז אותו דבר השליח שרוצה טיפ יעלה על המדרכה ויחסוך זמן.

 

מתי כבר תפסיקו לזבל את המוח בשטויות ולעשות הכללות?? אותו נהג מונית מטורף ייסע כמו משוגע גם עם קטנוע בין הרגליים או משאית, ואני ורובכם נישאר עדיין אדיבים ורגועים גם עם ננהג במשאית או אופנוע, זה כל בן אדם לגופו, וזה נסגר השירשור.

 

ידידי

אני לא מקבל את התרוץ שלך .

אני לא מקבל את ההשוואה שלך .

 

אתה מעכיר את פני רוכבי הקטנועים ,אין כל סיבה לעלות על המדרכות לאיש .

אל תמסמר בכוח את הלבנטיניות ותגייס בעלי קטנועים לשם כך.

לקטנוע אסור לנסוע על מדרכה .

קטנוע צריך להתנהל נכון ובסדר .

אני קטנוען מזה עשורים ואל לך לייצג אותי ולקבוע מי מזבל ומי מדבר שטויות .

פורסם

Dneebrkr, דיברת כאלה דברי טעם שאין לי אלא להוריד את הכובע בפניך. תיארת במדוייק את מצבי הפרטי (חוץ מהקטע של הנישואין 8)), ומצבם של רוכבים רבים, לדעתי. אני מתכוון בעיקר להודעתך הראשונה בשרשור, מס' #112, אך גם לאלה שבאו אחריה. עשית כן בכישרון רב, ועל כך תודתי.

 

מי שלא הבין, או מתעקש בכח להתעלם - שיבושם לו. אני מניח שלא ניתן להגיע למצב שנשכנע את כל הנהגים שיש מקום לגיטימי על הכביש לרכבי דו"ג. אני מקווה שלפחות נגיע, בדיוק כמו בפוליטיקה (ובלי קשר לדעתי הפוליטית), למצב של הכרה בנו הרוכבים כשותפים שווי זכויות בכביש.

 

בנוגע למתפרעים/רוכבי המדרכה/חותכי הרמזורים - אני מתעב אותם בדיוק כמו את העבריינים הנוהגים בכל רכב אחר (ואולי יותר, קיבינימט גם ככה הקטנוע חוסך לכם ים זמן וחניה, אז למצוץ עוד?) והייתי שמח ליד קשה נגדם. הם גורמים לי נזק במישרין (ולראיה - השרשור הזה). הקטע הבכלל מגוחך הוא שברוב המקרים אני נפגש איתם ברמזור הבא.

לפעמים אני מעיר. עוד לא שמעתי שום סוג של סליחה או חרטה, רק זלזול עמוק. להם אני מאחל שיתפקחו, ומהר. מקווה שזה יקרה לפני המעבר דרך מיון/כירורגית/פתולוגית.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

אני קטנוען מזה עשורים ואל לך לייצג אותי ולקבוע מי מזבל ומי מדבר שטויות .

 

ואתה לא מזגזג או חותך בפקקים? וכל פעם שעלית על מדרכה כדי להגיע למקום חניה עשית זאת רגלית עם מנוע מדומם וקסדה על הראש (כמו שהחוק אומר) ? אם כן, אז אין לי בסיס לדיון איתך. אבל תדע לך שאתה אחד הבודדים.

 

כל מי שעולה על אופנוע בסופו של דבר יעבור על החוק בצורה כזו או אחרת. אי אפשר לעלות על הכלי הזה ולא לזגזג. אגב, שוטר לא יעצור אותך על זגזוג אם לא גרמת למישהו לבלום (זה לא קורה בדר"כ כי עד שנהג שם לב אליך עברת אותך ב 200 מ', שזו גם בעייה קשה מאוד) או אם זיגזגת בין טורים בתנועה. ע"פ החוק זיגזוג בין טורים סטטיים הוא עבירה על החוק.

 

שלא תבין אותי לא נכון, מי שמקל ראש עם עצמו ומוותר לעצמו ע"ח הולכי רגל צריך לשלול לו את הרשיון. לפעמים עמוק עמוק בלב אני מאחל לרוכבים כאלה דברים לא כ"כ נעימים. אבל להפוך את הדו"ג למשהו כמעט מוגבל כמו מכונית זה איוולת לדעתי

פורסם

מתי תבינו, רוכבי דו"ג יקרים, שאין לנו נהגי ה"פחיות" בעייה עם זה שאתם עוקפים אותנו בפקקים, כל עוד הדבר נעשה בזהירות הראוייה (והמחוייבת מבחינת החוק) ?

אני אשכרה מאפשר לקקנועים לעקוף אותי כשאני רואה שאני מגיע לפקק, ע"י סטייה קלה לצד זה או אחר של הכביש.

אבל כשאתם באים במהירות של 50 קמ"ש כשאני עומד בפקק, ומנסים להידחס ברווח צר מדיי, אז יש פה בעייה.

או כשאתם עולים על המדרכה.

אני בחור גדול. כבר פגע בי פעם קקנוע בתור הולך רגל. היה צריך פחחות אחר כך. ואני חושב על לעשות זאת שוב (והפעם בכוונה) כל פעם שעובר לידי קקנוע 2 סנטים ממני כשאני על המדרכה.

אתם רואים מכונית עולה על המדרכה ונוסעת נגד כיוון התנועה? לא? אז למה אתם מרשים את זה לעצמכם?!

ונכון, יש לי גם בעייה רצינית עם כל החמורים העוורים שנוהגים ב"פחיות". הבעייה מתחילה בכך שכל נהג שמוק חושב שהוא מלך העולם, או מלך הג'ונגל, או WHATEVER, ולא מבין שיש עוד אלפים כמוהו לידו ושהוא צריך להבין ולהתחשב גם בהם. אם אתה מתפרץ לכביש מחנייה ברוורס בלי להסתכל, אל תבוא בטענות לזה שנתקעת בו שנסע לתומו בכביש ישר כשיש לו זכות קדימה חוקית. למשל. אם אתה עובר נתיב בלי לאותת ובלי לבדוק במראות, אל תתפלא שחוקי הפיזיקה לא מאפשרים ל-2 חומרים לתפוס את אותו מקום באותו זמן. למשל.

 

חמורים יש משני צידי המתרס.

הבעייה שקקנועים מסכנים לא רק את עצמם בכביש, שם הם פגיעים יותר מהמכוניות ואישית לא בא לי על תאונה עם שמוק כזה שתהרוס לי את החיים, אלא שהם גם מסכנים הולכי רגל שלהם אפילו פחות הגנה מלקקנוען-על המדרכה, היכן שלקקנוען אסור לנהוג.

והכי גרוע, הם בטוחים שזה מותר להם, ועוד מתחצפים אם אתה מעיז להעיר להם.

אז תקשיב טוב, שמוק מZדיין שחושב שהוא מלך הכביש, וששני הגלגלים המצ'וקמקים שלך מציינים את גודל אשכיך: GET REAL.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
Dneebrkr, דיברת כאלה דברי טעם שאין לי אלא להוריד את הכובע בפניך.

תודה רבה, פעם ראשונה בחיים שלי שמישהו מסכים איתי על משהו באיזשהו פורום. לפעמים אני חושב שאני לבד במערכה/ות. אבל כנראה שיש עוד כמה כמוני, שחוסר המודעות והחוצפה ממש מפריעים להם אבל הידיעה שקול הצעקה לא משפיע פשוט השאירה אותה איפשהו בשוליים.

לפעמים אני מעיר. עוד לא שמעתי שום סוג של סליחה או חרטה, רק זלזול עמוק. להם אני מאחל שיתפקחו, ומהר. מקווה שזה יקרה לפני המעבר דרך מיון/כירורגית/פתולוגית.

אחי, אל תעיר. זה מסוכן. אם יש אנשים שמקללים שוטרים בפנים ומשתוללים כשבכלל פונים אליהם, אם יש אנשים שמאיימים על פקחים אז אזרח מן השורה כבר בסכנת חיים בסיטואציה כזו (אלא אם אתה יוצא שייטת מטכ"ל, לוחם נינג'ה מדופלם עם תעודת שוטר).

אם לידי וליד הילדים שלי רוכב קטנוע נוסע על מדרכה ואומר לגברת זקנה שהעירה לו "זוזי או שאני נוסע עליך", אז אחי, עזוב את זה. זה מכעיס, זה נורא אבל החיים שלך שוים פי אלף יותר מזה. מי שימצא את עצמו במיון/כירורגית/פתולוגית זה אתה.

 

את העבודה הזו צריכים להשאיר לשוטרים שברגע שנמצא אותם נוציא אותם מהניידות, נלמד אותם ללכת ברגל קצת ונשחרר אותם לציד ברחובות שלנו, במדרכות ובגנים. ואז יתחילו "להעמיס" רוכבי קטנועים, נהגי אוטובוסים ואפילו אמהות שלוקחות את הילד לגן או מהגן. ושכל הכוכבים האלה ישאלו "למה?" ו"מה עשיתי?" אז יסבירו להם יפה מאוד. ומשם (מהכיס) תבוא המודעות.

 

ושוב תודה

פורסם
מתי תבינו, רוכבי דו"ג יקרים, שאין לנו נהגי ה"פחיות" בעייה עם זה שאתם עוקפים אותנו בפקקים, כל עוד הדבר נעשה בזהירות הראוייה (והמחוייבת מבחינת החוק) ?

 

מילים יפות.

 

זהירות חברה' זה שם המשחק. וטיפ של אלופים שמישום מה אני נתפס אליו עוד מראשית שנות ה 90 עת עברתי שעורי נהיגה:

 

מראות, מראות, מראות

 

נהיגה היא לא דבר טריוויאלי אבל כשנוהגים אסור להתפתות ולעסוק בדברים אחרים. חשוב להיות מרוכזים בנהיגה עצמה והמראות, כן כן, הן הכלי להשיג מודעות לסביבה תוך כדי תנועה ומשם תבוא גם הזהירות.

 

למטבע שני צדדים, כל נהג על כל כלי רכב להבין שברגע שיצפצף בבוטות על החוקים ועל הסובבים אותו כנראה שסופו לחטוף כאפה (למרות שלדעתי מי שנוהג ככה בדר"כ לא יקרה לו כלום ולא יבוא על עונשו, ככה זה בעולם הרבה אי-צדק....) אתה יכול להשתמש במראות, להתחשב, לשמור על השלווה שלך ושל הנהגים האחרים אבל אז יבוא נהג אוטובוס שיוצא מהתחנה תוך כדי שהוא עסוק בכרטיסים של הנוסעים שעלו ופשוט יעיף אותך. אבל אז יבוא הנהג מונית שראה נוסע ויכנס בך ובואו לא נלך רחוק מדי, נהג בן 80, עם ריכוז לא משהו וראייה ככה ככה שלא לדבר על מהירות תגובה לקויה בחסר יכול לגרום לאסונות.

פורסם

רוכב דו גלגלי יכול לרכוב זהיר כל ימיי חיו והנה בשנייה אחת חייו יכולים להיקטל בגלל שטות של מישהו אחר. אז מי אמר שרוכבי דו גלגלי לא אוכלים אותה בגלל הולכי רגל?

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4073776,00.html

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.


×
×
  • תוכן חדש...