Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה,

יש לי שאלה בנוגע לצביעת רכב מסוג 206CC בצבע אפור -

 

אני מעוניין לצבוע את הרכב לשחור, ומוכן להשקיע בכך עד 10,000-12,000 ש"ח

(משמע, מחפש עבודה איכותית עד כמה שאפשר).

 

האם בהכרח צביעה, גם במחיר הזה, תתקלף עם השנים? תיהרס? תידפק? האם כל שריטה תראה את הצבע המקורי? (אפור).

 

אני מודע לכך שצביעה משפיעה על מחיר וגם שחם יותר ברכב שחור וכל זה, אך זו לא השאלה שלי כאן :)

 

האם יש צביעה, גם אם יקרה יחסית (במחירים שציינתי) ששריטות לא יגלו את הצבע הקודם ושהיא לא מתקלפת?

אני מחפש רכב מסוג זה בצבע שחור אך מפאת היצע מצומצם בצבע זה כנראה איאלץ לרכוש צבע אפור, ולכן אני חושב על צביעה.

 

תודה רבה על העזרה ומצטער על הבורות :)

פורסם

בסכום של 12-15,000 ש"ח - אפשר לצבוע צביעה איכותית והצבע ישאר לאורך שנים .

 

ההשקעה בהכנה לצביעה צריכה להיות רצינית , כולל הצטרפות שלך לפרוייקט , ובדיקת כל השלבים.

 

ראשית מורידים פנסים פסי קישוט , גומיות חלונות ומגינים (פגושים )

הרציניים - מפרקים מנעולי דלתות , ודיפון דלתות , כך הצביעה תכנס לתוך שפת תא הנוסעים המנוע והמטען .

 

מורידים את כל הצבע הישן בליטוש , עד צבע הבסיס .

מתקנים את כל הפגיעות ברכב - וצובעים בצבע בסיס מיוחד כהכנה לצבע .

אם יש חלודה מתקנים וצובעים בצבע מיוחד הנקשר לחלודה .

שוב מלטשים את צבע הבסיס .

מנקים טוב מאבק , ומכניסים לתא צביעה , תנור , וצובעים בין 2 ל 3 שכבות צבע .

אם צריך מתקנים ומלטשים צבע .

אחרי סיום צביעת צבע הרכב , צובעים כעת בין שכבה ל 2 שכבות לקה מיוחדת , להגנה על הצבע ולברק .

את הפגושים וחלקי הפלסטיק צובעים בנפרד מהרכב , מלטשים , צובעים בצבע מקשר מיוחד לפלסטיק , ואח"כ צבע + לקה .

 

אז מתחילים להרכיב את כל החלקים שפורקו, לפי סדר הפרוק .

 

זה פרוייקט רציני , הרכב ישאר במוסך בין שבוע ל 10 ימים .צריך להגיע עם קרטונים לאפסון החלקים , דפי כתיבה לכתוב מה פורק וסדר ההרכבה .

 

אפשר לצבוע צביעה פשוטה , ליטוש צבע תיקונים וצביעה לכל הרכב , כאן אפשרי כי יהיו די מהר קילופים של לקה ודהייה של הצבע .

 

לדעתי - לרכב מיוחד או בעל ערך אספנות זה כדאי , לרכב רגיל לא צריך ,

להנות מהרכב , ולתקן פגיעות ותיקון מקומי בצבע המקורי .

 

לגבי שריטות ומעבר לצבע התחתון ברכב , בכל הרכבים שריטה עמוקה מגיעה לצבע הבסיס , ואפילו למתכת .

ברכב עם צבע כהה , צבע הבסים התחתון בהיר , ולכן רואים את השריטות .

ברכב בצבע בהיר , השריטה לא בולטת כל כך , כי היא מגלה צבע בהיר בסיס מתחת לצבע , וזה לא צורם בעין .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...