Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מילאתי בהונדה סיויק שנת 97 שלי נוזל קירור ירוק מוכן לשימוש לתוך הטנק מילוי ולתוך הרדיאטור, וכשהתרוקן מילאתי שוב.

הרכב עבר 1000 קילומטרים בצורה הזאת ואחרי טיול לצפון פתאום אני רואה שהטמפרטורה עולה מעבר לממוצע (מעל לחצי זה הגיע)

ושיוצא עשן לבן מהמכסה מנוע וריח של שרוף.

ישר עצרתי בצד כיביתי מנוע, פתחתי וראיתי שיוצא עשן לבן ומשהו למטה עושה לי צ'סססססססס

אחרי שפתחתי את הפתח של הרדיאטור כל העשן יצא משם והכל נרגע בערך.

בטנק של הנוזל קירור היה אבל ברדיאטור לא הוספתי לרדיאטור נוזל קירור והוא הפך ישר מנוזל לג'לי כזה בגלל הטמפרטורה, הוספתי כמה שאפשר, נתתי למנוע להתקרר טיפה וזה חזר שוב.

לבסוף הזמנתי גרר שאמר שלא משנה מה הנוזל קירור לא אמור להפוך לג'לי בחיים ובקרוב הרכב יגיע למוסך.

מה נראת לכם הבעיה וכמה יעלה התיקון ? (אני נהג חדש ורק נגמר המלווה ככה שאין לי מושג בכלום פה )

תודה לעוזרים.

פורסם

נראה לי שלא עשית ניקוז אויר במערכת לפני שנסעת , הרעש ששמעת יכול לנבוע מצינור שנקרע תחת

החום הגבוה עדכן בבקשה מה במוסך אמרו.

גולף GTI כי חיים פעם אחת:twisted:

פורסם

בקיצור הלכתי למוסך, היה לי בלאי בהרבה מאוד חלקים החליפו לי במערכת הקירור מלא רצועות וצינורות

לא נגרם נזק לראש מנוע, והעבירו בדיקה לחץ גם

אחרי התיקון הכל הסתדר, החליפו לי מלא דברים גם חוץ מזה, אבל הכל היה בגלל חורים במערכת הקירור משהו

 

מנהלים, אפשר לנעול

×
×
  • תוכן חדש...