Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היי יובל,

מתנצל, פספסתי את השאלה...

ממש לא מתחמק – להיפך.

 

כאשר לקוח נדרש לשלוף את כרטיס האשראי שלו ולשלם סכום כסף, גם אם קטן, הוא מחויב יותר לעסקה. ולא ברמה הכספית, אוויס לא תתעשר מ- 2000 השקלים הללו, אלא ברמת ה- state of mind. בהשכרת רכב, לדוגמה, אנחנו מבקשים מהלקוח את פרטי האשראי שלו בעת ביצוע ההזמנה. אנחנו לא מחייבים את הלקוח אלא מתייחסים לפרטי האשראי כאל "הצהרת רצינות". מי שמוסר פרט אישי חשוב כדוגמת מספר כרטיס אשראי – בד"כ סגור על עצמו. ואנחנו רואים הבדל משמעותי בין שיעורי המימוש של אלה שלא נתנו את פרטי האשראי שלהם לבין אלה שנתנו. לקוח שנתן את פרטי האשראי והחליט לבטל – לא מחויב כמובן.

 

מקווה שעזרתי,

גיל מאוויס

 

 

אתה יודע מה גיל, בפעם הבאה שאני אבוא לקנות ממך רכב אני רוצה לברר שאתה מוכר רציני. אי לכך ובהתאם לזאת אני רוצה שתעבור מספר מבחני רצינות להלן:

עמידה על הראש.

קפיצה על רגל אחת.

מעבר דרך טבעת אש וכו'.

 

בקיצור, אני מקווה שאתה מבין את התמונה, זה מה שמצטייר לי בראש מכל ה"דמי רצינות" האלה.

העובדה שעולה לחברת ליסינג לשנע את הרכב לא צריכה להזיז לי. לא רוצים למכור את הרכבים שלכם? אל תעשו לי טובות.

כאשר אני מוכר את הרכב הפרטי שלי לא עולה לי כסף? (להפגש עם הקונה, לשנע למכון בדיקה/מוסך, איבוד של יום עבודה וכו') איך אתה גיל היית מגיב אם הייתי מבקש ממך 1000 ש"ח במזומן רק בשביל הזכות לראות את הרכב הפרטי שאני מוכר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני לא מסכים.

לדעתי זה מאוד הגיוני שאדם שמעוניין שיעבירו בשבילו רכב מאילת לקרית שמונה יפקיד בידיהם סכום מסויים בכדי לשריין את הרכב לעצמו. כמו שכבר ציינו כל אחד יבקש 5 רכבים שיגיעו לסניף הקרוב אליו ולא יופיע, זה לא יעבוד.

אפשר במקום דמי רצינות להפקיד שיק פיקדון או פשוט במידה שהלקוח לא מעוניין להחזיר את הסכום במלואו ובמזומן בלי ויכוחים ולא ליצור סאגות מתגלגלות לתקשורת ובסופו של דבר מחלחלות לדעת הקהל ויוצרות סטיגמה מסויימת על אותה חברה. אחרי הכל, לקוח לא מרוצה זאת הפרסומת הכי גרועה שחברה כזאת יכולה "לרכוש" לעצמה.

 

שבת שלום.

פורסם

רק אני פה לא מבין מה ההגיון בפקדון / דמי רצינות / מקדמה שמוחזרים בכל מקרה בו הקונה הפוטנציאלי מחליט לא לקנות?

:turn-l:
פורסם

מי שמזמין רכב שיבוא לראות ולבדוק אותו. אם החברה מתחייבת להוביל אותו הוא מתחייב לכל הפחות לבוא ולהעיף בו מבט.

פורסם
שלום,

 

היה לי אותו מקרה בדיוק לפני כשלושה שבועות שחיפשתי רכב.

הגעתי לסניף של שלמה סיקסט, אמרתי את הסכום שאני מעוניין לשלם עבור רכב, המוכר הציע לי דרך המחשב 2 רכבים.

שביקשתי לראות את הרכבים הוא טען שיש להביא אותם מת"א ועל זה אני צריך לשלם 500 שקלים.

אמרתי תודה יפה ועזבתי את המקום ולא נכנסתי אליו יותר.

קניתי בחברה אחרת שלא היה צורך לשלם עבור הבאת הרכב למגרש.

 

לא מובן לי הסיפור הזה של התשלום ובכלל זה שהם לא מחזירים את הכסף במידה ולא נראה לך הרכב.

 

 

יש חברת ליסינג/חברת טרייד אין גדולה שלא מבקשת מקדמה עבור הבאת הרכב?

ערכתי השבוע סקר קטן בנושא ולא קיים כזה דבר.

המלצה שלי - או לסוע למקום שבו הרכב נמצא (אם זה לא רחוק מדיי) או לקבוע עם הסוכן נקודת מפגש ביניכם לבין הסוכנות (הרי בכל מקרה אתם לוקחים את הרכב לנסיעת מבחן ולבדיקה..) אם הבדיקה עברה ואתם מרוצים הרי שאין לכם בעיה לשלם את 500 שקלים האלו כחלק מהעסקה..

פורסם
רק אני פה לא מבין מה ההגיון בפקדון / דמי רצינות / מקדמה שמוחזרים בכל מקרה בו הקונה הפוטנציאלי מחליט לא לקנות?

 

יובל, שתנוח עליך דעתך, גם אני מנסה להבין את הלוגיקה - אך לשווא.

 

ניראה שעדיין לא בשלנו להבין עניינים כאלה שברומו של עולם...


×
×
  • תוכן חדש...