Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שברו אותו רק בשביל לגנוב את המצבר, ביחד עם עוד 4 רכבים שהיו בחניה.

 

אף אחד מהשכנים לא ראה כלום ולא שמע כלום, וכמובן גם המשטרה לא יודעת כלום.

 

פשוט כיף.

פורסם

אתה יודע, אם זה היה בשביל לגנוב GPS או את המערכת, אבל בשביל לגנוב מצבר ישן ומסריח???

 

מה הלאה? ינפצו לי את השמשה הקדמית בשביל לגנוב עט?

 

חבורת בני ז***

פורסם

צר לי שפרצו לרכבך.

אך את הנזק לא עשו חיות, החיות נמצאות בדרגה אבולוצינית הרבה יותר גבוה מהבני אדם שפרצו לרכבך.

נער הייתי וגם זקנתי אך עוד לא ראיתי חייה שמסתובבת עם לום.

פורסם

החל ממחר, תשדיר פרסומת חדש של AIG

"פרצו לרכבך וגנבו את המצבר ? נציג של AIG יגיע עד אליך עם מצבר חדש, בכל שעות היממה"

 

או ביטוח ישיר

"על הרבה דברים בחיים אתה יכול לשלוט, לא על זה שיגנבו לך את המצבר, אז שלם ביטוח מצבר וסע לשלום"

 

(אם זה לא היה עצוב, זה אולי היה מצחיק)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

היי תסתכל על הצד החיובי לפחות יש לך אפשרות להחליף חלון,

וברצינות נכון זה מעצבן ומרתיח אבל מה אפשר לעשות עכשיו אחרי שזה כבר קרה ?

תנסה להירגע ולחפש צד חיובי [אני במקרה שאשתי הודיע לי שהיא מצאה את הרכב בחניון של הקניון עם דפיקה במקום להתעצבן ולהתבאס מהחולרות שלא משאירים מספר ,אמרתי לה סבבה את בסדר ? הילדים בסדר ? ברגע שקיבלתי שהכל תקין הרמתי טלפון לביטוח וזהו השתדלתי לא להתבאס יותר מדי.]

אז לקיצור תשתדל להירגע עצבים לא יעזרו לך עכשיו

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

פשוט מהמם מה אנשים יעשו בשביל להשיג כסף בשביל עוד מנת סם. אבל למען האמת, הם גם מסוגלים לדברים יותר גרועים מזה.

כמה שקשה לקלוט את זה, טוב שלא עשו משהו יותר גרוע. תגיד תודה שלא דפקו לך את האוטו לגמרי. ככה לא היה לא כלום.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...