Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ,

אני מחזיק בטויוטה יאריס חדשה שנת 2010 ובזמן האחרון ניסיתי לחבר בדרך כלשהי את האייפון למערכת על מנת לשמוע שירים .

תחילה הלכתי על הדרך אולי הקלה ביותר , דרך הדיבורית , האיכות גרועה , פשוט מאכזב .

אתמול קניתי כבל AUX וחיברתי ליאריס מצד אחד ולאייפון מצד שני , שומעים מצויין , כבל איכותי מאוד .

ישנה בעיה אחת , על מנת להעביר שירים , אני חייב לתפעל דרך האייפון עצמו ולא יכול להעביר דרך ההגה \ המערכת של האוטו .

ובתור נהג צעיר לא בא לי להתעסק עם הפלאפון בזמן נהיגה .

ישנה עוד דרך , שהיא לחבר USB , וכבל לאייפון .

עוד לא ניסיתי , מכיוון שאין לי USB , אך אני אוכל להתקין אם אצטרך .

הבעיה היא שניסיתי אותו דבר ברכב של אמא שלי ( טויוטה אוריס ) , ושחיברתי דרך הUSB , באייפון עצמו היה רשום ש"חובר אביזר" , ולא יכלתי לתפעל אותו דרך האייפון , אלא רק דרך מסך המולטימדיה שבאוטו .

לצערי , ביאריס אין לי כזה מסך מולטימדיה , ככה שזה קצת בעייתי .

יש איזה שהן הצעות לדרכים נוספות להעביר מוזיקה בדרך הכי נוחה ?

תודה רבה .

×
×
  • תוכן חדש...