Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה לאילת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו מתכננים לרדת לאילת ביום ראשון הקרוב עם אוטו

רציתי לשאול מה המסלול הנוח והטוב ביותר להגיע מכרמיאל לאילת?!

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

כביש 6 עד בית קמה, משם כרגיל דרך עקף באר שבע, דימונה לאילת.

 

דרך מצפה רמון, הדרך קצרה יותר אך דורשת יותר מיומנות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

יש דרכים שאינן דורשות מיומנות כי אחרי הכל אנחנו יוצאים מהצפון סביבות 20:30...

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

דרך הערבה, כביש משעמם של 180 ק"מ במהירות ממוצעת של 90 קמ"ש. (נוסעות שם ניידות כול הזמן וגם עומדות בצד ומצלמות).

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

תוותר על כביש הערבה. סע דרך מצפה רמון.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בדיוק לפני כמה שעות חיפשתי עץ כזה...

תגידו, אחרי מצפה, כדאי להמשיך לכביש הערבה או דרך הבסיסים?

פורסם
עולה על כביש 6.

אתה נוסע בו לכל אורכו, עד שהוא מתמזג עם כביש 40 מעט צפונית לצומת בית קמה.

המלצתי לך היא לנסוע על כביש 40 כמעט עד סופו- לפנות שמאלה בצומת גורל על עוקף ב"ש, ולהמשיך על כביש 40 עד צומת שיזפון.

משם לבחירתך להמשיך על כביש 40 ולהגיע לסוף כביש הערבה בצומת קטורה או לפנות ימינה בצומת שיזפון, לעלות על כביש 12 עד אילת ולהיכנס לעיר ממערב.

נסיעה טובה.

 

נסעתי כך שנה שעברה ונהניתי מכל רגע :) (מאריך משמעותית את הדרך,אבל זה טיול לא? ;))

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אנחנו מחפשים להגיע כמה שיותר מהר לאילת אבל בביטחה :)

אני מזכיר שאנחנו נוסעים שם בלילה...

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

אני אישית לא אוהב לנסוע לאילת בלילה. ולא נוסע אף פעם דרך הערבה.

אבל אם בלילה אז סע דרך הערבה וזהו.

כביש 6 עד הסוף, קדימה בכביש 40, שמאלה לעוקף ב"ש, שמאלה (?) לכביש 25 ואז מתחברים לכביש הערבה (90) ונוסעים בו עד שהוא נגמר.

בכביש הערבה פשוט שים את הקרוז קונטרול על 100 וזהו. אחרת תקבל דו"ח מהירות בדרך.

 

אם אתם מוכנים לשקול שנית את עניין הנסיעה בלילה אז עדיף.

אפשר למשל לצאת לפנות בוקר ולכוון כך שמגיעים לב"ש עם הזריחה. או אפילו למצפה רמון עם הזריחה, עוד יותר יפה. ואז ממצפה עד אילת בשעות הבוקר המאוד מוקדמות, נהדר.

 

אל תשכחו להחליף נהגים מדי פעם, הנסיעה הזו (לא חשוב באיזו דרך) קשה לנהג בודד.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מחזק לגבי נסיעה לפנות בוקר :)

 

Wil - לא כזאת קשה.

 

כשנסענו שנה שעברה אני נהגתי את הכל,עשינו הפסקה אחת קצרה (20דקות) ברמת חובב,סה"כ 6שעות וקצת,ולא הרגשתי עייפות משמעותית או בעיות בנהיגה עצמה :) (חולה הגה :lol:)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
דרך מצפה רמון, הדרך קצרה יותר אך דורשת יותר מיומנות.

 

איזו מיומנות יתר דורשת הדרך הזו?

 

נהגתי הרבה פעמים לאילת בלילה (האחרונה, לבד, יציאה ב-24:30 מת"א, דרך כביש 6 ומצפה רמון). אין שום בעיה, אם לא עייפים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אנחנו נוסעים לאליפות אס"א ככה שאנחנו צריכים להיות באילת כבר בבוקר כי אז התחרויות מתחילות

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

קודם כל בהצלחה באליפות, אני מבין שאתה גולש רוח.

לי יצא להתחרות בתור סטודנט 4 פעמים.

האופציות מצפה רמון דרך קטורה וכביש הערבה, זהות מבחינת מרחק (דרך מעבר נטפים (כביש 12) מעט ארוך יותר).

אם מדובר בנסיעה לילית, אני ממליץ על כביש הערבה.

הניסיון מלמד שניידות לא עוצרות מתחת 110 קמ"ש בכביש הערבה, אני נוסע קבוע 105 ומעולם לא עצרו אותי שם על מהירות.

זו ההזדמנות להגיד שאני יליד אילת, הייתי תושב עד לסיום הלימודים, והורי עדיין גרים שם, כך שאני מכיר היטב את הדרך.

נסיעה טובה ובטוחה.

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

לגבי המהירות אין לנו מה לדאוג, נוסעים כחוק

ואני משחק בנבחרת הכדורעף של אורט בראודה.

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

×
×
  • תוכן חדש...