Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי אוטו פאסאט מודל 98 וכרגע יש שתי סטים של קומפונט (חרא ביותר) בתוך האוטו עם פאנל חרא.

אמרו לי שמאוד שווה לי לקנות מורל דודק 6 (החדש) למקדימה ולחתוך מאחור ולחבר רמקולים אחורים 6 על 9 (לי זה לא אומר כלום)

בשביל זה אני צריך לחתוך גם ברזל (תראו תמונה מצורפת)

 

חבר אחר שלי הציע לי לא לחתוך בכלל ולקנות שתי סטים של מורל דודק 6 החדש (שתי קומפונטים) כי יש לי מקום גם בדלתות האחוריות.

 

עכשיו עזבו את כל הקטע של סאב מגבר פאנל...

מה עדיף לי?

שתי קומפונטים למאחורה וקדימה או קומפונט אחד מקדימה ורמקולים אחורים 6 על 9 כשזה כרוך בלחתוך ?

PIC_0023.JPG

פורסם

למה לזרוק סתם עצות.

בכל מקרה אם תשים דוטק ותגביר אותו כמו שצריך לא תצטרך עוד שום רמקול אבל אם תתעקש אז עדיף כבר לשים בדלתות כי כבר יש מקום (ואם כבר לשים אז לא בהכרח קומפוננט,אפשר גם רמקול רגיל ואיכותי אבל לא עוצמתי) וזה יהיה יותר אסטתי.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

אתה לא חייב לחתוך חורים מאחורה, יש בוקסות כאלה קטנות עבור רמקולים 6X9

גם אצלי באוטו יש בוקסות, כי הייתה אצלי בעיה לחתוך את המגש מאחורה.

פורסם

בסופו של דבר זה הכל עניין של תקציב.

 

אם יש לך כסף אז האופציה הכי משתלמת זה מגבר 4 ערוצים,סט קומפוננט לקדימה (הדוטק זאת אופציה מעולה) וסאב.

 

אם יש עוד כסף אז אפשר גם 6 על9 לאחרוה ושיהיו מחוברים לרדיו דיסק

או סט קומפוננט לאחורה מוגברים על מגבר נוסף

פורסם
בסופו של דבר זה הכל עניין של תקציב.

 

אם יש לך כסף אז האופציה הכי משתלמת זה מגבר 4 ערוצים,סט קומפוננט לקדימה (הדוטק זאת אופציה מעולה) וסאב.

 

אם יש עוד כסף אז אפשר גם 6 על9 לאחרוה ושיהיו מחוברים לרדיו דיסק

או סט קומפוננט לאחורה מוגברים על מגבר נוסף

 

x2!

פורסם
ואם תקח עם בוקסות זה בכלל יהיה טוב כי יהיה לך גם באס יותר טוב...

 

איך הגעת למסקנה הזאת ?

 

רמקולים 6*9 זקוקים לנפח גדול (ראה דוגמא בגאז'), אם תשים אותם בבוקסות הנפח הקטן יותר "יסרס" להם את התדרים הנמוכים במידה כזו או אחרת...

 

bomber man -

X2 הכוונה שגם blackmazdaF באותה דעה כמו שלך.

×
×
  • תוכן חדש...