Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם.

אני מעוניין להקים קבוצת מפגש באיזור הצפון, ולשם כך הייתי רוצה לדעת

כמה אנשים יש.

הרעיון שלי הוא כזה:

מפגש דו שבועי, או אפילו תלת שבועי (אין צורך להפגש כל שבוע, זה יכול להוריד מהחשק)

המפגש יתקיים באיזור קריות/חיפה, אפשר לקבוע בדיוק היכן כשנראה שיש

היענות מצד אנשים.

אז אם תוכלו לרשום כאן שאתם מעוניינים, כך נראה כמה יש ונמשיך משם...

תוכלו גם לזרוק רעיונות והעדפות כמו מתי להפגש, איזור וכו'.

אני מגיע כמובן, ומביא עימי גם ידע לעזרה למי שצריך.

 

תודה

גל

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מעוניין להגיע למפגש. אבל קריות קצת רחוק. הייתי מעדיף במגדל העמק, נצרת עילית, רמת ישי, עפולה. יום שבת בצהריים יכול להיות זמן טוב. ואם אתה רוצה פעמיים בשבוע אז יום שלישי ב7 וחצי אולי.

פורסם

הוא התכוון אחד לשבועיים שלוש להקים מפגש כדי שלא ימאס

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

תודה, אחלה.

אולם התכוונתי לפעם בשבועיים, ז"א תיקון, לא דו שבועי אלא...פעם בשבועיים.

מי עוד? :?:

פורסם

אני יגיע אם יהיה מפגש בצפון

יום שבת מתאים.

אני מאזור עפולה בעקרון אבל עדיין חיפה זה יותר קרוב מאשר רמת-גן

פורסם

אהלן, אני מהקריות ואני מכיר עוד כמה אנשים שאינם חברים בפורום שישמחו להגיע. היו כבר נסיונות בעבר, נקווה שמתישהו זה יצא לפועל.

פורסם

זה בהחלט ייצא לפועל, אני רק מעוניין שיודיעו לי פה יותר, ואז נקבע פרטים

יותר מדוייקים, ו... זהו, נפגשים!

יאללה אנשים, מי עוד? 8)

פורסם

גם אני הייתי רוצה לדעת מה מטרת המפגש רכבים משופרים או אודיו?

גם לי אין שום בעייה לקפוץ בשבת בצוהוריים לחיפה והקריות, אולי אני אפילו אלמד משהו :)

פורסם

קריות יכול להיות טוב...... אפילו צפונה מיזה גם טוב.......

 

אפשר דוקא לחשוב על יום שישי בצהריים..... ברגוע !!

להרבה יש תוכניות לשבת :?

 

יפה על היוזמה !!! :wink:

 

אשמח לקבל עידכונים בה"פ !

 

שמעון :o

פורסם

עכשיו צריך לחשוב על איזה חניון מרוחק ויפה למיפגש...

 

אולי בחניונים של יוניברס קלאב ליד נשר שם??

 

כי בביג הכול מלא ערסים ולא ממש בא לי ליפתוח את תא המיטען..


×
×
  • תוכן חדש...