Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יהיה מפגש אני בטוח בא :!:

הצעה שלי לארגן את המפגש בביג ביום שישי בשעה 4 במקביל למפגש של המכוניות המשופרות. יש שם מגרש גדול ואפשרי להתארגן בצד או אפילו לעבור למגרשים האחרים. גם אלה שבאים למכוניות המשופרות יש להם מערכות ברכב, כך שאפשר לקמבן הכל ביחד וזה גם יביא יותר אנשים.

אני מסכים שאפשרי להתארגן פעם ב-2 או 3 שבועות, כי בתדירות גבוהה מזה ממש לא יעיל.

ואם נצטרך פעם לארגן משהו רציני, אולי נביא את אייל בתור VIP :wink: (אייל אם אתה מסכים).

 

 

*** יאללה חבריה, רוצים לראות עוד התלהבות! אני בא ומביא חבר עם מערכת.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בביג זו בעיה כי יש מלא ערסים וילדים שמציקים לך כזה..

 

עדיף לארגן מיפגש שרק אנשי הפורום יודעים אליו וזהו...

פורסם

בביג לא כדאי לדעתי. משופרות כבר אין שם. יש רק מלא ילדים מעצבנים שיתאספו שם ליד האוטו עם המערכת הכי טובה וישגעו את בעל הרכב, ואי אפשר יהיה לדבר וזה מעצבן. הכי טוב שיהיה מפגש במקום שלא קרוב ליד בתים כדי שרק מי שיש לו רכב ואפילו אין לו מערכת ורוצה לשים שיבוא לקבל מידע ולדבר. ליד יוניברס בנשר לפי מה שזכור לי אין בתים. ככה גם רק מי שבאמת מתעניין במערכות ישקיע בנסיעה ויבוא ולא כמו אלה שזה מתחת לבית אז הם סתם קופצים לראות ולא מעניין אותם כלום ורק עושים רעש.

פורסם

הבעיה שכולם מגיעים מאיזורים שונים וביג זה דיי מקום מרכזי (ואין שם בתים).

בקטע של הילדים והערסים אני מסכים. אפשר להגיע לצומת וולקן איפה שאוטו-דיפו, שם גם יש מגרשי חניה ואין הרבה אנשים ובתים וזה גם מרכזי בצפון. יום שישי שעה 4 זאת שעה טובה, כולם פנויים בד"כ בשעה כזאת. יש למישהו התנגדות לשעה?

תמיד אפשר גם להיפגש בחיפה, אבל לדעתי זה לא יהיה נוח למי שמגיע ממקומות שונים.

אני מוכן לנדב את המצלמה הדיגיטלית שלי לתיעוד האירוע.

פורסם

אוקי המקומות שאני חושב עליהם:

בית בצומת קרית אתא.

חניה אחורית של הקריון בקרית ביאליק.

החניה של האיצטדיון בקרית חיים, מקום מעולה לפי דעתי אין שם התקהלויות.

 

יש לעוד מישהו רעיונות?

 

אגב, יש פה הרבה אנשים מהצפון חבל שרק מעט מראים התעניינות. (אייל לתשומת ליבך..)

פורסם

תראה, לאזור הצפון הקריות זה מקום מצוין.

גם לאלה שבאים מעכו-נהריה וצפונה, וגם לחיפאים.

 

מצידי שזה יהיה גם בתוך חיפה, על הכרמל, ליד הים, בתוך יציע גימל... ממש לא משנה לי :)

פורסם

קיבוץ יגור מתאים? אין התקהלויות בכלל. ביג וצומת וולקן תמיד יש מלא אנשים. בתוך חיפה זה בכלל לא נוח. ויגור גם טוב למי שמאזור עפולה.

פורסם

יגור, זה מרוחק. עדיף בצומת המרכזית, כמו בוולקן! בגלל זה לא הצעתי בחיפה, כי כל אחד ירצה שזה יהיה ליד הבית שלו. יש למישהו עוד הצעות? (אבל שיהיה במקום ניטרלי, מבודד ונגיש לכולם)

פורסם

תמיר איפה נוח לך אז?

 

תראה בת'כלס בנימינה חיפה זה 20 דקות בלחץ... קרית חיים וחיפה זה 20-25 דקות.

אני לא רוצה שזה יהיה ליד הבית שלי (למרות שיש לי מאחורי הבית רחבה ענקית מעולה בשביל דברים כאלה :) ) ולא אכפת לי לנסוע 30-40 דקות בשביל מפגש מסוג זה.

 

מה שאני העליתי זה רק מקומות לגיטימים.

פורסם

יגור זה מתאים וגם יום שישי ב 4 מתאים

ככה גם קצת יותר קרוב לאנשים שבאים מכיוון עפולה

פורסם

אנשים בוא בחניון של היוניברס קלאב אין בתים אין אנשים אין אף אחד שמעצבן אותך כלום..

 

ורק מי שרואה את זה בפורום יבוא לשם אז יאללה אנשים..

 

יגור אין לי מושג איך להגיעה ולתמיר בטח שלא יהיה מושג והכי טוב זה ביוניברס בגלל שרוב מי פה יודעים איפה זה טסטקאר נכון?? אז יאללה אנשים..

 

או יוניברס

 

או וולקן למרות שיוניברס יותר טוב..


×
×
  • תוכן חדש...