Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא עדיף להקדים לשעה 15:00 - 16:00 .... כי גם ככה אומרים לאנשים להגיע בשעה 17:00 ואז עד שיגיעו (איחור בטוח) ועד שיתכנסו ועד שיבינו מה קורה כבר יהיה מאוחר ומתחיל להחשיך ויש כאלו עם עוד שעה נסיע הביתה....... חבל !!

 

הכי טוב מפגש של הצהריים המאוחרים יהיה זמן להחליף חוויות כיווני מערכות וכו....

 

תגובות.... ?

 

:wink:

פורסם

אז שאף אחד לא יאחר והכל יהיה טוב. אין מה לעשות במפגש ראשון יותר משעה לדעתי. מ5-6 זה בסדר וגם כבר מאוחר להחליף זה התפרסם בעוד כמה מקומות. מקסימום בפעם הבאה נקדים ל4.

פורסם

סחתיין לכולכם, הרצתם את זה יופי בהיעדרי.

מבחינתי סבבה, יוניברס קלאב בשעה 17:00 יום שישי, מי שרוצה להקדים

מעט, גם אפשרי!

 

גל

פורסם

אנשים מי שמגיעה מוקדם אז שיתפוס או ינסה ליתפוס חנייה ליד עץ או משהוא שעושה צל..

 

יש חנייה טוב כזה ליד הפנצ'ריה :idea:

פורסם

עוד משהו, אם יש מישהו שעובד בחנות, ויש לו אפשרות להגיע עם אחד

מהדברים הבאים עבורי (אשלם לו במקום) זה יהיה אחלה:

 

1. fuse breaker של 90 אמפר

 

או

 

2. פיוז anl של 90 אמפר עם בית פיוז של anl.

 

אם לא, לא נורא, נסתדר עם מה שיש... :)

תבואו בהמוניכם!!!!!!!!!!!!

פורסם
בלי הרבה מילים אני יבוא....

שמע אני מאוד רוצה לבוא.

אבל.

אין לי מושג איפה זה. - קראתי את התרד הזה 700 פעם ואני לא יודע איפה להגיע.

 

אם יסתדר לי אני יבוא...

 

תמיר

תמיר מתן במקרה לא חבר שלך או גר קרוב אליך?

אם כן אני מציע שתיסע אחריו הוא הרי יודע את הדרך

פורסם

אם אתה בא מכוון יקנעם אז תוכל להפגש איתי באחת מהצמתים בין אלונים ליגור, איפה שאתה מכיר וסע אחריי.


×
×
  • תוכן חדש...