Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מומלץ.

קודם כל כי לא קונים מחברים. אתה יכול לחשוב שהמצאתם משהו חדש, ואצלכם זה שונה, אבל ההיסטוריה מלאה במקרים כואבים של קניות כאלו. טוב לא יכול לצאת מזה.

וגם כי התנסות משפחתית עם האוטו הזה גרמה לנו להחרים את פיאט לנצח. אינספור תקלות ברכב חדש, לאורך מספר שנים, שגרמו לנו להיפטר ממנו בטרייד-אין במחיר מצחיק. זה לא נורא אם חלון חשמלי נתקע, אבל הרכב הזה הגיע למצב שהוא נתקע בדרך אחת לשבוע. כל פעם בגלל משהו אחר. ברור שלא כולם כאלו, אבל אני זוכר שפעם ראיתי הרבה כאלו על הכביש, ועכשיו לא כל-כך...

פורסם

מדובר ברכב יפה (לטעמי),בעל נוכחות ספורטיבית,חביב ומרווח, אמינות סבירה ומאד תלויה ברכב הספיציפי כי לגבי בראוו/בראווה/מריאה העולם מתחלק לשניים: אלה שנתקעים כל שני וחמישי ואלה שלמעט טיפולים ותקלות חשמל קטנות ולא מאד שכיחות נוסעים ונוסעים ללא בעיה. אם מדובר בחבר אז בוודאי אתה יודע האם רכבו נכלל ברשימה השחורה או שתוכל לשמוע ממנו עד כמה הרכב היה אמין עד כה.

 

אשר לביקוש,זהו אולי הרכב הלא מבוקש הכי מבוקש בארץ,ממה שעקבתי ושמעתי כולן נמכרו ומהר יותר ממכוניות "מבוקשות" והסיבה היא כי במחיר מצחיק מקבלים רכב 3 דלתות יפה וספורטיבי למראה ממודל חדש יחסית.

 

המחירון משקף את הסחירות,הרכב עבר טיפול לא זול,קלומטרז גבוה אך מחוץ לעיר ויד ראשונה. אין הרבה מה להוריד אבל אם תצליח להוריד 5000 ש"ח לעניות דעתי יהיה מדובר בעסקה לא רעה.

 

לא מדובר ברכב להשקעה אך אם הוא מוצא חן בעיניך,אם תהנה ממנו,אם תשמור עליו ואם תמכור אותו בזמן ובחוכמה,לא יהיה מדובר באיזה הפסד נוראי.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

הרכב לא סחיר - נקודה.

הערך שלו יורד כל שנה בכ-15%, ולכן הוא "שווה" רק 40K.

המלצה - 32K הוא מחיר הגיוני, וכך לא תצטער כשתמכור אותו מתחת למחירון.

הכי טוב FSI!

×
×
  • תוכן חדש...