Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1,2,3, ניסיון.

אחרי תקופה ארוכה שלא העלינו תמונות מסיורינו של חמישי חופשי,,,,

הסיורים היו ונמשכו , אלא שנרתעתי בכל פעם מחדש להעלות תמונות ,נרתעתי מהממשק החדש ,

אלא שבזכות בני הספל שהביאני עד הלום והדריך אותי יד ביד , אנחנו יכולים לחזור ולשתף.

תמונות מסיורים קודמים שלא העלינו , נעלה בהמשך.

בני , תודה! בשם צוות חמישי חופשי,

 

ולעניינינו.

יצאנו הפעם דרומה ללא כל מידע מוקדם וזה מה שנגלה לנו

נתחיל ב אודי 100 , ונמשיך במשאית לילנד מדהימה ושמורה שנתקלנו בה באחד המפעלים כשהעובדים במקום יותר מעשור ,לא שמו לב אף פעם לקיומה.

 

IMG_20140619_115749.jpgIMG_20140619_115758.jpgIMG_20140619_123424.jpgIMG_20140619_123434.jpgIMG_20140619_123710.jpgIMG_20140619_123733.jpgIMG_20140619_123756.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ממשיכים הלאה באיזור הגראדים והקסאמים ושם נתקלנו בפחח רכב שעושה עבודת אומנות ברמה גבוהה מאוד לפולקסואגן דאבל קבינה ו -BMW 1602

ואצל פחח רכב אחר מצאנו פלימוט פיורי 3 לימוזין

IMG_20140619_145155.jpgIMG_20140619_145319.jpgIMG_20140619_150615.jpgIMG_20140619_150726.jpgIMG_20140619_152539.jpgIMG_20140619_152558.jpgIMG_20140619_152637.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

וגם שם מצאנו מציאות נוספות כמו פוד מוסטאנג מאך 1 , פורד טאונוס M20 שתפסה לה צל. בהמשך , שברולט בל אייר גג נפתח. לא רחוק משם ג'יפ CJ 65 שנתקע בשלב מסויים ובעליו שכח לחלץ אותו.

ובהקדשה מיוחדת לאריה תאומים,,, ברן קרייר. IMG_20140619_152735.jpgIMG_20140619_152820.jpgIMG_20140619_152941.jpgIMG_20140619_152953.jpgIMG_20140619_154649.jpgIMG_20140619_155007.jpgIMG_20140619_155017.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ולמושבי הסביבה , ווליאנט 1972 , שברולט סלבריטאי , ופונטיאק ונטורה שנראה מאחור ובכאב לב , פיג'ו 404 שהתכבד בשריפה שהיתה בסביבתו.

IMG_20140619_165854.jpgIMG_20140619_165919.jpgIMG_20140619_165927.jpgIMG_20140619_165943.jpgIMG_20140619_165954.jpgIMG_20140619_170121.jpgIMG_20140619_171457.jpgIMG_20140619_171500.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

IMG_20140619_155057.jpgIMG_20140619_155104.jpgו

לסיום ,

נקנח בשני טרקטורים שהוצבו כאנדרטאות באחד הקיבוצים.

ובזאת נסיים להפעם.

שבוע טוב לכולם , ובשורות טובות,

שנזכה לשמוע ששלושת החטופים ישובו לביתם בריאים ושלמים.

מתניה את צביקה בע"מ , עזיזי ורוגו גם.

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

צביקה מרגלית

פורסם
וגם שם מצאנו מציאות נוספות כמו פוד מוסטאנג מאך 1 , פורד טאונוס M20 שתפסה לה צל. בהמשך , שברולט בל אייר גג נפתח. לא רחוק משם ג'יפ CJ 65 שנתקע בשלב מסויים ובעליו שכח לחלץ אותו.

ובהקדשה מיוחדת לאריה תאומים,,, ברן קרייר. [ATTACH=CONFIG]386301[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]386302[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]386303[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]386304[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]386305[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]386306[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]386307[/ATTACH]

צביקה אפשר אולי מיקום אני מעונין בגיפ

  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...