Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
צריך להכניס פרטי כרטיס אשראי?!! למה מי הם אפל שירצו ממני פרטי כרטיס אשראי.

ויתרנו אין לנו חשבון.

 

מי הם אפל שירצו ממך אשראי? מה הקשר? אתה רוצה להוריד אפליקציה שעולה כסף אז אתה תשלם עליה! מי אמר לך שאתה חייב להכניס אשראי? אני לא הכנסתי שום אשראי, והורדתי רק אפליקציות חינמיות.

 

חוסר הבנת הנקרא שלך חביבי, אתה יכול לסמן שאין לך אשראי ולוותר על זה. זה שירות בשבילך, לא בשביל אפל.

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם
זה הדבר הכי מגחך שראיתי בחיים שלי :lol:

מגוחך? כן. מה גם שמבחינת הפונקציונל הו משתווה לפלוס מינוס נוקיה 6100. אבל זה שהוא מצופה חומרים יקרים והמחיר המופקע שדורשים עליו, הופך אותו לסמל סטטוס.

 

כנ"ל VERTU, שנראה לדעתי עוד יותר זוועה, והמחיר מתחיל מ5000$ לדגם הכי זול, כשבפנים הוא נוקיה פשוטה (אאל"ט, אין לו מסך צבעוני אפילו), שיודע לעשות SEND, END, ובקושי SMS.

 

תמונה להמחשה (דגם mid-range שלהם):

 

276px-Vertu_mobile.jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מבחינת מכשיר תכלס, אין יותר ידידותי ממנו, שאתה מקבל שיחה טוב שהוא לא צועק לך "תחליק את הפס ימינה" כי כרגע אין יותר ברור מזה.

 

 

יש,פשוט ללחוץ על כפתור ה-send.

 

לגבי vertu נכון שהמחירים חסרי פרופורציות אבל זה מכשיר שפונה לסגמנט אחר, אותו אחד שיקנה שעון של פאטק פיליפ שעולה 15000 דולר (למרות שקסיו מהשוק ב-10 שקלים עושה את אותה עבודה ויותר טוב).

 

אל תשווה מוצרים בנישת סמלי סטטוס (נעליים,בגדים,שעוני יד,פלאפונים וכו'),תמיד לא תבין למה משלמים יותר יקר באלפי אחוזים בהשוואה למוצר מתחרה שנותן בדיוק את אותה תמורה ולעיתים אף יותר מבחינת הפרקטיקה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אייל, באג אחד - שמופיע לעיתים רחוקות - תקיעות קצרצרות, תודות לרום הזוועתי של אורנג'.

חברים שהחליפו לרומים אחרים אינם מתלוננים על כך, ואני שוקל לעשות זאת גם (או להמתין לעדכון של אורנג' ולראות האם זה יפתר).

 

האמת היא שמאז ומתמיד הייתי נוקיה פריק ולעולם לא פזלתי לסלולריים של סמסונג.

ה-SGS בהחלט עולם אחר ביחס לכל דבר אחר שסמסונג הוציאו מאז ומעולם.

 

מסכים איתך לגבי הפלאש, זה די חסר.

מצד שני - מי משתמש במצלמת הסלולרי כשיש DSLR בבית? :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מצד שני - מי משתמש במצלמת הסלולרי כשיש DSLR בבית? :-)

 

אפרופו DSLR - הודיעו לי שהלבנה שלי (נהיה נדוש פה הסיפור הזה, תיכף אני מחליף לכחול ;-) ) הגיע בשלום לארץ הקודש. או לפחות שהאניה שלה הגיעה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לגבי vertu נכון שהמחירים חסרי פרופורציות אבל זה מכשיר שפונה לסגמנט אחר, אותו אחד שיקנה שעון של פאטק פיליפ שעולה 15000 דולר (למרות שקסיו מהשוק ב-10 שקלים עושה את אותה עבודה ויותר טוב).

 

שכחת איזה 0 או 00 במחיר של הפאטק פיליפ...

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אפרופו DSLR - הודיעו לי שהלבנה שלי (נהיה נדוש פה הסיפור הזה, תיכף אני מחליף לכחול ;-) ) הגיע בשלום לארץ הקודש. או לפחות שהאניה שלה הגיעה...

 

תעדכן :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אייל, באג אחד - שמופיע לעיתים רחוקות - תקיעות קצרצרות, תודות לרום הזוועתי של אורנג'.

חברים שהחליפו לרומים אחרים אינם מתלוננים על כך, ואני שוקל לעשות זאת גם (או להמתין לעדכון של אורנג' ולראות האם זה יפתר).

 

האמת היא שמאז ומתמיד הייתי נוקיה פריק ולעולם לא פזלתי לסלולריים של סמסונג.

ה-SGS בהחלט עולם אחר ביחס לכל דבר אחר שסמסונג הוציאו מאז ומעולם.

 

מסכים איתך לגבי הפלאש, זה די חסר.

מצד שני - מי משתמש במצלמת הסלולרי כשיש DSLR בבית? :-)

 

אני חייב לציין שהמצלמה באייפון 4 משביעת רצון - הנה אני מפרגן :)

 

לי אין DSLR,היתה זמן קצר, הבנתי שזה לא ריאלי להיסחב עם הטנק הזה והמשכתי הלאה.

את התמונות הכי טובות אתה מצלם בסיטואציות שאתה לא ערוך אליהם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...