Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני וחברה שלי חושבים לטוס לחודש לקוסטה ריקה ואולי גם לשלב את פנמה ויש לי כמה שאלות.

1. מה בערך העלויות מחייה לחודש לאדם יחיד בקוסטה ריקה נגיד בלי להתכלב אבל שיהיה ניתן להנות?

2. כדאי לחלק את הזמן בין קוסטה ריקה לפנמה נגיד שבועיים ושבועיים?

 

כמובן שחיפשתי לפני את הכל באיננרטנט אבל הדעות מאוד שונות..

 

תודה לכל העוזרים!

ושבת שלום!

פורסם

סליחה על ההקפצה לא ניתן לערוך:

מה שאנחנו מחפשים זה טבע חופים וחיי לילה השאלה אם קוסטה ריקה ופנמה הם המקומות המומלצים לטיול של חודש?

פורסם

בקוסטה ריקה יש הרבה טבע והמון חופים, אבל חודש זה הרבה מעל הרצוי.

 

מחירים - הכל תלוי בכם. אני הייתי שם בירח הדבש והסתובבתי עם גיפ צמוד ומלונות נורמליים, ניתן גם לבחור מלונות זולים, סך הכל מלונות עולים בין 80 ל 30 דולר ללילה לזוג, ארוחות עולות קצת פחות מאשר בארץ אבל שוב, תלוי איםה אוכלים ומה.

פורסם

בדיוק חזרתי מטיול של חצי שנה במרכז ודרום אמריקה..

הייתי בפנמה בתחילת חודש יולי:

יצא לי 600 דולר לשבועיים שכוללים בוקס דל טורו וסן בלאס. (הכסף בפנמה הוא דולר אמריקני, אבל יש להם גם מטבעות דולריים מקומיים)

 

שבועיים בפנמה לדעתי ממצים, בכלל מרכז אמריקה הוא מקום שממצים אותו די מהר, אלא אם אתם בקבע של להיתקע במקומות.

בקוסטה ריקה לא הייתי אבל הבנתי שיקר שם גם יחסית לפנמה.

הייתי עם חברה שלי בגוטמאלה וקצת במקסיקו ונהננו מכל רגע!!

בניגוד למה שאומרים - מקסיקו לא יקרה ומגוונת מאוד בנופים ובאטרקציות.

בגוטמאלה תפגוש המון זוגות, חלקם הלא קטן יהיה בירח דבש.

 

במקסיקו תוכל למצוא טבע מצד אחד וחופים וחיי לילה מצד שני (קנקון!)

רק להביא לשם חברה זה לירות לעצמך ברגל.. :roll:

לדעתי אפשר להעביר חודש מעולה במקסיקו ולצאת בנזק של עד 1500 דולר אם התפנקתם מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...