Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה רוצה סיאט איביזה אז תמשיך לחפש, אין שום סיבה שבעולם שלא ניתן למצוא את הרכב הזה שהוא ממש לא נדיר.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
איך אפשר "להביא" מכונית?

אתה קונה, מייבא, מחרים, גונב, מייצר או בורא אותה?

הוא מביא אותה, מה לא ברור ? :lol: כמו שההוא מביא אותה בשיחוק, כמו שאני מביא לאחמד בראש הוא מביא מכונית.

 

שי איביזה טורבו במצב טוב זה אוטו דיי נדיר, איביזה טורבו בכללי לא אוטו נדיר בכלל, אבל איביזה טורבו במצב טוב כן.

 

לכותב ההודעה, האיביזה והפיז'ו הם 2 עולמות שונים, אתה צריך לחשוב מה אתה רוצה מצד אחד יש לך מכונית מהירה מאוד בקו ישר, יציבה (כן כן יציבה אפילו מאוד), איכותית יותר ופחות שכיחה (האיביזה).

 

מצד שני יש לך אתה מכונת הסיבובים ו"משחקי השילדה" האוליטימטיבית, מהנה בטירוף אבל האיביזה גורמת לך לחיוך שהפיז'ו פשוט לא.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

שי איביזה טורבו במצב טוב זה אוטו דיי נדיר, איביזה טורבו בכללי לא אוטו נדיר בכלל, אבל איביזה טורבו במצב טוב כן.

 

עדיין הרבה יותר קל למצוא מאשר 306/206 GTI לדעתי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

דניאל , חוץ מזה שיש לך איביזה טורבו , על איזה פיזו בדיוק נהגת ? 306GTI6? 206GTI? באמת מענין אותי , כי למיטב נסיוני , אתה ממש לא בכיוון.

בא לצורך העינין נשווה לGTI6

יציבות ? 306 ...

כח? פחות או יותר אותו הדבר אולי קצת הפרש לאיביזה .......

נוחות ? מבטיח לך ש306

פאר ואיבזור? ראית את המפרט של ה306? מושבי עור סאן רוף גאנטים וכו וכו ... 306

מכל בחינה הייתי מעדיף את ה306

 

האיביזה היא אכן עולם אחר , לאוהבי הטורבו ועדיף לאילה שמענין אותם רק קו ישר שבתחום הזה מבחינת הכ"ס / שקל ואפשרויות השיפור היא מובילה בענק , אבל מפה ושם ... קשה להגיד.

 

אני בטוח ד"א שכותב ההודעה המקורית כותב על ה206 ואז שכח כל מה שאמרתי :).

 

ליביו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
רציתי סיאט איביזה ספורט אבל אני לא מוצא

 

אז איך הפז'ו ?

 

 

1. לא בעיה למצוא איביזה טורבו במצב טוב , תחפש טוב , תמצא אחת אפילו לא למכירה

יד ראשונה וק"מ טוב ותלחץ על הבן אדם למכור , אפילו תשאר לילה ליד האוטו

ותארוב לו בבוקר עם הצעה קוסמת - זו דרך מצויינת לקנות רכב שאתה ממש רוצה -

פשוט ליהיות קרציה .

 

2. אני חושב שהתכוונת ל 206 אשר בפחות או יותר באותה סטגמנט כמו האיביזה .

השאלה היא כמו שקודמיי כתבו היא מה אתה מחפש ברכב , התנהגות ושלדה

כמובן שאין שני ל 206 , בסיס לשיפורים האיביזה טורפת את כולם .

שתיהיה לך תשובה - לנו יהיו הפתרונים.

פורסם
איך אפשר "להביא" מכונית?

אתה קונה, מייבא, מחרים, גונב, מייצר או בורא אותה?

 

אם הוא מביא אותה לי אז זה בסדר גמור...

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
איך אפשר "להביא" מכונית?

אתה קונה, מייבא, מחרים, גונב, מייצר או בורא אותה?

 

אם הוא מביא אותה לי אז זה בסדר גמור...

 

אפשר עיסקת חליפין , אוטו תמורת אישה וכו'....

אני מוכן לתת לבלב לדוגמא ואתה?!

:roll:

פורסם

 

 

1. לא בעיה למצוא איביזה טורבו במצב טוב , תחפש טוב , תמצא אחת אפילו לא למכירה

יד ראשונה וק"מ טוב ותלחץ על הבן אדם למכור , אפילו תשאר לילה ליד האוטו

ותארוב לו בבוקר עם הצעה קוסמת - זו דרך מצויינת לקנות רכב שאתה ממש רוצה -

פשוט ליהיות קרציה .

 

 

לירן , למה לא סיפרת לנו שאתה רוצה להיות מנהל :?::twisted::twisted::twisted::lol:

פורסם

תדעו שדי קשה למצוא סיאט במצב טוב לקניה ולא גמורה

 

ובקשר לפזו מה אני יעשה אני לא מוצא סיאט

והפזו גם לא יותר זריזה מהסיאט

 

קיצור לא יודע מה לעשות

פורסם
תדעו שדי קשה למצוא סיאט במצב טוב לקניה ולא גמורה

 

ובקשר לפזו מה אני יעשה אני לא מוצא סיאט

והפזו גם לא יותר זריזה מהסיאט

 

קיצור לא יודע מה לעשות

 

ועדיין לא ענית איזו פיג'ו אתה מחפש, ומה אתה אוהב בנהיגה: סיבובים או קו ישר

פורסם
דניאל , חוץ מזה שיש לך איביזה טורבו , על איזה פיזו בדיוק נהגת ? 306GTI6? 206GTI? באמת מענין אותי , כי למיטב נסיוני , אתה ממש לא בכיוון.

בא לצורך העינין נשווה לGTI6

יציבות ? 306 ...

כח? פחות או יותר אותו הדבר אולי קצת הפרש לאיביזה .......

נוחות ? מבטיח לך ש306

פאר ואיבזור? ראית את המפרט של ה306? מושבי עור סאן רוף גאנטים וכו וכו ... 306

מכל בחינה הייתי מעדיף את ה306

 

האיביזה היא אכן עולם אחר , לאוהבי הטורבו ועדיף לאילה שמענין אותם רק קו ישר שבתחום הזה מבחינת הכ"ס / שקל ואפשרויות השיפור היא מובילה בענק , אבל מפה ושם ... קשה להגיד.

 

אני בטוח ד"א שכותב ההודעה המקורית כותב על ה206 ואז שכח כל מה שאמרתי :).

 

ליביו.

טוב הנחתי שהוא מדבר על ה206 ונהגתי עליה :p

 

לגבי ה306 אתה צודק פשוט לא חשבתי שהוא מדבר על הדגם הזה, אני עדיין חושב שהוא לא מדבר על הדגם הזה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אני מסכים 100% דניאל :) גם היה ברור לי חחח

אם זה 206 , נראה לי הייתי מוותר על התענוג לטובת התנסות עם האיביזה , נראה לי רכב יותר מסקרן אפילו אם לא מתנהג במיוחד. ( עם כל הכבוד ההתנהגות שלו די משעממת ... אבל הפוטנציאל ... :) )

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...