Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום

 

גולף 2002 עם סאנרוף.

 

אני מעט מיואש. בחורף שעבר גיליתי חדירת מים לתא הנוסעים - לאחר גשם או שטיפה ריפוד הגג מעל המושב האחורי שמאוחרי הנוסע היה מוכתם במים כמו גם המושב מתחתיו. לאחר ניקוי מרזבים הבעיה נפתרה ונהניתי מחורף יבש...

 

השבוע הבחנתי פתאום בריח שלא ניתן לטעות בו : ריפוד רטוב. רק שהפעם יש הבדלים :

-המושב האחורי כולו רטוב וגם הרצפה מתחת לשטיחים (בחלק הקדמי הכל יבש). גם הריפוד מתחת למושב האחורי לח.

-הגג לא רטוב בכלל.

-מה שעוד יותר מוזר - זה התחיל לפני כמה ימים, לפני שבכלל היו הגשמים האחרונים.

-בניגוד לפעם הקודמת הפעם הרכב גם מאוד מסריח ומלא באדים כשנכנסים אליו.

 

הגומיות בדלתות במצב טוב מאוד ובוצע ניקוי מרזבים בחורף שעבר כפי שציינתי.

מישהו יכול בבקשה להסביר לי מה הולך ברכב המוזר הזה... ?

 

תודה רבה

  • ספונסר פורום
פורסם

איזה באלגן בגלל פיתמת ניקוז אחת קטנה ,

לרכבים שמטפלים אצלי אני חותך לכולם את קצה פיטמת הניקוז

ובכך מונע מהם את הבעיה הזאת לצמיתות .

 

הבט בשרשור הזה ,ואם תצטרך עוד הסברים אז תשאל :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=296981&highlight=%D7%A4%D7%99%D7%98%D7%9E%D7%95%D7%AA+%D7%94%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%96+%D7%9C%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%9A

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

הי רון.

 

כנראה שכבר חתכת את הפטמות אצלי ברכב , הפטמות חתוכות כבר :)

אני בספק שהמקור הוא הסאנרוף שכן אין שום סימן רטיבות מהגג. רק החלק האחורי של הרכב ספוג ומסריח... מה גם שהרכב לא עמד מתחת לעצים או ספג חול בשמונת החדשים מאז שניקינו את המרזבים. אז לא רואה סיבה שיסתמו שוב.

 

קראתי באיזשהו אתר שמתאר בדיוק את הסימפטומים שתיארתי. שם הוא אומר לבדוק את המצב של pollen filter. הבנתי שזה פילטר שנמצא מתחת לסבכת ווישרים.

 

אני אבדוק אותו רק בשביל הספורט והסיפוק של לפרק ארבעה ברגים ברכב. אבל יכול להיות שיש קשר להחלפה של רדיאטור חימום?הדליפה הזו לא היתה לפני שטיפלנו בזה.

  • ספונסר פורום
פורסם

אפילו אם הפטמות הקדמיות חתוכות זה עדיין לא מבטיח שהבעיה היא

לא מחלון השמש שבגג ,ישנם עוד שתי פיטמות ניקוז בחלק האחורי של הרכב ,

כעת אם הרכב חונה בלילה של גשם כאשר הוא בשיפוע לאחור אז המרזב הקדמי לא

יעזור כי המים מופנים אחורה .

בכלל כניסת מים לרכב בגולף 4 זה לא דבר שכיח לחלוטין כי איכות האטימה והגומיות מעולה

ולכן כמעט תמיד זה יקרה ברכבים שיש להם חלון שמש בגג וימצא שכניסת המים לרכב

איך שהוא קשרה אליו .

תבדוק את ניקוז הגג כאשר הרכב חונה במעט שיפוע לאחור עיי שפיכת מים על מרזבי הגג

כשהחלון פתוח .

אתה אמור לראות שהמים אינם ניקוים בתעלה אלה מיד נופלים ויוצאים מאחורי המגן האחורי .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

בדקתי

 

בחניה עם שיפוע קדימה המים התנקזו יפה דרך החורים בקורות של הדלתות הקדמיות.

הסיפור היה שונה עם שיפוע אחורה.

 

בחניה עם שיפוע אחורה המים התנקזו מתחת בשתי נקודות מתחת לטמבון האחורי (שם כנראה נקודות הניקוז ??) אבל גם דרך הכיסויים של קורות C... הכיסויים החלו להרטב באזור החיבור של הדיפון גג והיו לבסוף רטובים לגמרי ומים טפטפו על המדף של התא מטען (אולי קצת נסחפתי עם חצי ליטר מים שבדקתי...).

שפתחתי את התא מטען ובדקתי את האזור שמתחת לקורות הכל היה רטוב-כולל גם חוטים של הפנסים האחוריים וכל מה שעוד מסתתר שם...(גם ערכת עזרא ראשונה שכנראה כבר לא שווה כלום :)).

 

מה הולך שם?

  • ספונסר פורום
פורסם

פיטמות הניקוז של המרזב האחורי סתומות חלקית אתה צריך לחתוך אתם .

אתה לא יכול לבצע זאת לבד כי מיקומם הוא עמוק מאחורי המגן ,

אתה מוזמן להגיע למוסך שם נרים את הרכב ונחתוך את קצה הפטמות .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

בדיוק ,שזה יוצא פחות או יותר מעל המושב האחורי .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אם אפשר לנצל את השרשור....

גם לי יש דליפת מים, בתא הנוסעים שליד הנהג... המים חודרים רק על השטיח

כשנכנסתי לשטיפה עם האוטו רציתי לראות מאיפה המים מגיעים, אבל לא נכנס שום דבר

 

 

אני סוגרת טוב את הדלתות ויש לי הרמת חלונות ככה שאין מצב שהחלון נשאר פתוח בגשם או משהו

 

בנוסף גם בדתלתות האחרויות, ב"משקוף" בין הדלת לכסאות יש מן לכלוך כזה שאם הדלת לא הייתה פתוחה .. לא הייתה סיבה שזה יהיה שם..

 

בדקתי עם אבא שלי את הגומיות והכל יושב טוב, חשבנו אולי זה מהגג..

זה פג'ו206 בלי סאנרוף

:\

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם

אותו דבר גם אצלי.. ברובר 216 הגומיה שלי קצת אכולה ומטפטפים טיפות לתוך האוטו עכשיו יש את המסילה מיקדימה שהמים מגיעים לשמה עם אני לא דוחף מגבת בין הסאנרוף למסילה בתוך האוטו מתאספים שם קצת מים ממש קצת ואני לא מרגיש בגג שום רטיבות לך כלום.. עם אני דוחף שם מגבת בין התעלה שבתוך האוטו לבין הסאנרוף שהוא סגור היא יוצאת ספוגה כאילו האוטו טבע מה זה אומר שיש לי ניקוז והמים שנכנסים יוצאים איכשהו או שזה מתאסף איפה שהוא?

פורסם
אם אפשר לנצל את השרשור....

גם לי יש דליפת מים, בתא הנוסעים שליד הנהג... המים חודרים רק על השטיח

כשנכנסתי לשטיפה עם האוטו רציתי לראות מאיפה המים מגיעים, אבל לא נכנס שום דבר

 

 

אני סוגרת טוב את הדלתות ויש לי הרמת חלונות ככה שאין מצב שהחלון נשאר פתוח בגשם או משהו

 

בנוסף גם בדתלתות האחרויות, ב"משקוף" בין הדלת לכסאות יש מן לכלוך כזה שאם הדלת לא הייתה פתוחה .. לא הייתה סיבה שזה יהיה שם..

 

בדקתי עם אבא שלי את הגומיות והכל יושב טוב, חשבנו אולי זה מהגג..

זה פג'ו206 בלי סאנרוף

:\

 

לפי מה שאת מתארת נראה שיש נזילה מרדיאטור החימום.

תבדקי אם חסר נוזל קירור.

×
×
  • תוכן חדש...