Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיפשתי בFAQ וקצת בפורום לא מצאתי ממש תשובה חד משמעית.. אם אני קונה רדיו דיסק שיש לו רק יציאה אחת למגבר (לדוגמה פיוניר 2250) ואם אני קונה מגבר של 4 ערוצים אני יכול לחבר למגבר זוג קומפוננטים וסאב? וזוג 6X9 שיעבוד על ההגברה של הרדיו דיסק?

ומה ההבדל בין אותה מערכת עם רדיו דיסק של 3 יציאות למגבר? (לדוגמה פיוניר 4050)

פורסם

ההבדל הוא שב 4050 יש לך שליטה על הסאב ועל הסט הקדמי.

אתה יכול לחבר מגבר מרובע עם יציאה אחת,בעזרת שימוש במפצלי Y.

בשיפוצים...

פורסם

אז אם אני קונה את ה2250 אני יכול לחבר למגבר קומפוננט וסאב אבל אני יכול לשנות הגדרות שישפיעו רק על קומפוננט הקדמי?

ולא הבנתי מה נותן המגבר המרובע..

בקיצור אם אני קונה מגבר Z4200 רדיו דיסק 2250 זוג קומפוננט סאב וזוג אחוריים

אני יכול להגביר את הסאב בגישור ואת הקומפוננטים רגיל אבל אני יוכל לשלוט על ההגדרות של הקומפוננט ולא על ההגדרות של הסאב?

ולמה צריך הגדרות לסאב חיתוכים זה דרך המגבר לא?

פורסם

הכוונה במגבר מרובע היא למגבר 4 ערוצים:-D

 

כן,אתה יכול לחבר סאב,זוג קומפוננט וזוג קואקסיאלי.

הקומפוננט והסאב יוגברו ע''י המגבר,וקואקסיאלים יוגברו ע''י הHU.

אתה צריך מפצלי Y.

בשיפוצים...

פורסם

אפשר לדעת מה זה מפצלי Y ואיך זה הולך פחות או יותר מה מתחבר לאן..? ומה העלות של כל מפצל (כמה צריך בשביל הרכיבים שרשמתי?)

תודה :)

קישור לתמונה או חנות שיש בה את זה גם יעזור :)

פורסם

יציאת המגבר או הPRE-OUT של הHU והחשיבות למספר היציאות הוא תלוי באופן ישיר לדרישות או לצורך שלך מהמערכת.

 

קודם כל נתחיל בזה שיציאת מגבר נמדדת במתח שלה - יש יציאות של 2V של 4V ואפילו של 5V לאורך כל טווח הHU שהם באזור המיינסטרים.

 

ככל שמתח המוצא של יציאת PRE OUT יהיה גבוה יותר כך אות האודיו תוגבר על ידי המגבר בניצולת טובה יותר בגיין נמוך יותר - במילים פשוטות המגבר יקבל אות כניסה חזקה יותר ולכן אות המוצא תהיה חזקה יותר ביחס לHU עם יציאות חלשות יותר.

 

יש גם את נושא הSNR.

 

עכשיו תיקח HU שיש לו לא רק יציאה אחת אלא שלוש כאלו וכבר אתה מקבל ניצולת יותר טובה כשאתה תחבר כל מגבר על יציאה נפרדת.

 

היתרון הנוסף לכך הוא שאתה יכול להפריד בין סאב לרמקולים קדמיים ולרמקולים אחוריים או אפילו לעבוד על HU עם קרוס אובר מתקדם בו אתה תוכל להפריד בין סאב לבין עבודה מול מגבר שמרים מידבאסים בנפרד וטוויטרים בנפרד של סט קומפוננט (תחפש קצת על כל נושא ההגברה האקטיבית, קרוס אקטיבי ומערכת 3WAY ומערכת 4WAY זה מאוד תלוי באיזה יכולות ציידו את הHU הספציפי שיש לך)

 

אבל :-D

 

הכל טוב ויפה...

 

אם מדובר במערכת פשוטה שיש לך בה סט קומפוננט מקדימה על מגבר וסאב מאחורה על מגבר - אתה לא תשמע שום הבדל שמיע בין אם אתה תיקח יציאה אחת ותפצל אותה לשני מגברים בעזרת מפצל Y - זה לא שאתה הולך לשבת ברכב ועכשיו אתה תאמר ברור! יש כאן שלוש יציאות למגבר ואתה אפילו לא תוכל לזהות בשום פנים ואופן איזה מתח מוצא יש לHU שאתה שומע דרכו - במובן הזה מדובר בהבדלים זניחים יחסית - אז תיתן עוד רבע סיבוב לגלגל הווליום...

 

לגבי מפצל Y כשמו כן הוא - מכבל עם קצה אחד הוא מתפצל לשניים... עלויות זניחות של 20 שקלים אפילו למפצל שיעשה את העבודה היטב (רק שלא יספח רעשים ועכשיו בבקשה תשאל מה זה יללת אלטרנטור ואני קופץ מהחלון בקומת קרקע)

 

:-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בבקשה

http://www.nokout.co.il/Product.asp?Pid=CPS1F&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=6&aff=Zap&lang=he

אתה צריך שניים כאלה.

 

אדי,הרגת עכשיו את הבן-אדם,הוא לא יודע מזה זה מפצל Y(בלי להעליב,גם אני הייתי כזה)אתה חופר לו על מערכת 4WAY אקטיבית?!

קשה להעביר לילה בעבודה אה:lol:

בשיפוצים...

פורסם

לפחות הוא מבין עכשיו על קצה המזלג מה מהשמעות של מספר היציאות ולמה זה גם יכול לשמש

:-P

 

ובפרק הבא - האם כדאי לי להתקין טוויטרים בשלושים שקלים מאותו דיפו?

 

לא!

 

אבל אם אתה רוצה עגילים יפים לאשה - תצבע אותם בזהב או בכסף...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

איזה אקטיבי.. :D כשיבוא לי לצאת בנזק של הרבה כסף נחשוב על זה

וטוויטרים של טמפו יספיקו למערכת בסיסית..אני חושב :D

ולא הבנתי לאן הולכים המפצלים,לאן הם נכנסים ומה נכנס אליהם?

פורסם

RCA זכר בודד נכנס לנקבה של המפצל ואת שני הזכרים האחרים לנקבה במגבר(ממש אורגיה אלקטרונית)

כנ''ל למפצל השני.

בשיפוצים...

פורסם

המפצלי נכנסים ליציאות של הHU

 

והם מפצלים לך כל יציאה בHU לשתי יציאות

 

למפצלים אתה מחבר עכשיו כבל לכל מגבר ומגבר

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חשוב מאוד!

יש שני סוגי מפצלים:

מזכר לשני נקבה(מה שאתה צריך אם אתה הולך על הדרך של אדי)

מנקבה לשני זכרים(מה שאתה צריך אם אתה הולך על הדרך שלי)

בשיפוצים...

פורסם

אני מעדיף את הזכר ושתי הנקבות :-P:-P:-P

 

גיל, כנראה שיש לך בעיה שאתה צריך לבדוק :)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...