Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים, ברשותי איביזה 2010 גיר רגיל, אני אוהב מאוד את הרכב אך בזמן האחרון נמאס לי מלנהוג על ידני ומהפקקים וכידוע לכם עם גיר רגיל זה לא הכי כיף :cry:. האיביזה זה רכב שהוצאתי חדש מהחברה וגם לא נסעתי בו הרבה ( רק 5000 ק"מ ), בזמן האחרון קפצה למוחי המחשבה לעבור לגיר אוטומטי ולהלן השאלה :

האם שווה לי / כדאי לי להחליף על קיה פרו סיד 2009, הקיה שווה כמו הרכב שלי אך היא שנה פחות ועשתה 10K ק"מ יותר, אני גם לא בטוח שהרכב שמור כמו שלי( אני פריק על הרכב, לא מחנה ליד רכבים , בקיצור משוגע :) ), מצד שני הגיר אוטומטי, מנוע 2000 והעיצוב מלבב והאחריות ארוכה יותר משל צ'מפיון, מה אתם הייתם עושים?

 

תודה חברים, אולי תוציאו אותי מהבילבול :wink:

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

אני הייתי נשאר עם הרכב. המשחקים האלה, רק יוציאו ממך עוד כספים.

 

חוץ מזה, שהאיביזה ממש יפה בעצוב, והנתונים שלך, הרבה יותר טובים מהאוטו ה"מועמד". אז כל זה רק בגלל הגיר?

 

אני לא הייתי מחליף.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

סהר, תודה לך שהארת את עיניי, כנראה שהייתי צריך שיעירו אותי :-D

בכל מקרה אני לוקח את עצתך סהר ויישאר עם רכבי האהוב עוד תקופה לא מבוטלת וישתדל להנות ממנו ככל הניתן בעזרת השם.

אין טעם לצאת להרפתקאות, תודה על התשובות חברים ולילה טוב.

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

הכל תלוי בכמה כסף תעלה לך ההחלפה. אם כלכלית זה משתלם לך, הייתי הולך על זה כי הקיה אוטומטית, האחריות ארוכה יותר, ככל הנראה יהיה קל יותר למכור, היא תרגיש לך חזקה יותר, היא מהנה יותר לנהיגה ומיוחדת יותר בעיצוב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא יודע מה איתך משה,אבל חוץ מרעש קצת מוגזם מכיוון המנוע האוטו פשוט פצצה!!!!

לא מתחרט לרגע:lol::lol::lol: ובטח שלא מוכר בתקופה הקרובה....

פורסם
לא יודע מה איתך משה,אבל חוץ מרעש קצת מוגזם מכיוון המנוע האוטו פשוט פצצה!!!!

לא מתחרט לרגע:lol::lol::lol: ובטח שלא מוכר בתקופה הקרובה....

נירו, האיביזה זה אחלה רכב אבל הגיר רגיל משגע אותי, אני גר בבת ים ועובד בתל אביב, אני נוסע מעט אך רוב הזמן בפקקים או ברמזורים וזה פשוט נמאס לי.

הלוואי והיה פחות רכבים על הכביש בלי כל רכבי הליסינג למינהם שמציפים את הכבישים.

הסיבה שאני לא יילך לכיוון של החלפת הרכב החדש במשומש אוטומטי זה רק כי אני מפחד מהרפתקאות של רכב משומש ואני יודע מה יש לי בידיים.

אני חושב שאני יישאר עם הרכב עוד שנה - שנתיים ואז יעשה טרייד אין בעזרת השם. השאיפה / חלום זה גולף GTI :)

זאב בתלבושת של כבש :)

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם
נירו, האיביזה זה אחלה רכב אבל הגיר רגיל משגע אותי, אני גר בבת ים ועובד בתל אביב, אני נוסע מעט אך רוב הזמן בפקקים או ברמזורים וזה פשוט נמאס לי.

הלוואי והיה פחות רכבים על הכביש בלי כל רכבי הליסינג למינהם שמציפים את הכבישים.

הסיבה שאני לא יילך לכיוון של החלפת הרכב החדש במשומש אוטומטי זה רק כי אני מפחד מהרפתקאות של רכב משומש ואני יודע מה יש לי בידיים.

אני חושב שאני יישאר עם הרכב עוד שנה - שנתיים ואז יעשה טרייד אין בעזרת השם. השאיפה / חלום זה גולף GTI :)

זאב בתלבושת של כבש :)

 

בוקר טוב

אז מה עדיף שיציפו את הכביש כלי רכב פרטיים (זה אותו דבר)?

פורסם

אני לא הייתי מחליף את הרכב.

אבל כדי להנות קצת יותר הייתי ממליץ לך :

או לצאת יותר מוקדם \ מאוחר מהבית לאחר שעת העומס.

או לנסות לתרגל "נהיגה רציפה",

במוד נהיגה כזה אתה מנסה לשמור את הרכב כל הזמן בתזוזה [בד"כ בהילוך שני],

משתדל לשמור מרחק גדול מהרכב שלפניך,

לא להאיץ בטירוף כשמישהו מלפניך דופק גז ברקס כאילו הוא באמצע האטרף של הטראנס.

להשתדל לא ללחוץ על הברקס [מה שגורם לשמירת המרחק הגדולה מהרכב לפניך].

אני נוסע ככה בפקקים של רעננה להרצליה פיתוח כל בוקר.

כמובן שיש את כל הלחוצים שנדחפים ומצפצפים,

אבל אני לא שם עליהם ,

כשמישהו מתעצבן עלי ומתחיל לצעוק ,ברגע שהוא רואה את הגודל שלי סותם ומתקדם.

אם היית בחו"ל אתה מבין על איזו צורת נהיגה אני מדבר.

בקיצור תזרום :-)

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...