Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש פורד פוקוס שנות 2002-2003

ומאוד אהבתי את העיצוב של הדגם עם 5 דלתות, אבל ראיתי שיש לו רק 100 כ"ס,ומשקל גדול 1600+-

והדגם עם 4 דלתות הוא גם 100 כ"ס אבל עם משקל 1200+-

 

אז כניראה צריכת הדלק שלו תהיה גבוהה? (5 דלתות)

פורסם
אני מחפש פורד פוקוס שנות 2002-2003

ומאוד אהבתי את העיצוב של הדגם עם 5 דלתות, אבל ראיתי שיש לו רק 100 כ"ס,ומשקל גדול 1600+-

והדגם עם 4 דלתות הוא גם 100 כ"ס אבל עם משקל 1200+-

 

 

הנתונים באתר יד 2 הרבה פעמים לא מדוייקים.

 

לגבי דגם 4 דלתות הם רשמו את המשקל העצמי (רכב ריק), לגבי דגם 5 דלתות הם רשמו את השקל המורשה (רכב מלא ב 5 נוסעים + מטען).

 

 

פורסם
הנתונים באתר יד 2 הרבה פעמים לא מדוייקים.

 

לגבי דגם 4 דלתות הם רשמו את המשקל העצמי (רכב ריק), לגבי דגם 5 דלתות הם רשמו את השקל המורשה (רכב מלא ב 5 נוסעים + מטען).

אההה הבנתי תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...