Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא ממש רוצה פור ראנר, אבל אני גם שוקל אותו כי יש לי הזדמנות ולמיטב ידיעתי מדובר באקזמפלר שמור למדי. הבעייה שהוא מוגבה בנוסף להכל. אומרים שהרכב טוב בשטח. אני מנסה לקבל אליו יותר פרטים כי זה הרכב שאני יבדוק היום.

החלטתי לא לוותר אליו לפני שאני בודק מה זה, לפחות לקבל מושג ממה כ"כ מתלהבים בחו"ל ולמה יש מועדונים שלמים שעוסקים בו.

 

טרופר דיזל - אני עדיין לא יודע באיזה מצב הוא.

 

הכוונה שלי של מעבר בין נתיבים היא כזאת: אני נוסע בנתיב ימני ובנתיב שמאלי נפתח פער (בהמשך יש פנייה שמאלה). האם אני יכול אם רכב כזה לעבור בין נתיבים, זה דבר שדורש לצבור מהירות מהר. עם גולף אני עושה את זה בלי לחשוב פעמיים, המנוע מאפשר את זה. עם BMW זה דרש תכנון מראש, אבל בגלל שאנשים פחדו מהרכב, כאשר אותתי פשוט האיטו כדי לאפשר לי להכנס.

בנוסף, איך רכב כזה סוחב בעליות? אני לא מחפש מכונית מירוץ, אבל אני כן מצפה שתהיה לי אפשרות לבצע גם תמרונים שדורשים האצה קלה (נניח מ-60 ל-80 ובזמן קצר יחסית).

 

 

הכל אפשרי.....

 

 

 

 

.... אבל הרבה יותר לאט.

 

כמו שכתבו לך בצדק רב: להחליף דיסקט.

 

עוד עצה קטנה:

הדרכה של יום בנהיגת שטח טרשים/חולות שווה כל גרוש. נונת להבין היטב מה המשמעות של רכב שטח, מה נין להוציא ממנו ומה שיותר חשוב איך להמנע ממצבים מסוכנים.

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עוד עצה קטנה:

הדרכה של יום בנהיגת שטח טרשים/חולות שווה כל גרוש. נונת להבין היטב מה המשמעות של רכב שטח, מה נין להוציא ממנו ומה שיותר חשוב איך להמנע ממצבים מסוכנים.

ניראה שבקרוב מאוד אני יזדקק לזה. :wink: אתה יכול להמליץ לי על מקום בצפון?

 

יש מורי נהיגה עם רכבי שטח. זאת הכוונה או קורס יעודי?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
ניראה שבקרוב מאוד אני יזדקק לזה. :wink: אתה יכול להמליץ לי על מקום בצפון?

 

יש מורי נהיגה עם רכבי שטח. זאת הכוונה או קורס יעודי?

 

יש כמה למשל של אבירם ברקאי, יואב קווה, אתר השטח הישראלי ועוד (ניתן למצוא בגוגל).

ידוע לי שהר חורשן הוא אחד האתרים הקבועים שבו מעבירים את ההשתלמויות הללו.

 

http://www.4x4.co.il/shop/productDetails.aspx?categoryId=1&subCatId=37&productId=156

http://www.barkai4x4.co.il/courses.asp

http://www.shvilim.co.il/Articles.asp?id=536

 

הבהרה: אינני קשור לאיש מהם ולאף גורם, פשוט התרשמות אישית שלי.

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ


×
×
  • תוכן חדש...