Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

013 חוצפנים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ספק תקשורת אלא ספק מים - "מעיינות השרון", עוד אחד מהמצאות האוצר בשם ההפרטה היעילה.

 

כמעט שנה לקח לי לגרום להם לעדכן מספר נפשות. בסוף הודו שכבר חצי שנה זה מעודכן במחשב, אבל איכשהו לא מיושם. הבטיחו זיכוי. אז הבטיחו.

 

החשבונות שלהם מגיעים או ימים בודדים לפני המועד האחרון לתשלום, או אפילו אחרי. החשד שלי היה שהם מעוניינים להגדיל את ההכנסות שלהם דרך קנסות, הצמדות וריביות, אז עשיתי הוראת קבע בכרטיס אשראי. טעות חמורה! עכשיו אני מקבל לסרוגין שני חשבונות שהם "לא לתשלום, ישולם בכרטיס אשראי" ואז התראה לפני ניתוק/עיקול. להשיג אותם בטלפון כמעט בלתי אפשרי. פעם אחת מוקדנית נתנה לי עצת אחיתופל שלא לשלם את ההתראה כי "מופיע לה במחשב שחוייבתי" (שקר, בדקתי באתר של כרטיס האשראי). פעמים אחרות מבקשים מספר ומבטיחים שיחזרו אליי. אז מבטיחים.

 

הבעייה שאני לא יכול להתנתק או לעבור למתחרים.:evil:

 

ולתפארת מדינת ישראל.

:turn-l:
  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מישהו פה בפורום יודע מה לעשות כדי להיפטר מהעול הזה?

שולחים מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה ובו הוראה להתנתק תוך X ימים מיום קבלת המכתב.

אתה תופתע כמה שזה יעיל. המכתב מגיע תוך 2 ימים. חוזרים אליך תוך עוד 2 ימים מקסימום ומנסים לשכנע אותך לשדרג, לשפר להוזיל, העיקר שתישאר. התשובה שלך צריכה להיות חד משמעית וללא שום ספקות, התנצחויות ומו"מ. לנתק, לנתק, לנתק.

הנציגים המתחכמים, אולי יציעו לך תקופת חינם שלאחריה תמצא עצמך מסונדל או ינסו להבין למה אתה רוצה להתנתק. הדו- שיח על למה ואולי ואם הייתם טובים יותר, עלול לסכל את הנסיון להתנתק.

אני רוצה להתנתק כי כך אני רוצה וזהו. לא חייב לכם הסברים.

ולא לשכוח שאם יש קנסות, כדאי לעשות חושבים מראש מה כלכלי יותר עבורך.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אכן, מעיינות השרון פועלים בדיוק כמו שנכתב, אבל בדרך כלל גם ששילמתי את חשבון המים באיחור של יום-יומיים לא היתה בעיה

פורסם

לפני כשבועיים קיבלתי חשון בזק יום לפניתאריך התשלום האחרון. לא שמתי לב לתאריך (כיון שלא ציפיתי שיהיה יום לאחר הגעת החשבון) - כעבור יומיים קיבלתי מהם צלצול אוטומטי לתזכורת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שולחים מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה ובו הוראה להתנתק תוך X ימים מיום קבלת המכתב.

אתה תופתע כמה שזה יעיל. המכתב מגיע תוך 2 ימים. חוזרים אליך תוך עוד 2 ימים מקסימום ומנסים לשכנע אותך לשדרג, לשפר להוזיל, העיקר שתישאר. התשובה שלך צריכה להיות חד משמעית וללא שום ספקות, התנצחויות ומו"מ. לנתק, לנתק, לנתק.

הנציגים המתחכמים, אולי יציעו לך תקופת חינם שלאחריה תמצא עצמך מסונדל או ינסו להבין למה אתה רוצה להתנתק. הדו- שיח על למה ואולי ואם הייתם טובים יותר, עלול לסכל את הנסיון להתנתק.

אני רוצה להתנתק כי כך אני רוצה וזהו. לא חייב לכם הסברים.

ולא לשכוח שאם יש קנסות, כדאי לעשות חושבים מראש מה כלכלי יותר עבורך.

.

 

אמיר אני חושב שגם הודעה בפקס תופסת ולא חייבים דואר רשום.

 

מה שכן כשרציתי להתנתק מהוט כי פשוט הביאו לי את הסעיף עם החיובים הכפולים שהם שלחו לי "בטעות" אחת לחודשיים ואז זוכיתי ולאחר חודשיים שוב חיוב כפול.

אחרי כמעט עשור הודעתי שאני רוצה להתנתק משירותי הטלוויזיה שלהם אבל להשאר עם האינטרנט והטלפון.

היו לי שני ממירים ו VOD .

בסוף יום כשראו שאני רציני ולא רוצה הטבות התקשר אלי "האחראי על הטכנאים שבאים לנתק" והציע לי את כל חבילת הטריפל המהוללת שלהם + שני ממירים שאחד מהם מקליט + VOD + HD וכל הערוצים פתוחים ב 199 ש"ח הסברתי לו שכבר שבוע הממירים מנותקים ואני מחובר ליס ולא מוכן לשקול שנית שרק יגיע הטכנאי לבוא ולקחת .

 

אחרי כמעט שנה וחצי שאני מנותק מהוט החלטתי לעבור לאינטרנט של בזק + בזק בינלאומי על הסיב החדש [בגלל סיבות טכניות של נתוני הורדה והעלאה גבוהים יותר בשירות הזה מאשר בהוט] וכשהתקשרתי שוב להוט לפני כשבוע הם התחילו לשאול למה אני מעוניין לנתק ואם אני מעוניין לחזור להוט ,

הודעתי להם באופן חד משמעי שאני מרוצה מאוד מהתכנים שיש ביס וששרות האינטרנט שבחרתי לעבור אליו נותן לי נתונים טכנים טובים יותר ושזה לא קשור למחיר ,

ניסו לשדל אותי לחזור אליהם עם מבצעים מאוד מאוד אטרקטיביים אבל הודעתי חד וחלק לא מעוניין וזה לא נוגע לכסף אז עזבו אותי לנפשי.

אבל כנראה שכרגע אני מוגדר אצלהם כ "לקוח עויין" או משהו בסגנון את חבילת הטלפון שלי [שכאמור עדיין אצלהם] הם החליטו להעלות ממחיר של 19 ש"ח לחודש ו 1000 דק' שיחה חינם להעלות ל 40 ש"ח.

ברגע שאמצע דיל טוב יותר [ופה הכסף כן משחק] אני עוזב אותם .

טוב שם טוב משמן טוב

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היום התקשרו אלי בבוקר שוב מנטוויז'ן.

 

הציעו לי לשדרג את חבילת הגלישה שלי (שכמו שאנחנו יודעים, כבר לא קיימת!).

 

הסברתי להם שאני לא לקוח וחזרתי לישון.

 

 

אחר כך התקשרתי אליהם כי שמתי לב שהם רצו שדרוג ולא שאני אהיה לקוח שלהם.

 

נתתי להם את תעודת הזהות שלי ולא הופיע כלום.

נתתי את תעודת הזהות של אמא שלי ולא

ביררתי את זה ואמרו לי שיש מנוי שלא ידעתי עליו, שבו תעודת הזהות שלי לא מופיעה אבל כן מספר הטלפון שלי.

מספר הלקוח הוא 1183423 (מספר חדש, לא קשור לקודמים.

 

אז מסתבר שהם גובים את זה מאיפשהו, אבל לא מהכרטיסים שלי.

כרגע אמא שלי מבררת אם הם החליטו פשוט לפצל את החשבון הקודם שהיה לי ולגבות את זה מהכרטיס שלה, למרות שהחשבון הזה לא קשור אליה בשום צורה.

 

בגלל שאני לא יודע מה מספר הכרטיס שממנו גובים את זה ואין להם את מספר תעודת הזהות שלי, אני לא יכול לבטל את המנוי כי הם לא מקבלים את ההזדהות שלי בצורה לגיטימית.

 

אני לא מבין את זה.

כל פעם המנוי מורכב מרסיסים שונים וחלקיים של מידע.

אין להם מנוי אחד עם כל המידע עלי, אז הם פשוט ממלאים מידע חסר ומוצאים איזושהי דרך לגבות.

אין להם אפילו את הכתובת שלי.

הכתובת שמופיעה להם היא מלפני 4 שנים.

 

אני מניח שאחרי שרשור כמו זה וכל מה שהם גרמו לי לעבור (שוב אין לי קול כי צעקתי עליהם אחרי חצי שעה של שיחה), אין לאף אחד ספק שאני באמת לא מעוניין בקשר עם החברה הזו ושאם הייתי יודע שיש לי מנוי אצלם, הייתי מבטל אותו בצורה מיידית.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הסגא ממשיכה!

 

אמא שלי עברה על החשבונות שלה ומסתבר שגובים ממנה עדיין על המנוי הזה (להזכירכם, אני בחו"ל כבר 3 חודשים! :evil: ).

 

היא גם לא הצליחה להרכיב שם מנוי שלם ואחרי שנתתי לה את הפרטים מהשרשור הזה כמו מספר לקוח ואת כל התאריכים, היא ביטלה את הוראת הקבע ונתנה פקודה לא לתשלום לנטוויז'ן.

 

הטענה שלהם היא שההתחברות האחרונה שלי היא בחודש מרץ לכמה שניות. זה אבסורד כי במרץ כל הדברים שלי (כולל הראוטר) היו ארוזים כדי שאני אוכל לטוס, ואותו ראוטר היה למעשה של אורנג', ככה שאין שום סיכוי שהתחברתי.

הם אפילו לא יכולים לתת לי את הIP של הראוטר.

למי שמתעצל לקרוא את כל השרשור, אני אסכם:

נטוויז'ן לוקחים פרטים מלקוחות שונים שקשורים אחד לשני וממציאים מספרי לקוח חדשים.

אין להם את תעודת הזהות כי היא מעולם לא ניתנה להם, הכתובת מ4 שנים לפני שהלקוח היה קיים ומספר כרטיס אשראי של מישהו אחר עם אותו שם משפחה.

 

בקיצור, עושים חשבון פיקטיבי וגובים ממנו, ועוד מעיזים לומר שיש התחייבות למשך תקופה ארוכה, למרות שאף אחד לא אישר להם והם לא יודעים ממי הם גובים כסף.

פורסם

לא קראתי את כל הנושא, אז אני מקווה שאני כותב לעניין.

 

היה לי מקרה קצת שונה, אבל גם עם 013.

אצלי התקשרו להציע משהו לאמא שלי, אחרי שאמא שלי לא כל כך הבינה מה הלך בשיחה, חזרתי לנציגה והסברתי לה שאין שום עניין להתחבר לשירות. היא ענתה לי שהיא לא חיברה ובזה הסתיימה השיחה.

אחרי כמה שעות אמא שלי מקבלת שיחה עם בקשה לתיאום טכנאי. שוב טלפון ל 013 ובו מתברר שבהתחלה חיברו אותה לשירות ואז ניתקו.

החלטתי לא להתעסק איתם ישירות ולפנות למועצה לצרכנות.

כיתבתי אותם בכל הנושא וביקשתי להגיש תלונה.

הם פנו ל 013 ואחרי יומיים קיבלתי טלפון מ 013 שמסביר לי שלא היה חיבור ולא יהיה חיוב וכו... בנוסף, עד כמה שהבנתי, הם גם שולחים הסבר מפורט לגבי כל מה שקרה, ההסבר שלהם והתוצאה למועצה לצרכנות(זה אמור להיות תחת הפניה, פשוט לא יצא לי לבדוק).

 

בסוף השיחה עם 013 גם נשאלתי על ידי הנציג למה פניתי למועצה לצרכנות ולא אליהם - נתן לי הרגשה שהפניות דרך המועצה לצרכנות דיי מלחיצה אותם.

 

במשך כל הדרך המועצה לצרכנות היו בקשר איתי, לפני הגשת התלונה, במהלכה ושיחת סיכום.

קיצר, ממליץ לנסות להשתמש בהם, בכדי ללחוץ על החברה


×
×
  • תוכן חדש...