Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטנות/ספורטיביות( נדירות כיום) בישראל שנות ה-80'


turbo
שימו לב! השרשור הזה בן 7273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז נפלה לי ספרה ...

 

מה אתה משחק לי אותה כאן , הא !?

אז מה אם אמרת קרי ... זה הופך אותך לחכם ?! יאלללה .... עוד אחד ...

 

אהה ... יש גם את ה 2002 TII ...

שפנפן ... ספר לו במה הוא זכה !

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

QuicKSilver

ראה ידידי , אני מסכים עם דבריו של roy306 , בקשר ל RS200

כנראה שיתפלק לך 0 (אפס) אחד, ואין ולא היתה בישראל ככל הידוע לי

לפחות פורד RS200, מכונית אגדתית בפני עצמה.

מעניין לראות את אותה פורד אותה הזכרת.

 

בקשר לרנו 5 טורבו, האם כוונתך רנו 5GT TURBO ?

וכן אצור קשר בה"פ, ואכן אני מעוניין באקזמפלר שלך.

האם היא במקרה בצבע לבן, שנת 1987?

תעלה בבקשה תמונות לפורום בכדי שאוכל להתרשם, אפילו

שזו בשלבי גמר ההשקעה.

 

תודה מראש לגבי "אחת הנבלות הצרפתיות", אשמח לכל עזרה שתינתן.

 

דייהטסו קורה טורבו????????????? מקורית? מעניין לראותה.

אולי התבלבלת עם דייהטסו שאראד טורבו? אנא צלם מעניין לראותה.

 

roy 306

 

שלום רועי, ובכן אספר לך כי היום צילמתי ונפגשתי עם בחור בעל אונו טורבו 1.3

בציר 1987 שמורה(כמעט)כחדשה, ונהגתי עליה פשוט הביצועים לא נס ליכם

והיא החזירה אותי לימים בהן היתה לי אונו טורבו חדשה ב1987. כן במהירויות

מסוימות ובסיבובים קצת מפחיד. אין הגה כוח, אין כריות אוויר, ABS רק באונו טורבו מ1989, תתפלא הרכב מאיץ יפה מאוד, והביצועים תואמים את נתוני היצרן

הבלמים תקינים, והכל עובד יפה(גם המגדש) עד לכפתור האחרון.

 

הלוואי כל המכוניות שאצלם ואכתוב אליהן יהיו יחסית שמורות כמו אותה אונו טורבו זאת. לא אני לא מגיע עם ציפיות לראות מכונית חדשה לגמרי אך כמה שיותר קרובה למקור כפי שיצאה באותן השנים.

כל צילום ותיעוד של מכונית כזו וכתבה על כל אחת מהן היא איסוף היסטורי

מחוייב המציאות.

בקשר להתנהגות, שילדה, היגוי, וכו' , כן אכן כן קיימת מידה של התעייפות החומר, מאמצים וכו', אך התחושות הן פחות או יותר אותו הדבר כפי שהיתה

חדשה. אך כיום בפרספקטיבה של זמן אפשר לראות זאת אחרת בצורה יותר בוגרת ובכלים הרבה יותר מיקצועיים שרכשתי/למדתי מניסיוני עם השנים.

דע כי ב1989 חבר שלי רכש AX SPORT חדשה בהמלצתי, הוא במקרה חזר אז מארה"ב, שם הוציא רישיון נהיגה (על אוטומטית) והיה עליו להמיר אותו לרישיון נהיגה על גיר רגיל, במקרה הרישיון שלו (על גיר רגיל) התעקב , וה AX SPORT

כבר הגיע והיה עליו לגשת לסוכנות ולקבל אותה לידיו, עקב זאת בחר בי לבוא איתו ברכב של הוריו שהיה אוטומטי, בכדי לקבל את הAX SPORT לידיו, ואני נהגתי ב AX SPORT , לכשהיתה חדשה לגמרי אפס קילומטר כמאמר הקלישאה, נהגתי בה כמעט כל היום הוא ישב לידי והתמוגג. אז יש לי עוד רפרנס להשוואה

 

בכבוד רב

turbo

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נזכרתי בתוכנית שעשה קלרקסון על הקטנות החמות לפני מספר שנים.

הכל היה טוב ויפה, עד שה-RS200 (מאתיים) שמה קץ למירוצי הראלי גרופ B, (ולעוד כמה אנשים שעמדו לצד השבילים)...

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נזכרתי בתוכנית שעשה קלרקסון על הקטנות החמות לפני מספר שנים.

הכל היה טוב ויפה, עד שה-RS200 (מאתיים) שמה קץ למירוצי הראלי גרופ B, (ולעוד כמה אנשים שעמדו לצד השבילים)...

 

לפי מה שאני זוכר,המירוצים הופסקו לאחר שאחד הנהגים [הנרי טויבנן אם אני זוכר נכון] נהרג עם הלנציה S4 וזה מה שהביא לביטול הקטגוריה[קבוצה B או S]. המכוניות האלו היו חזקות מדי מכדי שישתלטו עליהם במסלול ראלי.

ועוד דבר,ראיתי בעבר אודי קוואטרו בארץ מודל 88 עם מנוע 1800,היא הייתה מדגם אודי קופה אבל אוטומטית. בפעם האחרונה שראיתי אותה היא עמדה ברחוב התישבי במרכז הכרמל בחיפה.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל מר TURBO היקר, עם כל ההתיימרות שלך לעשות הכתבה מקיפה על מכוניות הספורט של ישראל בשנות האופנה המצחיקה ודוראן דוראן, אני מתפלא לאור רשימה כל כך ארוכה של מכוניות, אתה מסתובב כבר כמה הודעות סביב "רנו 5GT TURBO" עלומה...

 

 

 

כשלמעשה מדובר אולי ביצור "הכי פחות נחשב" של רנו ספורט באותן שנים...

 

לא אמרת מילה על הפואגו טורבו (עושה רושם ששני משפטים כמו "אין יותר כאלה" גמרו לך על התקווה)

לא אמרת מילה על ה-מכונית של רנו בשנות ה-80, הרנו 5 TURBO II, עם המנוע המרכזי וההנעה האחורית (אוטו מ-ד-ה-י-ם להכאיב..) והיו גם הקאדט GT של אופל, היתה האלפא ספיידר (אני חוזר על עצמי?) והיתה אפילו ג'אסטי 4X4 נחמדה אחת או שתיים ששייטו להן בכבישינו המשובשים....

 

 

לה לה לה...

 

 

רון.

-מה עם אוסטין אגב? או אאודי 80 קופה? -

 

 

 

נ.ב. - כל האמור למעלה, אין בו כדי לגרוע ולו במעט את הליטוף המתבקש לרעיון האדיר של לערוך משהו מקיך באמת על חיות הטרף הפרמיטיביות של שנות ה-80

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל הידוע לי יש אאודי קוואטרו משנות ה80' בארץ

 

ולגבי amir gti , אם יש באפשרותך לצלם ולהעלות לפורום תמונות אודה לך.

לגבי יצירת קשר אשמח בה"פ בבקשה.

 

בכבוד רב

turbo

 

עד לפני כמה שנים (וייתכן שגם בהווה) היתה אאודי קוואטרו בצבע כסף , מודל 87, אם אני לא טועה, בבאר יעקב, ליד הצומת שיורד לבית החולים לחולי נפש ("המועדון" בפי נהגי המוניות)

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסובארו xt בפוקוס הוחלפה תמורת סוס,איזה באסה שוב פיספסתי,שוב אם מישהו ראה למכירה שיארגן לי פרטים.

אני עכשיו מחפש רכב וכנראה זה יהיה טורבו משנות ה80.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נזכרתי בתוכנית שעשה קלרקסון על הקטנות החמות לפני מספר שנים.

הכל היה טוב ויפה, עד שה-RS200 (מאתיים) שמה קץ למירוצי הראלי גרופ B, (ולעוד כמה אנשים שעמדו לצד השבילים)...

 

לפי מה שאני זוכר,המירוצים הופסקו לאחר שאחד הנהגים [הנרי טויבנן אם אני זוכר נכון] נהרג עם הלנציה S4 וזה מה שהביא לביטול הקטגוריה[קבוצה B או S]. המכוניות האלו היו חזקות מדי מכדי שישתלטו עליהם במסלול ראלי.

 

אתה זוכר נכון , טויבנן נהרג עם הנווט שלו , סרג'יו קרסטו , ובעקבות התאונה בוטלה קבוצה B.

הקטגוריה בוטלה לא בגלל שהמכוניות היו חזקות מדי (אני כמעט בטוח שה-WRC של היום יותר מהירות) , אלא בגלל הנוסחה של קבוצה B , שהתירה פחות או יותר לעשות כל דבר שעלה על הדעת במפלצות הללו , וזאת במחיר ייצור של 200 יח' בלבד (או אפילו 50 בשלב מסויים ,לא בטוח). מכיוון שכך פותחו מנועים שנתנו פייט מכובד אפילו למנועי F1 של לפני מנועי הטורבו , ואלה גם צרכו דלקים מיוחדים - דליקים במיוחד.

דלקים אלה הם שגרמו למות טויבנן ונהגו , מכיוון שלאחר הכניסה בעצים (מה שקורה לא מעט במירוצי הראלי) נשפך הדלק על הטורבו הסופר לוהט , נדלק , ושניהם נלכדו ברכב הבוער.

 

בעקבות כך בוטלה הקבוצה , ונקבעו הגבלות חמורות על השינויים המותרים , וכן על מבנה הרכב כך שיהיה בטיחותי יותר.

 

 

אגב ,5 טורבו 2 היא לא מכונית ספורטיבית משנות ה-80. זוהי מכונית מירוץ משנות ה-80. אין להשוותה להוט-האץ' זו או אחרת. יש 2 בארץ אם אני לא טועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והיתה אפילו ג'אסטי 4X4 נחמדה אחת או שתיים ששייטו להן בכבישינו המשובשים....

 

 

נסעתי על אחת כזו, צורה ישנה שנת 80 ומשהו, 1.2 4X4 יבוא אישי והיא ממש לא שוס.

 

כמעט על שום רכב מהרשימה של TURBO לא נסעתי אבל אני לא רואה שום סיבה לצרף אותה לרשימה. נכון היא מאוד נדירה והיא הנעה כפולה אבל חוץ מזה כלום.

 

 

ד"א, היא עדיין עומדת ואוספת אבק, בלי רצון/ממון של הבעלים להחזיר אותה לכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה במוטו-פאן כתבה על איזו גולף 4X4 GTI

 

מישהו יודע על זה משהו?

 

ואכן, גם אני ראיתי ג'אסטי 4X4, הבעלים אמר בעצמו שהיא לא משהו... טיפה גבוהה ואולי טיפה יותר עבירה... אבל זהו.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה במוטו-פאן כתבה על איזו גולף 4X4 GTI

 

מישהו יודע על זה משהו?

 

ואכן, גם אני ראיתי ג'אסטי 4X4, הבעלים אמר בעצמו שהיא לא משהו... טיפה גבוהה ואולי טיפה יותר עבירה... אבל זהו.

 

גילי

 

זו לא GTI , זו גולף SYNCRO

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?p=24521#24521

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לג'אסטי 4X4 לא היו שום יומרות ספורטיביות.

בנוסף לכך הרכב היה מוגבה במעט מהדגם הרגיל, דבר שרק פגם בהתנהגות הכביש הבינונית מלכתחילה. (בשבילים היא היתה חביבה מאוד).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נזכרתי בתוכנית שעשה קלרקסון על הקטנות החמות לפני מספר שנים.

הכל היה טוב ויפה, עד שה-RS200 (מאתיים) שמה קץ למירוצי הראלי גרופ B, (ולעוד כמה אנשים שעמדו לצד השבילים)...

 

לפי מה שאני זוכר,המירוצים הופסקו לאחר שאחד הנהגים [הנרי טויבנן אם אני זוכר נכון] נהרג עם הלנציה S4 וזה מה שהביא לביטול הקטגוריה[קבוצה B או S]. המכוניות האלו היו חזקות מדי מכדי שישתלטו עליהם במסלול ראלי.

 

אתה זוכר נכון , טויבנן נהרג עם הנווט שלו , סרג'יו קרסטו , ובעקבות התאונה בוטלה קבוצה B.

הקטגוריה בוטלה לא בגלל שהמכוניות היו חזקות מדי (אני כמעט בטוח שה-WRC של היום יותר מהירות) , אלא בגלל הנוסחה של קבוצה B , שהתירה פחות או יותר לעשות כל דבר שעלה על הדעת במפלצות הללו , וזאת במחיר ייצור של 200 יח' בלבד (או אפילו 50 בשלב מסויים ,לא בטוח). מכיוון שכך פותחו מנועים שנתנו פייט מכובד אפילו למנועי F1 של לפני מנועי הטורבו , ואלה גם צרכו דלקים מיוחדים - דליקים במיוחד.

דלקים אלה הם שגרמו למות טויבנן ונהגו , מכיוון שלאחר הכניסה בעצים (מה שקורה לא מעט במירוצי הראלי) נשפך הדלק על הטורבו הסופר לוהט , נדלק , ושניהם נלכדו ברכב הבוער.

 

בעקבות כך בוטלה הקבוצה , ונקבעו הגבלות חמורות על השינויים המותרים , וכן על מבנה הרכב כך שיהיה בטיחותי יותר.

 

 

אגב ,5 טורבו 2 היא לא מכונית ספורטיבית משנות ה-80. זוהי מכונית מירוץ משנות ה-80. אין להשוותה להוט-האץ' זו או אחרת. יש 2 בארץ אם אני לא טועה.

 

שמר,תודה,השכלתי.

לגבי 5 טורבו,המקבילה שלה כיום,היא הקליאו V6. כך שלקרוא לה הוט האץ...

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

ברצוני להתיחס למס' נושאים\רכבים ספורטיביים שהועלו בתרד...

 

רנו טורבו ...

*. לצורך הדיוק ההיסטורי מוטורי ,הרנו טורבו (1) - יש כאלו שקוראים לגרסה כך ...

:wink:העובדות:

 

1.הרנו טורבו בגרסה הראשונה בעלת המנוע האמצעי (לא הרנו טורבו GT -בעל מנוע קדמי)יוצר במטרה להציבו במסגרת תחרויות הראלי קבוצה 4 .

הוצג לראשונה בשנת 1979 ואף השתתף בתחרויות באותה שנה ולאכפי שציין ידידי RadarJedi:

"אגב ,5 טורבו 2 היא לא מכונית ספורטיבית משנות ה-80. זוהי מכונית מירוץ משנות ה-80. אין להשוותה להוט-האץ' זו או אחרת. יש 2 בארץ אם אני לא טועה."

 

2. "הרנו טורבו 2" ...היה דגם נחות שיועד יותר לציבור הרחב , והוצג בפריס(ביקרתי בתצוגה הנ"ל) בשנת 1982 ,בכמעט חצי מחיר לעומת הדגם הראשון.

3. הסימול רנו טורבו 1 הוא לא רשמי, אינו מופיע ברשיונות ולא בהגדרות וכן לא בסימול יצרן ,לעומת זאת הדגם רנו טורבו 2 התאפיין בסימול :

"טורבו 2" בסמלים תואמים (רשמיים).

 

הנושא השני שאני יתיחס, זה ה"זלזול" שיש למס' חברים כלפי רצונו הכן של ידידי "ferrari" בענין כתיבת הכתבה...

לדעתי ראוי לציין לטובה את היוזמה של "ferrari" להכנת כתבה בנושא מכוניות ספורטיביות משנות השמונים.

כפועל יוצא הוא פנה בבקשה לעזרה לצורך הכנת הכתבה מעל דפי הפורום ה"נכון" ואכן חלק מחברי הפורום נענו בחיוב ואף דאג לציין שכל מי שיתרום לנושא יקבל "קרדיט" בהתאם.

אני מאחל ל "ferrari " הצלחה וכעורך האתר למכוניות ספורט בישראל: http://www.carinfocus.com, אף ישתף איתו פעולה לטובת אלו שמתענינים בתחום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...