Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני מעוניין להשקיעה 127 אלף ברכב חדש.

אני מחפש רכב 1600, או 1.2 DSG.

צריכת דלק, שווי שוק, חווית נהיגה, איבזור פנימי, אלו הדברים החשובים לי.

לאחר שראיתי את כל כלי הרכב שיש בקטגורית הנפחים שרשמתי, חשבתי על סקודה אוקטביה החדשה, 1.2 DSG.

מה דעתכם?

האם יש לכם הצעה נוספת?

תודה רבה.

פורסם

סיאט לאון יכולה להתאים בתקציב -יש מבצע מעולה עכשיו ! .

גרסת 1.8 TSI ידנית - 124000 ש"ח על הכביש אחרי הכל .

בגרסת DSG תצטרך להיפרד מעוד 10000 ש"ח

מנועי ה TSI אמורים להיות חסכוניים (אבל את זה אתה כבר יודע )

לגבי ירידת ערך - כך בחשבון שבגלל המבצע יתכן וירידת הערך תתמתן מעט בשנה הראשונה והשניה (אתה כבר מרוויח משהו כמו 20000 ש"ח בגלל המבצע )

פורסם

פיאט בראבו - אני מקווה שאין לך בעיה שהמנוע הוא 1.4 (טורבו) ולא 1.2 או 1.6...

 

מכונית יפה, חסכונית, חווית נהיגה מצוינת (אם אני מחליף אלפא 156 בבראבו, שזה מה שאני עושה, אתה יכול להאמין לזה) ואבזור מצויין.

 

עקרונית הגרסא הרובוטית המאוד מאובזרת - סנסיישן - עולה 130, אבל אם אתה מוותר על מבצע "פיאט relax" אתה זכאי ל-3,000 ש"ח הנחה מה שמביא אותך למחיר היעד.

 

סנסיישן כולל דיבורית בלוטות', חיבור USB, שליטה מההגה, חלונות כהים מאחור, בקרת שיוט, פנסי ערפל ועוד כמה תוספות, והרכב בכלל מרגיש מצוייד בכל מה שאפשר לרצות.

 

התחושה שלי לאחר נסיעת מבחן בריאה ומרשמים מחו"ל שזו כנראה הפיאט האיכותית ביותר עד היום (לא שהפונטו היתה בלתי איכותית, אבל פה יש קפיצת מדרגה). כך שיש מצב גם לסחירות טובה בעתיד.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

ישנו מבצע בקרנות השוטרים, במסגרתו נמכרת הבראבו האוט' ללא חבילת האבזור ב113K בלבד.

לדעתי מחיר ללא תחרות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

המבצע לקרנות השוטרים הסתיים כמדומני. אבל גם כך אפשר בלחץ מתון להוציא מסמל"ת הנחה מסויימת, בעיקר לקראת סוף השנה הקרב ובא.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

מצטרף להתלהבות מהבראבו. בהחלט אוטו מענג, במיוחד בגירסה הידנית שאמנם אין לה חלק מהתוספות שציינת, אבל היא עדיין מאוד מאובזרת וזולה יותר בהתאם.

פורסם

קח את האוקטביה המאובזרת לא אמביאנטה. 8)

ורק שתדע ש 1.2TSI עם DSG עושה 1 ל 10 . אל תצפה להפתעות של מנוע 1.2 רגיל.

פורסם

למה לא טויוטה קורולה GLI?

עכשיו אני גם מחפש באותו תקציב.

 

חשבתי דווקה על טויוט.

 

גם האוקטביה נראה לי מעניין.

 

Eyalw

מאיפה לקחת "1 ל 10"?

לפי אתר - ממוצע 17.6

פורסם

 

Eyalw

מאיפה לקחת "1 ל 10"?

לפי אתר - ממוצע 17.6

 

לקחתי "מהחיים".

 

על פאביה 1.2TSI DSG

 

אולי אני נוסע המון בפקקים ובעיר ואם אני אנסה להיות ממש אבל ממש ממש נחמד כלפי הממוצע שהיצרן טוען.

אתה תעשה ממוצע 1 ל 14 וגם אני ממש ממש אופטימי!

פורסם

סקודה פאביה 1.2 TSI ידני (לצערי לאוטומט אין נתונים באתר). תואם את מה שאייל אומר

 

צריכת דלק יצרן [ק"מ/ליטר] 18.9 צריכת דלק אמיתית [ק"מ/ליטר] 12.5

פורסם

מצטרף לתגובה הראשונה

ללא ספק ביחס של תמורה לכסף,העסקה המשתלמת ביותר היא הסיאט לאון1.8 טורבו TSI ידנית ב-119,800

לשם ההשוואה ,לפני שנה האוטו עלה 140\150 אלף לא כולל תוספות.

160 כוח סוס!!!!!!!:evil: חיה רעה על הכביש ועכשיו בגרסא החסכונית יותר

הבנתי ש100 הרוכשים הראשונים מקבלים גם מערכת מולטימדייה(מאמין כי כבר יש 200)

בהצלחה:)

פורסם
למה לא טויוטה קורולה GLI?

עכשיו אני גם מחפש באותו תקציב.

 

חשבתי דווקה על טויוט.

 

גם האוקטביה נראה לי מעניין.

 

Eyalw

מאיפה לקחת "1 ל 10"?

לפי אתר - ממוצע 17.6

 

הטויוטה מציעה איבזור בטיחותי שכבר לא עומד בסטנדרטים של המתחרות וגם תא הנוסעים שלה כבר בדרך החוצה מהתחרות.

אם אינך זקוק למרווח במושב האחורי כדאי לבדוק את הניסאן ג'וק החדש והמעניין בדגם ה-1.6 עם התיבה הרציפה שאמורה לתרום לחיסכון בדלק.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...