Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה חברה שמייצרת צמיגים לכלים חקלאיים, שיתחילו לאסור יבוא של GT לינגלינג וכל החרא הזה, מתי אנשים יבינו שעוד 300-400 שח פעם ב3 שנים שמחליפים צמיגים, זה שוווה את הבטחון של להשאר בחיים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אני ממש לא בעד לאסור את המכירה של הצמיגים הסיניים.

 

גם ביניהם יש כאלה שהם זבל וכאלה שהם סבירים - כמו GT למשל.

 

תוצאת לוואי של מכירת הצמיגים הזולים הללו, היא ירידת המחירים הדרסטית במחירי צמיגי איכות.

 

בשנת 2002 שילמתי 1500 ש"ח על צמיגי 13\155 של מישלין לסובארו ליאונה.

בשנת 2010 שילמתי 1400 ש"ח על צמיגי 14\185 של מישלין לפיאט פונטו.

 

למרות אינפלציה במשך 8 שנים ולמרות שקניתי מידה אחת יותר גדולה וגם הרחבתי ב-3 מידות - שילמתי 100 ש"ח פחות.

 

מסקנה? ברגע שנתנו לאנשים אופציה לצמיגים זולים באופן קיצוני, ירדו באופן קיצוני גם מחירי הצמיגים הנורמליים.

אני עשיתי את הבחירה שלי.

פורסם
אני ממש לא בעד לאסור את המכירה של הצמיגים הסיניים.

 

גם ביניהם יש כאלה שהם זבל וכאלה שהם סבירים - כמו GT למשל.

 

תוצאת לוואי של מכירת הצמיגים הזולים הללו, היא ירידת המחירים הדרסטית במחירי צמיגי איכות.

 

בשנת 2002 שילמתי 1500 ש"ח על צמיגי 13\155 של מישלין לסובארו ליאונה.

בשנת 2010 שילמתי 1400 ש"ח על צמיגי 14\185 של מישלין לפיאט פונטו.

 

למרות אינפלציה במשך 8 שנים ולמרות שקניתי מידה אחת יותר גדולה וגם הרחבתי ב-3 מידות - שילמתי 100 ש"ח פחות.

 

מסקנה? ברגע שנתנו לאנשים אופציה לצמיגים זולים באופן קיצוני, ירדו באופן קיצוני גם מחירי הצמיגים הנורמליים.

אני עשיתי את הבחירה שלי.

אני מעדיף לשלם פי 2 על צמיגים ולדעת שאין סביבי המוני פצצות מתקתקות חמושות בצמיגי זבל עם יכולת בלימה/יציבות לקויה.

פורסם

היית קונה קונדום מאיכות מפוקפקת בשביל לחסוך קצת?

 

בדיוק!

 

עדיף שהמוצרים שיכולים להציל לך את החיים/איכות חיים יהיו מאיכות טובה.

 

אי אפשר להתפשר על הדברים האלו וGT זה ממש ממש לא צמיגים סבירים.

×
×
  • תוכן חדש...