Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

 

רק חסר שיבוא מישהו ויציע סקודה סופרב. :lol:

 

סקודה סופרב

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אנפיניטי G37 אם הגודל מספיק, אינפיניטי M החדשה אם נכנסת בתקציב.

לקסוס IS250 אבל עדיפות ל - GS300 אם נכנסת בתקציב

 

אופציה זולה יותר שלדעתי אפשר לשקול היא הביואיק לה-קרוס החדשה. שיפור משמעותי לעומת הדגם היוצא ובמחיר נמוך יחסית.

 

אם משומשת בת שנה היא אופציה - E350 מהדגם החדש בת שנה

 

בלי קשר, אם הסבא רוצה שהנכדים יהנו שיקנה סופה פתוחה !!!

פורסם

סיטרואן C5 או ביואיק לקרוס חדשות לגמרי הדגמים היקרים ביותר או קרייזלר 300C לסבא של חבר שלי יש כזו והוא מבסוט כל שנייה שהוא בתוכה!

Lamborghini Murcielago LP 670-4 SV

פורסם

האם שקלתם את הקאדילאק CTS ?

בזמן האחרון נראה כי אף אחד לא מסתכל לכיוון המותג הזה שרק משתפר.

ברור שישנם מגרעות אך גם המון מעלות - כגון אבזור,מחיר...

פורסם

תודה לכולם על התגובות

האינפינטי ג'י 37 (320 כ"ס, 5.9 אפס למאה!) הכי נראית לי, בהתחשב בזה שיש סיכוי שעוד כמה שנים אקנה מאבי את הרכב :lol:

זה הרבה יותר כוח ממה שהוא צריך (האוטו הנוכחי V6 עם "רק" 204 כ"ס) אבל השילוב של תמורה טובה למחיר, גאדג'טים (בני, הוא בן 68, אבל איש הייטק, אז הוא יסתדר...), אמינות צפויה טובה, ומראה סולידי, הן נקודות לטובתה.

המכוניות מבית צ'מפיון לא באות בחשבון (אלא אם כן באאודי השירות יותר קרוב למרצדס מאשר לפולקסווגן וסקודה) ובסכום כזה אין מה להתפשר על משומשת. אבא שלי לא חושב שיש מכונית שמצדיקה מחיר (כחדשה) של יותר מ 350 אלף ש"ח.

 

שתי אנקדות:

1. הייתי בשבוע שעבר בהרצאה מרתקת של עיתונאי ידוע שידוע בתחקיריו הבטחוניים וגם מופיע בטורי הרכילות כבן זוג של זמרות מבוגרות ממנו. הוא דיבר על זה שבעיתונאות לא עושים כסף ועושים את זה רק מתוך שליחות.

בסוף ההרצאה הוא נכנס ל G37 חדשה לגמרי. כשאמרתי את זה לחברים לעבודה אמרו לי "זו לא הייתה טויוטה?" או "זו הייתה ניסאן!". מה שמראה שהיא אכן סולידית מאוד.

2. בשלושת השבועות האחרונים האוטו של אבא שלי היה במוסך כלמוביל לאיתור נזילת שמן מסתורית. הם לקחו אחריות, לא חייבו אותו בשקל וגם נתנו לו רכב חלופי - יונדאי סונטה.

כניראה שהם עשו טעות קשה מבחינתם, כי הוא כל כך נהנה מהסונטה שהוא בהחלט מוכן לשמוע על מכוניות מהמזרח.

פורסם

בקרוב תגיע סונטה חדשה, כנראה בפחות מ - 200K (הנוכחית 160K) אבל לדעתי זה לא זה...

 

ה- G37 קטנה כמו ה- C שלכם, אם הוא רוצה קצת יותר מרחב שיסתכםלגם על דגם ה- M. (אבל היא יקרה מאוד).

 

עשיתי נסיעת מבחן ב G37, היא זריזה בטירוף אבל הניהוג עדיין לא ב.מ.וו. גם הפאר וההרגשה בפנים, למרות כל התוספות והגאדג'טים, זה עדיין לא מרצדס.

 

בהצלחה

פורסם

למי שהמליץ על ה-IS250 - פותח השרשור ביקש רכב מרווח. ה-IS250 הרגישה לי צפופה, בוודאי שמאחור אבל גם מלפנים היא לא שיא המרווח, וזאת למרות שחרף אהבתי לכדורסל אני לא ממש ענק (1,71 מ'). כך שאם זה שיקול מהותי - הלקסוס חייבת להיפסל, אם כי היא ממש חביבה לנהיגה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אם מכוניות מהמזרח באות בחשבון הייתי בודק את קאמרי החדשה שאמורה להגיע בשנה הבאה.

בחצי שנה אחרונה נסעתי על דגם המאובזר 3.5 שעבר בתוך המשפחה.

הילדים עדיין מתגעגעים למושב האחורי שלה וקופצים בכל הזדמנות שיוצא להם לנסוע בה.

גם אני לא סבלתי במיוחד. אפילו תצרוכת הדלק הייתה סבירה למנוע.

×
×
  • תוכן חדש...