Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי שברולט אלרו 2001, קניתי את הרכב לפני כמה ימים.

יש לי תקלה מעצבנת בכפתור בקרת שיוט על ההגה.

למי שלא מכיר באלרו בשני צידי ההגה נמצאים לחצני הבקרה.

מצד שמאל - הפעלת המערכת

מצד ימין - ביצוע הפעולות (קביעת מהירות, ביטול, והגברת המהירות

 

לעניינינו, הכפתור מצד שמאל, אמור להכניס את המערכת למצב פעולה, וכאשר אני לוחץ עליו נדלקת הנורה שלו, אם אני מוריד את האצבע היא נכבית. ז"א אם אני רוצה להשתמש בבקרת שיוט אני חייב להשאיר את האצבע על לחצן ON כדי שהמערכת לא תכבה.

 

השאלה שלי היא אם כדאי לפרק את המנגנון ולנסות לתקן אותו לבד, או שעדיף לקנות כזה חדש - שבטח יעלה לא מעט...

השאלה השניה היא אם מישהו מכיר מקום שמחליף כאלו מנגנונים או מתקן אותם בעלויות נמוכות..

 

אודה לתשובתכם בהקדם.

פורסם

אהלן

 

בטח יש שם איזה קפיץ שנשחק... אם היה קורה לי הייתי מנסה לפתוח ולתקן וגם אם הייתי הורס, זה גם ככה היה דפוק ובמקרה הכי גרוע אתה יכול למצוא ב ebay מה שאתה רוצה כמעט לכל דגם אמריקאי ומין הסתם חלק כזה מיד שנייה יעלה לך גרושים כולל משלוח לארץ.

 

יש לי את הדיסק של GM, לפי התמונות ניתן לפרק בלי בעיה את הסוויטץ' הזה מההגה, יש 2 ברגים שצריך לפתוח שם.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

תודה על התגובה, באמת שקלתי לנסת.

אין סיכוי שהכרית אויר תחליט ללטף אותי אם אני יתחיל להתעסק שם ??

פורסם

לפי הדיסק של GM אפשר לפרק את זה בלי בעיה... אני יכול להעלות לך את השרטוטים משם אבל לא יודע אם יש יותר מידי למה, יש שם 2 ברגים, תמצא אותם תפתח ואז תראה אם אפשר לסדר את הקפיץ או משהו כזה.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

אתה בטוח שהדיסק שלך מדבר על אלרו?

היום בצהרים כשנהגתי מיששתי את המעטפת של הלחצן ולא הרגשתי ברגים, חיפשתי דווקא, כדי להבין איך לפתוח.

לדעתי זה כיסוי שיושב בלחץ או משהו כזה...

 

בכל מקרה, אם יש לך מצב להעלות לי את השרטוטים או משהו, וזה לא מסובך, אשמח...

פורסם

טוב ככה, אחרי שחפרתי קצת יותר, אתה אכן תצטרך לנתק את הכרית אויר (דרך הפיוז והכבל שעובר שם) ורק אח"כ לפתוח את ההגה. אין יותר מידי בשרטוטים הנ"ל בסופו של דבר, אחרי שאתה מפרק את ההגה צריך פשוט לפתוח את 2 הברגים להוציא את החלק, לנקות\להחליף וזה הכל.

 

לדעתי אם אתה מסתבך עם זה הייתי מזמין את החלק מארה"ב (ראיתי ב ebay ב 20$ ובטח משלוח לארץ יעלה לך עוד איזה 20$...) ונותן לאיזה מוסך שמתעסק עם חשמל להרכיב את זה במקום להתעסק עם זה לבד...

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

×
×
  • תוכן חדש...