Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב גבוה ("ג'יפ") לאדם מבוגר 175K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כבר חלפו שלוש שנים ואבא שלי שוב מחליף רכב ("לא נוסע ברכב בלי אחריות").

התקציב 175K - המטרה הייתה יונדאי IX35, כי אבא שלי חסיד יונדאי אבל הופתענו לגלות שזמן האספקה הוא יוני-יולי..

על אילו עוד כיוונים אפשר לחשוב - אולי לחכות לקיה ספורטאז' החדש?

 

דברים שהם בגדר חובה - חדש מהחברה, גבוה (אבא שלי בן 65 וכואב לו הגב להכנס לרכב נמוך), מרווח לנהג (כי הוא 1.90) ו..בקרת-שיוט.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

במחיר הזה ברמת הגיפונים יש את

הסאניונג [אני חושב מוסו אבל אל תתפוס אותי במילה].

ואת הקשקאי [שהוא לא ממש גבוה].

אם אני לא טועה חבר לעבודה קנה את הטויוטה ראב 4 [לפני שינוי צורה ] ב180K הוא לקח את הרכב שנשאר להם.

אני מאמין שאם תיגש לסוכנות הם יורידו מעט לאחר ההשקה האגרסיבית לדגם החדש.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

מאיזה רכב הוא יורד?

אולי כדאי גם לבחון את עניין המושב של הנהג בטרם הרכישה.(מפאת כאבי הגב)

לדוגמא מושבו של הטוסון היה פשוט לא נוח שנהגתי ברכב של חבר.

הקשקאי לא גבוהה במיוחד אך הכניסה והיציאה ממנו מאוד נוחים,הרכב מעט קופצני וקשיח מה שמעט פוגם בנוחות הנסיעה.

אינני חובב אמריקאיות אך אולי כדאי להתעניין,בכל זאת בדר''כ נותנות תמורה גבוהה למחיר,מצויידות בכורסאות ומשייטות כמו אוניות על הכביש(נוראי,אבל אולי יעשה טוב לגב של אביך).

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין לו בעייה בישיבה עצמה - אלא רק "לנחות" לתוך המושב ואח"כ לקום ממנו (לדוגמא הקליאו ספורט שלי..).

הוא יורד מI30, אני יודע שזה לא רכב גבוה, אבל אחרי שבועיים עם ג'יפ הוא החליט ש-זה זה.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

אחיו התאום של היונדאי הספורטז אמור ליהיות זול מימנו במקצת ולהציע אחריות של 7 שנים,רק צריך לבדוק מתי יתחיל שיווקו בארץ ואכן הוא אופציה מעולה! הקשקאי גם אופציה איכותית אבל הוא יקר משמעותית מהקוראנים וללא הצדקה,יש גם את הסוזוקי גראנד ויטרה שהוא היחידי בעל אופציית השטח אבל הוא זללן לא קטן עם איכות פנים של רכב משנות ה-90 ,עוד רכב מעניין שצריך לבדוק זה הסאניונג אקטיון צריך להגיע דגם חדש לחלוטין.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הטריוס קטנה ואבא שלי אמר שהיא לא נוחה לו והוא לא אהב את הרכב באופן כללי.

אבא שלי טוען שהספורטז' תהיה פחות סחירה מהIX35 (הוא פשוט בדיוק קיבל תואר נביא שבוע שעבר..)

 

נלך גם לבדוק את המיצובישי אאוטלנדר עם המתיחת פנים ב179K שאני אישית נורא אוהב מבחינת מראה אבל עוד לא נהגתי בו.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

אני ממליץ לבדוק גם את הונדה CRV שמוצע כרגע במחירי סוף עונה על רכבים מהמלאי.

רכב נוח וגבוה וגם חסכוני למדי ביחס לשאר הג'יפונים. לא ציינת אם זה חשוב אבל המרווח בתוכו טוב מאוד ויש כמה תאי איכסון נחמדים, תא המטען מחולק בצורה מאוד נחמדה ע"י מחיצה מתקפלת.

 

בהצלחה.

פורסם

בדקתי לאחרונה את כל הרכבים שהזכרת.

הדגש היה על ix אבל אני לא רוצה לחכות כ''כ הרבה זמן אותו דבר לגבי הספורטאג'.

הקשקאי יפה מבחוץ וזול מאוד מבפנים.

כנראה ששבוע הבא אסגור על ה3008 שלדעתי נותן תמורה מאוד טובה לכסף מבחינת נוחות, אבזור, בטיחות וכו'.

אבל אם סחירות זה פרמטר מאוד חשוב הוא כנראה לא ירצה.

פורסם

אבא שלי ממש בימים אלה בתהליכי החלפת רכב.



הוא בגיל דומה, עם תקציב דומה ואותן בעיות הגב.

הוא גם בהתחלה חשב על קשקאי\קוליאוס, ואני דווקא הכוונתי אותו לקטגוריית המיניוואנים הקטנים.

 

הוא הזמין מאזדה 5 חדשה ממש היום.

לא שאני חושב שהוא רכב מדהים כ"כ, אך נותן חבילה נאה.

כמו כן יש לך את הרנו סניק, פיז'ו 5008, סיטרואן פיקאסו (ובטח עוד אחד-שניים שלא עולים לי בראש כרגע) שאומנם יתנו פחות פוזה אבל יהיו יותר מרווחים ונוחים (ואולי אפילו זולים יותר לאחזקה?) מהכאילו ג'יפונים הללו.

 

פורסם

תבדוק גם את הניסאן ג'וק. היום עשיתי עליה סיבוב והיא מפתיעה לטובה (לי היא לא מתאימה בגלל תא המטען ובגלל שאני לא רוצה ג'יפון. הייתי כבר בסוכנות אז עשיתי סיבוב להתרשמות כללית).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אחיו התאום של היונדאי הספורטז אמור ליהיות זול מימנו במקצת ולהציע אחריות של 7 שנים,רק צריך לבדוק מתי יתחיל שיווקו בארץ ואכן הוא אופציה מעולה! הקשקאי גם אופציה איכותית אבל הוא יקר משמעותית מהקוראנים וללא הצדקה,יש גם את הסוזוקי גראנד ויטרה שהוא היחידי בעל אופציית השטח אבל הוא זללן לא קטן עם איכות פנים של רכב משנות ה-90 ,עוד רכב מעניין שצריך לבדוק זה הסאניונג אקטיון צריך להגיע דגם חדש לחלוטין.

קצת מביך לחזור על זה שוב ושוב, אבל הספורטאז' אינו תאום ל IX35, בכל הנוגע לעיצוב חיצוני ופנימי, אפילו לא אח חורג. העיצוב שונה לחלוטין ונאה בהרבה לטעמי. אשר לפותח, אם אכן הישיבה וקלות היציאה והכניסה לרכב, הם כה חשובים, אין מנוס מבדיקה פיזית, הן באולם התצוגה והן בנסיעת מבחן. גם אני מצטרף להמלצה לבדיקה יסודית של ה 3008. מכונית מאוד מוצלחת, נוחה, חזקה, מאובזרת וזולה יחסית למתחרות הישירות.

פורסם
קצת מביך לחזור על זה שוב ושוב, אבל הספורטאז' אינו תאום ל IX35, בכל הנוגע לעיצוב חיצוני ופנימי, אפילו לא אח חורג. העיצוב שונה לחלוטין ונאה בהרבה לטעמי. אשר לפותח, אם אכן הישיבה וקלות היציאה והכניסה לרכב, הם כה חשובים, אין מנוס מבדיקה פיזית, הן באולם התצוגה והן בנסיעת מבחן. גם אני מצטרף להמלצה לבדיקה יסודית של ה 3008. מכונית מאוד מוצלחת, נוחה, חזקה, מאובזרת וזולה יחסית למתחרות הישירות.

קצת מביך לכתוב שטויות,כל המיכלולים המרכזיים זהים לחלוטין! זה שהריפוד שונה והפלסטיק על הפרונט שונה זה אומר שהרכבים שונים?

פורסם
קצת מביך לחזור על זה שוב ושוב, אבל הספורטאז' אינו תאום ל IX35, בכל הנוגע לעיצוב חיצוני ופנימי, אפילו לא אח חורג. העיצוב שונה לחלוטין ונאה בהרבה לטעמי. אשר לפותח, אם אכן הישיבה וקלות היציאה והכניסה לרכב, הם כה חשובים, אין מנוס מבדיקה פיזית, הן באולם התצוגה והן בנסיעת מבחן. גם אני מצטרף להמלצה לבדיקה יסודית של ה 3008. מכונית מאוד מוצלחת, נוחה, חזקה, מאובזרת וזולה יחסית למתחרות הישירות.

 

רועי קצת מביך זה עם אתה לא יודע אל תרשום שטויות

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

×
×
  • תוכן חדש...