Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב גבוה ("ג'יפ") לאדם מבוגר 175K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טוב, אז אתמול עשינו נסיעת מבחן על הIX35 - אני אישית דיי התאכזבתי, אכן רכב מרשים אבל לא הייתי קונה ב174K ולטענת סוכני המכירות האספקה ביוני-יולי ("היבואן לוקח טווח ביטחון, אספקה כנראה במרץ-אפריל"), צריך לשלם 10K מקדמה בכדי לשמור את הרכב ואת המחיר (!!) כי המחיר הולך לעלות בינואר עקב הביקוש, וכששאלתי אם המחיר ירד מכל סיבה שהיא כמו שערי מטבע חוץ או הנחות מהיצרן עקב הכמות אז הסוכן אמר שהמחיר לא ירד..

 

לגביי הנסיעה עצמה, גיר ה6 הילוכים עדיף על ה4 שהיה בטוסון גורם להרגיש הרבה יותר זריז, המנוע שהוקטן מ2.7 ל2 ליטר סוחב יפה, למרות שציפיתי ליותר מכיוון שסה"כ הרכב שוקל 1.5 טון (לא כ"כ רחוק מהI30 שיש לאבי עכשיו), האינטיריור נראה הרבה יותר טוב ויש המון פיצ'פקס בגירסת האיבזור המדוברת.

 

עוד הספקנו לעבור במיצובישי לראות את האאוטלנדר שאישית נראה לטעמי יותר טוב, רק מה שמדאיג את אבי היא התיבה הרציפה, שבוע הבא נסיעת מבחן.

עברנו גם בניסאן אבל כבר היה סגור בכדי לראות את הקשקאי ואת הג'וק - גם בהם צריך לעשות נסיעת מבחן, אבא מאוד התלהב מהג'וק, ומגירסת הטורבו (4X4 ו188 כ"ס) - רק שהמחיר שלה (179K) מוגזם קצת, צריך לראות ולהחכים.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ממש אינו איש שטח, אבל גם אינו מתחבר למראה של הסובארו.

נוספו לנסיעות המבחן הטיוטה ראב4 וסוזוקי גרנד ויטרה - הבעייה שבשביל לאבזר אותם לרמת הקוריאנים כבר נושקים ל200K

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מה עם ההונדה CRV?

 

בקרת שיוט רק ברמות הגימור הגבוהות החל מ232K..

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

הפורסטר לדעתי בשקלול הכולל הוא הכי "אוטו" שאתה יכול לקבל בכסף.

אולי הבחירה הנכונה תהיה ללכת בכלל על יד 2 ,לדעתי אבא שלך יתחבר לפולקסווגן טיגואן 08

יותר משאר הבחירות שציינו עד עתה.

http://www.yad2.co.il/Cars/4X4Gallery.php?AreaID=&ModelID=100&SubModelID=1315&FromYear=&UntilYear=&Auto=&EngineTypeID=&fromPrice=&untilPrice=&SubSubModelID=0&fromHand=&Hand=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&fromKM=&KM=&Info=&GalleryView=1

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם אני אמרתי לו את זה והוא אמר שאין סיכוי לרכב בלי אחריות, הוא כבר חי 20 שנה בשקט, ורוצה עוד 20 שנה של שקט..

ככה שחובה חדש מהחברה.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
רועי קצת מביך זה עם אתה לא יודע אל תרשום שטויות

ילדים שלי, יש המצאה כזו הנקראת אינטרנט ובאינטרנט מצוי מין קסם כזה הקרוי google. לכו נא והקישו במקום המתאים שם את המילים הבאות : new kia sportage. ומקור הטעות שלכם גם הוא מובן וקשור בעובדה שאכן הספורטאז' הקודם ( שכנראה נמכר עדיין ), זה המקביל ליונדאי טוסון, דמה לאחרון כשתי טיפות מים, למעט, כפי שאבחן קודמך ברזולוציה מפליאה, הפלסטיק הזה בפרונט ואולי הריפוד. משיצא ה IX35, הוחלט כנראה שהוא מכוער מדי ולספורטאז' הופעה שונה לחלוטין וכמעט מלבבת יחסית לג'יפ. ואגב, התמונות לא ממש מחמיאות, במציאות הוא מרשים בהרבה.

פורסם

מחזק את רועי: הספורטאז' החדש נראה לא רע במציאות. אני אישית לא מתחבר לעיצובו של ה-IX35.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...