Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזרח נגד מערב מי עדיף פירוט בפנוכו


ישה
שימו לב! השרשור הזה בן 4982 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

משפחה 2 ילדות חמודות אחת 9 שניה 4 לא ידוע לי על תכנון להגדלה.

נסועה חודשית 3-3500ק"מ רובה לבד ,בית עבודה, היתר עם המשפחה , אוהבי טיולים, בין 1-2 שבתות מטיילים, לא בהכרח יורדים לשבילים.

בכמה החודשים האחרונים התנייד על פוקוס סטיישן , הגב נקרע לו.

 

רכב מהעבודה חדש

הדילמה מה לבחור?

היריבים מהמזרח

יונדאי I30 סטיישן

קאיה סיד סטיישן

קורולה GLI

 

מולם הנבחרת מהמערב

אוקטביה 1.2 TSI DSG

יטי

פיקסו C3 סטיישן.

 

יש מועמדות נוספות שאפשר להמליץ בטווח המחירים הזה.

תודה לעונים בפרוטרוטרוט

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער לאכזב אבל אם בפוקוס נקרע לו הגב אז אף אחת מהאופציות שנתת פה לא תהיה נוחה לו.

מבחינת סטיישנים/משפחתיות אני חושב שהאופציות הכי טובות הן האוקטביה והיונדאי. היונדאי מאובזרת ומאוד נעימה לנסיעה, זריזה וחסכונית יחסית, מושב אחורי מאוד מרווח ואיבזור חביב. האוקטביה חסכונית וזריזה יותר אבל היא הרבה יותר נוקשה וקשיחה מבחינת נוחות ולכן לא בטוח שהיא תתאים.

אם חושבים מחוץ לקופסה ומדובר במשפחה שאוהבת את חיק הטבע אז היטי הוא בהחלט אופציה חביבה. הוא מעוצב ונאה מבחוץ אבל בפנים המרווח נחות משל הסטיישנים וגם תא המטען קטן יותר.

אם הנוחות חשובה אז כדאי לנסות את הפלואנס שהיא אמנם עצלה מעט בגירסת ה-1.6 אבל מרווחת מאוד וגם נוחה. גירסת ה-2 ליטר פותרת בקלות את סעיף הביצועים.

גם פיג'ו 308 SW בדגמים הבסיסיים יכולה להתאים מבחינת נוחות ומרווח.

 

בהצלחה ושבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי I30 סטיישן?דהיינו CROSSWAGEN?

 

אם כן,היא בחירה לא רעה,אך שמעתי גם תלונות של בעלי I30 CW מהעבודה שלי שהמזגן לא מקרר מי יודע מה אם יש יותר מ3אנשים ברכב-המנוע מתחיל לסחוב פחות ולקרר פחות.

נסעתי על I30 "רגילה" והרכב קצת בעייתי לתמרון ומרגיש "כבד" על הכביש. המזגן שלו טוב מאוד אך בטיפוס בעליות אפילו עם 2 אנשים הוא התאמץ לקרר.

קאיה סיד סטיישן לא מכיר,אין לנו רכב שכזה בעבודה.

 

טויוטה קורולה-גם בחירה לא רעה,היא רובוטית?או שהתחילו להביא את החדשות עם התיבה האוטומטית הסטנדרטית?

 

בכל מקרה,אני הייתי הולך על הקורולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוקטביה חסכונית וזריזה יותר אבל היא הרבה יותר נוקשה וקשיחה מבחינת נוחות ולכן לא בטוח שהיא תתאים.

 

אני מתקשה להבין מדוע מציגים את האוקטביה כנוקשה וקשיחה.

 

לאחר 3 שנים על C4(להלן הרפרנס שלי) קיבלתי ביום רביעי השבוע את האוקטביה המדוברת. כבר בנסיעה הקצרה הראשונה בת ה-500מטר עד למקום העבודה שלי נדמה היה לי שהיא הרבה יותר נוחה ומפנקת מהסיטרואן, לאחר 450ק"מ שהספקתי לגמוע עד לרגע זה ההרגשה הזו רק מתחזקת ומתעצמת אצלי.

 

תוסיף לכך את העובדה שהנדסת האנוש, הפרקטיקה(מקומות אחסון רבים, שלא לדבר על תא המטען הענק והאפשרות להוריד את המושבים במקרה וחסר קצת מקום), סביבת נהג מרשימה והאבזור היחסית לא רע שמגיע בגרסת הבסיס ולדעתי אתה מקבל את החבילה הכי משתלמת בשביל הכסף שלך.

 

אתמול בערב נתתי לאבא שלי (שרגיל לנסוע על רכבים עם מנועים גדולים) "סיבוב" על הרכב, לפני שהספיק לנסוע את 30 המטר הראשונים אמר "מרגישים שיש לרכב הזה הרבה כח", עכשיו ברור שהוא טועה כי אין לו באמת את ה"כח" שהוא רגיל אליו אבל כנראה שזה השילוב של תיבת ההילוכים הזו ביחד עם המנוע שנותנים לך את ההרגשה שה-1.2 טון של האוקטביה מתבטלים גם במהירות נמוכה, העליה של תה"ל להילוכים יחסית גבוהים גם במהירויות מאוד נמוכות(הילוך 7 ב59קמ"ש) מקנים הרגשה של נסיעה בהילוך "שיוט" בכל מהירות. תוסיף לכל אלו סביבת נהג שקטה (עד כדי כך שבשלב מסויים לא שמתי לב שאני ב-140קמ"ש, אגב בפחות מ-3K סיבובי מנוע) והרגשה של רכב שיושב ממש טוב על הכביש.

בשלב הזה אני לא יודע לחוות דעה מה קורה בחלקים הגבוהים של הסקאלה מכיוון שאני עדיין "מריץ" את הרכב, אבל יש לי את ההרגשה שלא אתאכזב.

 

היו לי חששות במעבר מה-C4 שאולי אני לוקח משהו פחות טוב, עכשיו אני יכול להגיד שללא שמץ של ספק שדרגתי את הנסיעה שלי בכמה רמות, אני באמת מתרגש אחרי כל נסיעה על הרכב ומופתע כל פעם מחדש. הצעה שלי - קח נסיעת מבחן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-C3 פיקאסו לא מרווחת מספיק ורק ידנית.

לאוקטביה רק ארבעה כוכבי בטיחות (בגלל ציון נמוך בריסוק חזיתי).

לקורולה רק ארבע כריות אוויר.

 

זה משאיר מהאופציות שלך את צמד הקוריאניות, שבדגמי הסטיישן שלהן מציעות לטעמי חבילה משפחתית כמעט בלי תחרות.

גם היטי מאוד חביבה, אלא אם נוסעים הרבה בפקקים ואז ה-DSG מעט מציק. מה גם שלרכוש רכב במחיר כזה ולקבל שנתיים

אחריות, זה קצת עלוב בימינו לטעמי (ושלא נדבר על השרות...).

מציע לך/להם לשקול גם רנו פלואנס, מכונית עם רמת נוחות גבוהה, בטיחות טובה ומרווח מספק. תא המטען לא שימושי כמו

הקוריאניות והביצועים לא מלהיבים (אבל ממש לא נוראיים כמו שטוענים, וטובים מאלו של הפוקוס). אבל סך הכל משפחתית מצוינת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי I30 סטיישן?דהיינו CROSSWAGEN?

 

אם כן,היא בחירה לא רעה,אך שמעתי גם תלונות של בעלי I30 CW מהעבודה שלי שהמזגן לא מקרר מי יודע מה אם יש יותר מ3אנשים ברכב-המנוע מתחיל לסחוב פחות ולקרר פחות.

נסעתי על I30 "רגילה" והרכב קצת בעייתי לתמרון ומרגיש "כבד" על הכביש. המזגן שלו טוב מאוד אך בטיפוס בעליות אפילו עם 2 אנשים הוא התאמץ לקרר.

קאיה סיד סטיישן לא מכיר,אין לנו רכב שכזה בעבודה.

 

טויוטה קורולה-גם בחירה לא רעה,היא רובוטית?או שהתחילו להביא את החדשות עם התיבה האוטומטית הסטנדרטית?

 

בכל מקרה,אני הייתי הולך על הקורולה.

 

בעייתי לתמרון ו-"כבד" עוד לא שמעתי כתיאורים על ה-I30, לא על דגם ההאצ'בק לפחות. אני כבר קרוב ל-70 אלף קילומטרים על 2 רכבים כאלה בתנאי שימוש דיי מסיביים (שנה וחצי הספיקו לי ל-70 אלף קילומטרים האלה) מדובר ברכב שהוא זריז למדי וההרגשה שלו דיי קלילה בתמרונים צפופים ועירוניים וגם בתנועה בכבישים מהירים. המזגן פשוט מצויין ואני מחשיב את עצמי כאחד שסובל מחום אבל גם באוגוסט הגעתי למצבים שבנסיעות ארוכות אני פשוט מכבה אותו לעיתים, גם בעליות ובתנאי מאמץ לא הרגשתי שום שינוי בעוצמת הקירור או בטמפרטורה.

עניין הביצועים שונה בין המשתמשים בעיקר בגלל תיבת ההילוכים בעלת 4 מהלכים בלבד. הרבה פעמים היא פשוט נתקעת ברביעי ומכבידה על התאוצה, יש כאלה שינסו ללחוץ חזק יותר אבל בהסטה קלה של הבורר ימינה הוא מוריד להילוך שלישי ואני מוצא את עצמי מסיט את הבורר דיי הרבה בנסיעה מרובת עליות או עקיפות.

הסיד היא למעשה אחות תאומה שיושבת על אותה רצפה וחולקת הרבה מכלולים עם היונדאי. ההבדל בגירסאות הסטיישן הוא שליונדאי בסיס גלגלים ארוך יותר וכתוצאה מכך מושב אחורי מרווח יותר בצורה מורגשת, במיוחד באיזור הרגליים והברכיים. לסיד לעומת זאת תא מטען גדול יותר.

 

הקורולה כבר מגיעה עם גיר אוטומטי אבל 4 כריות אויר בלבד ותא הנוסעים שלה מרגיש דיי פשוט ופלסטיקי גם בדגמים המאובזרים. היא גם לא מציעה שום ערך מוסף או נקודת חוזק לעומת מתחרות אחרות והיא משעממת למדי.

 

בנוגע לאוקטביה, אני בהחלט חושב שהיא מכונית נוקשה. גם הכיסאות וגם כיול המתלים. היא אמנם מאוד מרוסנת אבל המעבר מעל מהמורות ובורות הוא תמיד מאוד חד ומורגש לדעתי. מה שכן, אני מעדיף את המכונית שלי ככה, אני לא אוהב רכות בסגנון אמריקאי או בסגנון הונדה סיויק, פשוט שפותח השרשור ציין שהפוקוס גרמה לכאבי גב כך שחשבתי שהאוקטביה פחות נוחה ורכה מהפוקוס.

 

שבוע טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לאוקטביה, אני בהחלט חושב שהיא מכונית נוקשה. גם הכיסאות וגם כיול המתלים. היא אמנם מאוד מרוסנת אבל המעבר מעל מהמורות ובורות הוא תמיד מאוד חד ומורגש לדעתי. מה שכן, אני מעדיף את המכונית שלי ככה, אני לא אוהב רכות בסגנון אמריקאי או בסגנון הונדה סיויק, פשוט שפותח השרשור ציין שהפוקוס גרמה לכאבי גב כך שחשבתי שהאוקטביה פחות נוחה ורכה מהפוקוס.

 

שבוע טוב.

 

 

אוקיי, זו דעתך ואני מקבל אותה. ושוב, אם אני משווה אותה ל-C4 אז הכסאות אולי מעט יותר קשיחים אבל לא פחות נוחים ואוחזים, היא פחות "אנייה"(לא מצאתי הגדרה אחרת) מהסיטרואן אבל ללא ספק עושה עבודה טובה יותר במעבר מעל מהמורות, בורות ופסי האטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות

 

אוסיף גם שרוב הנסועה, בית עבודה היא בדרכים בינעירוניות , שהפקקים בהם לא מרובים ( כן יש דבר כזה ), 13.85%ממנה הררית , מה שאומר שחלקה גם בירידה ולא רק בעליה.:-D

האם יש לשנות או להוסיף אז דבר מה, על מה שכבר נכתב.

בבית יש קורולה 2004 והבחור לא מתאונן על כאבי גב.

יש הסבר מלומד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדובר רק על הרשימה/תקציב שציינת, אין לי הרבה מה להוסיף בנושא, מעבר לכך שהוא חייב לנסות כל רכב לבד, אבל גם לטעמי מושבי האוקטביה לא תומכים מספיק/נוחים. את הייטי אני לא מכיר.

אם אפשר לחרוג: הגולף+ לדעתי תעשה עבודה מצויינת. מושבים טובים יותר, מרווחת, הרבה תאי אחסון, שורת מושבים אחורית מתכווננת ותא מטען מספק (לא סטיישן, לא אוקטביה, אבל גדול יותר מהגולף הרגילה וגבוה).

 

אגב, OFFTOPIC, פתאום ספרתי את הסמיילים בחתימה שלך. שבעה? WOW. סחטיין. גם הילד שלנו הוא נכד שביעי במשפחה של אשתי. כשכולם נפגשים יש הילולה לא קטנה :-) (אבל למה השביעי לא מחייך אצלך?)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, OFFTOPIC, פתאום ספרתי את הסמיילים בחתימה שלך. שבעה? WOW. סחטיין. גם הילד שלנו הוא נכד שביעי במשפחה של אשתי. כשכולם נפגשים יש הילולה לא קטנה :-) (אבל למה השביעי לא מחייך אצלך?)

לא יודע על מה אתה מדבר.

תבדוק עוד הפעם:-D

תודה .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הקורולה נוחה לו והפוקוס קרעה לו את הגב אז לגב שלו יש כיול מיוחד :)

ולכן הוא פשוט חייב לקחת נסיעת מבחן על כל רכב שנראה לו.

מבין הרכבים שברשימה נהגתי בקורולה ובI30CW.

הגב שלי פסל את שתיהן, למרות שמבחינות אחרות הI30CW מאד מושכת.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4982 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...