Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גומיות חלון ל206CC


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

ברשותי 206CC 2003.

שיורד גשם או שאני במתקן שטיפה,נכנס לי טיפות מים מ-2 צדדי החלון העליוניים (מצ"ב תמונה להמחשה).

 

 

img0083sb.jpg

 

 

ניסיתי לאלתר הוספת סיליקון שחור בנקודות האלו וזה לא עזר.

הייתי ב2 מקומות שמתעסקים עם חלונות שאמרו לי שהגומיות התכווצו מהשמש וצריך להחליף אותם,הם לא מתעסקים עם גומיות ובחברה רוצים 5000 ש"ח על סט גומיות לאוטו.

 

נאמר לי במקומות שהם שמעו על מקרים שבעקבות פריצות/התייבשות אנשים הזמינו גומיות מחו"ל במחיר שפוי.

 

רציתי לקבל כיוון מהחבר'ה פה בפורום לגבי הסוגייה הזאת ואיך אוכל לפתור אותה במחיר הנמוך ביותר?

 

אשמח לייעוץ.

 

תודה רבה:)

  • ספונסר פורום
פורסם

ישנה הוראה טכנית,הכוללת מק"ט מחליף לגומיות הנ"ל שפותרות את בעיית הנזילה בחורף לצמיתות,אם זיכרוני אינו מטעה אותי עלותן כ400 ש"ח לכל צד.

אורן

פורסם

סלח לי אבל לא הבנתי אותך,מה זה בדיוק הוראה טכנית ?

 

ומה זאת אומרת לכל צד? מדובר בגומי אחד שנפרס מצד אחד של האוטו לצד שני

פורסם
סלח לי אבל לא הבנתי אותך,מה זה בדיוק הוראה טכנית ?

 

ומה זאת אומרת לכל צד? מדובר בגומי אחד שנפרס מצד אחד של האוטו לצד שני

 

תמונה להמחשה:

472h.jpg

Uploaded with ImageShack.us

פורסם

ישנם מוסכים לא מורשים שפותרים את הבעיה בפחות מ 1000 ש"ח.

מישהו בעבודה אצלינו עשה אתזה.

אם אתה מאזור הצפון יכול להיות שאוכל לעזור לך.

פורסם
ישנם מוסכים לא מורשים שפותרים את הבעיה בפחות מ 1000 ש"ח.

מישהו בעבודה אצלינו עשה אתזה.

אם אתה מאזור הצפון יכול להיות שאוכל לעזור לך.

 

האמת היא שאני מהמרכז.

תוכל לפרט איך הם פותרים את זה?

פורסם
הוא גם שם לו גומיות אבל כנראה לא מקוריות=תחליפי

 

 

נראה לי אני אלך על האופציה של להזמין את הגומיה הזאת מחו"ל ולהתקין לבד.

מישהו יכול לכוון אותי לאתרים בחול שימכרו וישלחו לי את הגומיה הזאת לארץ? (דרך פייפל)

באייבי לא מצאתי.

 

תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...