Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקרה שקיים בהרבה בתי עסק:

 

המלצרים "מרוויחים" את הטיפים שהם מקבלים מהלקוחות ואם סך כל הטיפים לא עלה על משכורת מינימום המעביד משלים את הסכום.

לדוגמא:

- מלצר עבד סך שעות שסכומן 2000 ש"ח בחודש.

- אותו מלצר הרוויח 1000 ש"ח בטיפים באותו חודש (לקח איתו ודיווח למעביד).

- בסוף החודש המעביד משלם למלצר 1000 ש"ח ובכך "משלים" לו לשכר מינימום. 

 

 

האם חוקי?

פורסם

זה ישמע לא חוקי אני מניח, ומעולם לא הייתי מלצר אז אני לא יודע מה קורה בעבודה אבל, אין אפשרות פשוט לקחת את הטיפ לכיס, או את רובו לפחות?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

התגלגל גם התגלגל.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

כיוון שאתם מתלבטים בסוגיה החשובה הזו התגייס לעזרתכם לא פחות מ............

 

בית המשפט העליון

פסק הדין פה.

אני כבר מזהיר אם תבינו אותו תודיעו לנו

http://www.lawdata.co.il/UpLoad/PsakDin/682486.rtf

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מן הסתם זה תלוי בחוזה עליו חותם המלצר כאשר הוא מתחיל לעבוד במקום.

עם עורכי הדין של היום אפשר להפוך את הכל לחוקי, צריך רק לדעת איך לנסח את זה.

פורסם

דריש - למיטב ידיעתי חוזה המכיל סעיפים הנוגדים את החוק, גם אם נחתם בהסכמה - לא יתפוס בבית משפט.

 

אני לא יכול לדמיין מצב בו כסף שחור מטיפים משמש לתשלום משכורות באופן חוקי.

אם ישנה מערכת הרושמת את הטיפ בקופה - אז אולי מבחינת החוק זה יכול לעבור.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

על קצה המזלג ( בכל זאת מסעדה לא )

אם הטיפ הוא חלק מהחשבון , הכסף בגדול הוא הכנסת המסעדה ולא הכנסת המלצר.

על זה היא צריכה לשלם את מיסיה

מהסכום הזה היא צריכה לשלם גם לעובדיה /מלצריה

אם הטיפ הוא לא חלק מהחשבון אלא משולם בנפרד אז אפשר לראות בזה הכנסת המלצר ולא הכנסת המסעדה ותשובה מוחלטת אם זה יכול לבוא במקום השכר שמגיע למלצר לא ברורה. אפילו לא לשופטי בית המשפט העליון.

תלוי בנסיבות הם כותבים.

הם מצטטים שם פס"ד שבית הדין הארצי לעבודה נתן ובו הוחלט כי בנתונים שהיו שם אפשר היה לראות בטיפים חלק מהשכר המגיע למלצר כדי לעמוד בתשלום שכר מינימום.

 

סוף הפס"ד הנוכחי ממליץ למדינה לשנות את החקיקה ולהבהיר את הדברים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...