Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לרכוש מערכת חדשה

דרישות:

סאב+תיבה:כרגע סתם משהו זמני שיושב לי בבית

רמקולים קדמיים:משהו כמו Morel pulse/tempo

רמקולים אחורה:לא יודע, תנו לי כיוון

מגבר1 : 4 ערוצים באזור ה100 RMS לערוץ (בסגנון JBL 75.4/1004 Mac audio Z4200)

מגבר מונו:באזור ה300+ RMS

רדיו דיסק:רדיו דיסק אם מסך שמחובר בגג כלומר שהשליטה תתבצע מיחידה נפרדת מקדימה והמסך יהיה בגג של האוטו לילד מאחורה (קורא DVD,DIVX) איכות בינונית- (עדיפות למחיר זול)

אנא המליצו לי על רכיבים מתאימים

תקציב: כרגע לא ידוע ולכן עדיפות לכמה שיותר זול (כולל יד שניה)

תודה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מצטער הרבה זמן לא היתי ולכן מקפיץ אני יחדד את עצמי +תקציב

רמקולים קדמיים:משהו כמו Morel pulse/tempo /Dotech Ovation 6 Morel ש"ח800-1000

רמקולים אחורה:לא יודע, תנו לי כיוון 500 ש"ח±

מגבר1 : 4 ערוצים באזור ה100 RMS לערוץ (בסגנון JBL 75.4/1004 Mac audio Z4200) ש"ח 800-1200

מגבר מונו:באזור ה300+ RMS ש"ח ±800

אנא המליצו לי על רכיבים מתאימים

תקציב: סה"כ כרגע ש"ח 3000 ±

חריגה של עד 500 ש"ח

כרגע נרד מענין המסכים

×
×
  • תוכן חדש...