Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו אמר לי שיש מוסטנג דור שני באיזור הדרום ?

הוזכר גם מנוע V6 ?

יש לבחור בפלאפון ?

ולגבי הרכב יש שמועות על מנוע 5 ליטר V8 יש מצב לזה ?!

 

 

חג שמח

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מישהו אמר לי שיש מוסטנג דור שני באיזור הדרום ? -מה זה "דור שני"? איזו שנה? איזה דגם? מה זה "איזור הדרום"- איזו עיר?:roll:

הוזכר גם מנוע V6 ? -אין דבר כזה במוסטנג- מנוע V6, לפחות לא במוסטנג ה"קלאסית". יש או V8 או 6 טורי .

יש לבחור בפלאפון ? -???????? מי, מה, מו?:shock::roll:

ולגבי הרכב יש שמועות על מנוע 5 ליטר V8 יש מצב לזה ?! -תחליט- 6, או 8, כן יש מצב לכל דבר- באיזה אוטו מדובר כבר?

 

 

חג שמח

 

 

חג שמח גם לך- אם תפרט יותר במה מדובר- אולי נוכל לעזור לך! במיוחד את התשובה לשאלה: מה זה- "שווה"? למי שווה? בכמה שווה? איזה אוטו ובאיזה מצב?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

זה מוסטאנג 2 ארבע צילינדר

זקוקה לשיפוץ יסודי

מה ששוה בה זה רק המתלים שמבוקשים מאוד לבוני הוט רוד

גיורא

חבר מס 14400

פורסם

המוסטאנג שאני ראיתי הייתה מודל 74 מנוע 6V הרכב היה משופץ צבוע צהוב ובמצב נסיעה הייתה ביהוד.

ראיתי מודעה לפני כחצי שנה למכירה של הרכב הזה באיזור באר שבע הרכב נצבע בשחור אם אני לא טועה רצו כ 22000 ש"ח

הייתה בעיה בגיר אם אני לא טועה, לא דיברתי עם הבעלים הפרטים היו במודעה ביד 2.

V8 לרכב כזה לא מוכר לי יכול להיות מעניין.

יש גם אחת בפ"ת אם אני לא טועה גם שם מנוע 6V.

פורסם

בשביל זה אמרתי: אין מנוע V6 במוסטנג "הקלאסית"- מה שאתה מדבר יותר גרסת קורטינה מוגדלת... שאגב אפשר גם ממנה לעשות משהו מעניין- אבל בהשקעה לא קטנה. 22 אלף, ועוד לא תקין? אולי 2200?:-D

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אז ככה יותר פרטים.

 

מוסטנג דור 2 1974 צבע בז. מנוע 2.8 V6

 

השאלה שלי אם אפשר להשתיל אצלה את המנוע מהקוברה מאותם שנים. (V8 5.0 345כ"ס).

 

כמה חברים הציעו לי את המוסטנגים היותר מסיביות שזה בין השנים 86-93

 

מקווה שאתם מבינים הפעם. :-D

פורסם

אפשר - כן. זול- לא. קל להשיג מנוע- גם לא. בנוסף למנוע צריך לעשות עוד מיליון דברים "קטנים" כמו מתלים, ברקסים- וזה רק לדוגמה קטנה. בקיצור- אם אתה שואל את השאלות האלה- זה לא בשבילך. בלי טיפת ציניות- אמיתי לגמרי, הרבה עברו את ה"חלומות הילדות" האלה- ועדיף שיישארו בגדר ה"חלומות". אם התקציב מאפשר לך- תמצא לך אוטו נורמלי מוכן שתאוהב- ובהצלחה!8) אם התקציב לא מאפשר- עוד יותר שלא תעיז: כבר אמרתי- זול זה לא יהיה, ואני מאאאאאאאאאאאאאד עדין בהגדרה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
אפשר - כן. זול- לא. קל להשיג מנוע- גם לא. בנוסף למנוע צריך לעשות עוד מיליון דברים "קטנים" כמו מתלים, ברקסים- וזה רק לדוגמה קטנה. בקיצור- אם אתה שואל את השאלות האלה- זה לא בשבילך. בלי טיפת ציניות- אמיתי לגמרי, הרבה עברו את ה"חלומות הילדות" האלה- ועדיף שיישארו בגדר ה"חלומות". אם התקציב מאפשר לך- תמצא לך אוטו נורמלי מוכן שתאוהב- ובהצלחה!8) אם התקציב לא מאפשר- עוד יותר שלא תעיז: כבר אמרתי- זול זה לא יהיה, ואני מאאאאאאאאאאאאאד עדין בהגדרה!

 

 

 

שלום

אתה כבר יודע הכול סחטן כול הכבוד לך!!!

למה אתה מבלבל לבחור את העיגולדים אם השטויות שאתה כותב.

הדרך היחידה להכניס מנוע V8 במוסטג דור שני זה מנוע מפורק לגמרי בבגז'

המוסטנג המדוברת שמה הוא גהה 2 מנוע 6V 2.8 המנוע הוא מנוע מפורד טאונוס 21M הגרמני

בכללי אוטו חרה נוסע נבלה אין מזגן לא יהיה מזגן כי אין מקום בתא המנוע .

היה לי לפני שנים רבות נבלה כזה אז אים מזגן אין מקום אז לה 8V אין מקום.

הגיר הור גיר בורגוורנר כמו בקורטינה וולו ישנים הגיר טוב אבל חלש לרכב הזה

 

בברכה בני ל.

אגב היה שלשול אופס שרשור בנוא עשה חיפוש

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני, בחיאת- אין דבר כזה "אי אפשר"- אפשר הכל, אבל צריך לבנות את כל האוטו מחדש! ועכשיו השאלה- מי יעשה דבר כזה, אפילו בארה"ב? -התשובה- אף אחד שפוי. זה הכל! בטח לא בארץ!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

יש עוד אחת מודל 74 דור 2 באזור בית שמש ליד ירושלים ,לפי דבריו של המוכר האוטו צריך שיפוץ פחחות ,הרכב בצבע ורוד הוא דרש 15k בהצלחה...

פורסם

ראיתי את המוסטנג באיזור בית שמש. האמתי זה במושב רוגלית.

 

הוא המצב על הפנים וזקוק לשיפוץ משכימו ומעלה.

 

המנוע והגיר בריצפה. האוטו אכן ורדרד והוא רוצה עליה יקר מידי בשביל מוסטנג כזו שלא נוסעת. 15K ?! ב 22K אתה מביא אחת נוסעת.

פורסם
שלום

אתה כבר יודע הכול סחטן כול הכבוד לך!!!

למה אתה מבלבל לבחור את העיגולדים אם השטויות שאתה כותב.

הדרך היחידה להכניס מנוע V8 במוסטג דור שני זה מנוע מפורק לגמרי בבגז'

המוסטנג המדוברת שמה הוא גהה 2 מנוע 6V 2.8 המנוע הוא מנוע מפורד טאונוס 21M הגרמני

בכללי אוטו חרה נוסע נבלה אין מזגן לא יהיה מזגן כי אין מקום בתא המנוע .

היה לי לפני שנים רבות נבלה כזה אז אים מזגן אין מקום אז לה 8V אין מקום.

הגיר הור גיר בורגוורנר כמו בקורטינה וולו ישנים הגיר טוב אבל חלש לרכב הזה

 

בברכה בני ל.

אגב היה שלשול אופס שרשור בנוא עשה חיפוש

 

בברכה בני ל.

 

Benny, Sorry about the English, but there was a V8 between 1975-1978 (the 302) so it's possible. But then he will have problems with the transport ministry (not standard). You can make them look nice and go round corners and if it's cheap enough it makes an interesting project - the "real" Mustang will be more expensive. T

0604phr_02_z+1976_ford_mustang_ii+.jpg

0604phr_12_z+1976_ford_mustang_ii+.jpg

3928131638_af31217872.jpg

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

וכמו שאמר חבר יקר היום.

עם קצת רצון וקצת יכולת פיל יכול לדפוק תרנגולת.

 

הבעיה היחידה שבארץ המנוע יעלה לך יותר מהרכב והעבודה תעלה כמו שניהם.


×
×
  • תוכן חדש...