Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח.

ברצוני לדעת את ההבדלים בין המכוניות מבחינת אמינות,טיפולים צריכת דלק וכוח.

מדובר על מנועי 1600 שנתון 2001.

אני יותר מעדיף את הבורה.

פורסם
חג שמח.

ברצוני לדעת את ההבדלים בין המכוניות מבחינת אמינות,טיפולים צריכת דלק וכוח.

מדובר על מנועי 1600 שנתון 2001.

אני יותר מעדיף את הבורה.

"אמינות,טיפולים צריכת דלק וכוח" - הטויוטה דווקא עדיפה.

"אני יותר מעדיף את הבורה" - דווקא מכל הבחינות האחרות הבורה עדיפה.

פורסם

הבורה שלי (1600 ידנית) צורכת 1/12-13 בנסיעה שרובה בעיר עם מזגן. למה נראה לך שקורולה תהיה טובה יותר? גם אם בורה אוטו' תצרוך נניח 1/10-11 אני לא מאמין שקורולה תיתן צריכה טובה יותר.

 

לגבי כוח - הבורה 1600 מרגישה מאוווד כבדה.

אמינות - כל מקרה לגופו אבל סביר להניח שאחזקה של בורה תעלה יותר.

הבורה יותר בטוחה, יותר נוחה ויותר מפנקת וזולה.

פורסם

הייתה לי בורה שנים רבות וניסיון רב עם מספר קורולות שהיו בעבודה.

אני אדבר

 

אז ככה:

 

אמינות - קורולה.

הבורה מאוד אמינה, כמעט ולא היו בעיות איתה, מקרים בודדים ונדירים וגם הקורולה לא הייתה חפה מתקלות. אבל בניצחון שהוא לא נוק-אאוט, הקורולה לוקחת.

 

טיפולים - הבורה שלי תוחזקה רק בצ'מפיון מהיום הראשון שהיא יצאה מהחברה עד יומה האחרון. צ'מפיון יקרנים, אבל כל מוסך מורשה הוא ככה. אני מעיך שהחלקים של הקורולה זולים ונפוצים יותר לכן יתכן שמבחינת טיפולים לטווח הארוך תקבל חסכון, שוב - לא נוק-אאוט.

 

צריכת דלק - לא שמתי לב מעולם. אף אחת לא הייתה שתיינית מטורפת, נראה לי תיקו.

 

כוח - הבורה שלי לא הייתה 1.6, אבל בורה 1.6 מול קורולה VVTI אז הניצחון הוא בנוק-אאוט - לקורולה.

 

לסיכום?

אם הייתי צריך ללכת לקנות עכשיו אחת משתיהן אז הייתי הולך לקנות בורה בלי לחשוב פעמיים.

השלם שמה גדול יותר מסך חלקיו והרכב פשוט מרגיש טוב.

פורסם

לאחר נסיעה במספר רכבים מסוג בורה 1600 בשנים האלה, אני ממליץ ללא ספק לקנות קורולה, פשוט הרכב כבד מאוד והעברות הילוכים בגיר האוטומט מאוד מורגשים, ממש העברות גסות במיוחד תחת לחץ.

לעומת זאת הקורולה שורדת יפה את השנים ובעלת גיר מצוין שיתפקד כמו שיצא מהחברה.

פורסם

שלום לך .

לנו במשפחה יש בורה 2002 כבר 7 שנים והרכב מעולה.

ללא בעייות שום דבר לא מתקלקל ממש אמין.

אמכונית עברה נסיעה של 40 דקות עם מים רותחים ולא קרה שום דבר למנוע שזה ממש נס,

אני רוצה לאירות מכונית יפנית שתעמוד בדבר כזה.

רכב מעולה כן יש לא בעייה שהיא כבדה והמנוע רק 8 שסתומים אבל ברגע שלוחצים עליו המנוע מגיב טוב ניסייון 190 עם הרכב.

צריכת דלק באמת סבירה 1-11

אמינה

חזקה ומאוד בטיחותית

אני ממליץ בחום.

Mazda 3 1.6 105 hp zoom...zoom

×
×
  • תוכן חדש...