Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קניתי לפני כמה ימים סט של מורל מהסדרה החדשה מקסימו, כאשר הסט מחובר ומנגן יחד עם הסאב והכל הוא נשמע סבבה לגמרי היום שיחקתי קצת עם הקומפוננט כדי לראות את הביצועים שלו בלי סאב, והתוצאה היתה מגעילה, העברתי את המגבר מHPF לFULL וניתקתי סאב. ובווליום גבוהה הוא לא יודע מה לעשות עם עצמו, באסים בכלל לא מתקרבים להשמע כמו באסים, אלא אם כן הווליום נמוך, וכמובן שיש לזה השלכות על שאר הצלילים שהוא מפיק שממש מאבדים כיוון.

מה שאני בא להגיד זה שאם לא היה לי סאב ממש לא היתי נהנה מהסט הזה, האם זה הגיוני? למישהו יש סט כזה ויכול להזמין אותי לשמוע את המצב אצלו? גם בעלי טמפו הייתי שמח לשמוע..

 

תודה רבה.

פורסם

מעולם לא שמעתי סט קומפוננט שיודע לעבוד כמו שצריך ב FULL.

רמקולים (בעיקר דרייברים הקטנים מ 8") חייבים חיתוך תחתון, כלומר לנטרל חלק מהבאסים. בלי החיתוך הזה הם מנסים לנגן תדרים נמוכים מדי ולא מצליחים, בטח בווליום גבוה.

 

אני מאמין שחיתוך HP באיזור ה 60HZ ו 12 DB הוא נקודה טובה להתחיל בו. אם זה נשמע טוב אפשר לרדת קצת, אם לא אז לעלות למעלה עד שהוא נשמע צלול בווליום המקסימלי שתגדיר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

המגבר הוא V12 RODEO DRIVE, בכל אופן בפוטנציומטר של הHP הטווח הוא בין 120H-3K איך אני מוצא שם את ה60HZ ו12db המדובר?

 

בכל אופן אם אין סט קומפוננט שיודע להסתדר עם FULL אז איך אפשר להנות מקומפוננט שמחובר לרדיו דיסק פשוט בלי הגברה חיצונית וקרוס כלשהו (חיצוני\פנימי) בווליום גבוה?

פורסם

אתה כנראה תצטרך לשים על הכי נמוך (120). עד כמה שאני זוכר ההנחתה היא 6DB ככה שזה לא כזה נורא.

 

לא הבנתי כ"כ את השאלה השנייה שלך.

 

עומרי

פורסם

לא כ"כ הבנתי את התשובה הראשונה שלך,

 

לגבי השאלה השניה, אם יש לי רכב שיש לו HU פשוט ו4 רמקולים וכל מה שאני רוצה הוא להחליף רמקולים מקדימה לטיפה יותר טובים, בכל מקרה יהיה עדיף לשים קומפוננט ולא סתם וופר (איכותי ככל שיהיה), במצב הזה הטווח תדרים שהרמקולים מקבלים הוא טווח מלא (FULL) הרי אין לי מגבר שבו אני יכול לחתוך את הקומפוננט לHPF וגם הHU שלי פשוט ולכן הוא לא מכיל קרוס אובר פנימי. אז למעשה אני שואל האם במצב הזה אני לא אהנה מהרמקולים? כי הם לא מסוגלים להתמודד עם FULL RANGE בווליום גבוה? בעצם מה שאתם אומרים זה שחייבים מגבר וסאב בשביל להנות מקומפוננט? נשמע לי קצת מוזר..

פורסם

התכוונתי שאתה כנראה תצטרך להפעיל את אופציית HP על 120 שזה הכי נמוך אצלך במגבר.

 

אתה יכול להנות מהסט פשוט הוא לא יוכל לנגן תדרים נמוכים מאוד - זה תפקידו של הסאב וופר.

פורסם

 

לגבי השאלה השניה, אם יש לי רכב שיש לו HU פשוט ו4 רמקולים וכל מה שאני רוצה הוא להחליף רמקולים מקדימה לטיפה יותר טובים, בכל מקרה יהיה עדיף לשים קומפוננט ולא סתם וופר (איכותי ככל שיהיה), במצב הזה הטווח תדרים שהרמקולים מקבלים הוא טווח מלא (FULL) הרי אין לי מגבר שבו אני יכול לחתוך את הקומפוננט לHPF וגם הHU שלי פשוט ולכן הוא לא מכיל קרוס אובר פנימי. אז למעשה אני שואל האם במצב הזה אני לא אהנה מהרמקולים? כי הם לא מסוגלים להתמודד עם FULL RANGE בווליום גבוה? בעצם מה שאתם אומרים זה שחייבים מגבר וסאב בשביל להנות מקומפוננט? נשמע לי קצת מוזר..

 

התשובה פשוטה: כן.

מגבר של HU הוא מגבר חלש ומעוות מאוד. תוסיף לזה את העובדה שברוב המכשירים (בטח בזולים בהם) לא ניתן לבצע שום חיתוך ותקבל סמטוחה בסאונד. ניתן לבצע חיתוך בסיסי ביותר (קרוס מדרגה ראשונה, 6DB) באמצעות קבל ביפולארי בערך ידוע על מנת לקבל חיתוך HP בנקודה מסויימת, יש מחשבונים ברשת וקבל כזה עולה אגורות עד שקלים בודדים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אז הבעיה שלי היא שמה שאתה אומר סותר את מה שנהוג להכתב פה לא מעט מעל דפי הפורום שהטמפו נשמעים לא רע בלי הגברה... לפי הנסיון שלי זה נשמע זוועה..

פורסם

תראה. הכל יחסי. אומרים שלדוגמא טמפו יישמע יותר טוב מרמקול רגיל שמגיע עם הרכב. לגבי השאלה התשובה פשוטה. מגבר נותן הרבה יותר כוח מרדיודיסק, ולכן ברגע שאתה מכניס לסט קומפוננט תדרים מאוד נמוכים הוא מתחיל להישמע רע.

פורסם

אף אחד לא סותר שום דבר, תתעמק בקריאת התשובות לשאלותיך.

מי שרוצה לנצל רמקול עד הסוף חייב הגברה בריאה וחיתוך כלשהו. בלי זה אף רמקול לא ישמע כמו שצריך, לא משנה אם זה קליפורנייה בום או סיז לוטוס.

 

כל זמן ששומעים בווליום סביר ניתן לשמוע גם בלי חיתוכים על הגברה סטנדרטית של HU. הבעייה מתחילה ברגע שמעלים את הווליום או שומעים מוזיקה קצבית, ואז הצורך במגבר ובחיתוכים מתאימים מופיע מיד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי את אותו הסט...אצלי הוא מחובר לרדיו דיסק של פיוניר...הגדרתי חיתוך של 200 -12 והעלתי את הבס בוסט...שומעים מדהים. כמובן שבעזרת מגבר התוצאה הייתה טובה יותר

פורסם

מנעול מלא חלודה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...