Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

 

היום הייתי אצל חבר וראיתי רמקול בתוך תיבה מוזרה..

שאלתי את החבר לגבי זה והוא טען שחבר הביא לו במתנה ואין לו מושג מה זה.

 

קצת פרטים:

 

הוופר הוא 12 אינץ, הוא יושב בתוך תיבה מרובעת ללא דופן אחורית(פתוח לגמרי)

 

על הוופר עצמו מאחורה רשום 8 אוהם התנגדות ו- max sound 300w

החברה היא בשם hi-sound...

 

במרכז הוופר יש קונוס כלפי חוץ.

המימברנה היא מחומר דמויי עץ!! ??!!! מוזר לגמרי.

 

חיברתי אותו למערכת ביתית והוא נשמע כמו רמקול ישן ופשוט..

(חשבתי אולי שזה סאב או משהו בסגנון כדי למלא זמנית את ה"חור" בבאגז' :wink: )

 

בקיצור יש טעם לעשות משהו עם הרמקול? אולי בתור וופר גדול מאחורה? (כן, גם לי זה נשמע מטומטם)..

 

אין הגיון שהוא יעבוד כמו סאב נכון? ואני גם שואל לגבי החיבור למגבר עצמו שנותן בגישור 100 וואט אראמאס(שבטח ישרפו אותו לחלוטין..)

 

הצעות, תגובות, מישהו מבין במה מדובר??

 

יכול להיות שזה בכלל סאב-וופר ישן?

יש סכנה כלשהי לחבר אותו למגבר מחשש שיהיה נזק למגבר?

אמיר.

פורסם

אם זה 8 אוהם כמו שאמרת אולי זה סאב של מערכת ביתית. זה שהוא נשמע גרוע זה ככל הנראה, מכיוון שאין לו דופן אחורית (עובד ב-free air).

בעיקרון המגבר אמור להיות יציב בגישור בהתנגדות מעל 4 אוהם, אבל לא ממש מומלץ לחבר למערכת לאוטו רמקולים ביתיים.

 

ממברנה מעץ :lol::lol::lol::lol::lol::lol: ...

פורסם

אתה יכול לחבר אותו לא יקרה כלום למגבר אבל זה לא ייתן לך כלום זה סתם וופר (בתנאי שזה שופר)

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

בשופר תוקעים ובוופר יש הגברה של מגבר :roll: .

שופר זה לראש השנה ובחגים, וופר הוא בימי חול.

 

הדמיון: משניהם קשה להוציא צליל טוב, אלא רק אם אתה מוזיקאי מקצועי (או רב עם ניסיון).

פורסם
בשופר תוקעים ובוופר יש הגברה של מגבר :roll: .

שופר זה לראש השנה ובחגים, וופר הוא בימי חול.

 

הדמיון: משניהם קשה להוציא צליל טוב, אלא רק אם אתה מוזיקאי מקצועי (או רב עם ניסיון).

 

הבדיחה שלך ממש לא מצחיקה.

 

כמה פעמים ביקשו ממכם שמי שלא יודע את התשובה פשוט שלא יגיב!!!???!!!! :mad:

פורסם

אין לך מה לדאוג למגבר .. כל מגבר מסוגל התמודד עם 4 אוהם אז אם 8 הוא לא יתמודד??

כמה שיש יותר התנגדות למגבר ככה הוא יותר נשמר.. אבל פחות עוצמה..

×
×
  • תוכן חדש...