Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני פותח שרשור חדש מפני שזה לא קשור לחיישני רוורס.

 

ברוורס, כאשר אני לוחץ מספר פעמים על דוושת הבלם עד הסוף, אחרי כמה פעמים הדוושה פשוט ננעלת ואי אפשר ללחוץ עליה. עד שאני משחרר לגמרי ומחכה כמה שניות שהרכב יתחיל לנסוע אחורה מכוח ההילוך ואז שוב אני יכול ללחוץ על הדוושה חזק פעם או פעמיים עד שהיא ננעלת והרכב נעצר.

זה קורה רק ברוורס (לא הצלחתי לשחזר את זה בהילוך קדמי), ומן הסתם רק בחניות כאשר אני מנסה להיצמד לרכב או לקיר ומשתמש הרבה בדוושת הבלם.

האם זאת תקלה או מצב תקין? יש לי פשוט נסיעה לאילת על הבוקר ולכן הלחץ:) תודה!

 

quote.gif

פורסם

בראבו שים לב מחקתי את מה שרשמתי לך, זו טעות, בדקתי שוב ,מכיוון שמדובר על לפני חצי שנה טעיתי ,לפי מה שהוסבר לי ע"י היבואן הדבר קיים ברכבי אוודי לא כדי למנוע פגיעה ברוורס, שימוש מרובה בדוושת הברקס בגלישה ברוורס וגם קדימה מקשיחים את הדוושה על מנת שלא תיהיה גלישה אחורה או קדימה בעליה כהכנה לזינוק בעלייה .

פורסם
אני פותח שרשור חדש מפני שזה לא קשור לחיישני רוורס.

 

ברוורס, כאשר אני לוחץ מספר פעמים על דוושת הבלם עד הסוף, אחרי כמה פעמים הדוושה פשוט ננעלת ואי אפשר ללחוץ עליה. עד שאני משחרר לגמרי ומחכה כמה שניות שהרכב יתחיל לנסוע אחורה מכוח ההילוך ואז שוב אני יכול ללחוץ על הדוושה חזק פעם או פעמיים עד שהיא ננעלת והרכב נעצר.

זה קורה רק ברוורס (לא הצלחתי לשחזר את זה בהילוך קדמי), ומן הסתם רק בחניות כאשר אני מנסה להיצמד לרכב או לקיר ומשתמש הרבה בדוושת הבלם.

האם זאת תקלה או מצב תקין? יש לי פשוט נסיעה לאילת על הבוקר ולכן הלחץ:) תודה!

 

quote.gif

 

נראה לי שאתה עושה abuse לדוושת הבלם בחנייה,

בכל זאת לא צריך ללחוץ ממש עד הסוף בכוח בשביל לעצור.

פורסם

אולי במקום לפתוח שני שירשורים שונים על אותה בעיה בדיוק, יואיל הבעלים הנרגש של הגולף ויטריח עצמו למוסך שם הוא יכול גם לשאול מה שהוא רוצה וגם אולי לצאת משם עם פתרון אמיתי, מה שקצת קשה למצוא פה.

×
×
  • תוכן חדש...