Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני כבר מזמן לא בתחום האודיו והמולטימדיה בכלל וברכב בפרט וזקוק להצעתכם.

אבא שלי מקבל בקרוב את הלנד-קרוזר (בציר 07) שהוא בחר לרכוש.

הרכב מגיע עם המערכת המקורית המזוויעה.

אני מעוניין להתקין לו מערכת דאבל-דין על בסיס מספר דרישות:

-התממשקות עם מצלמת רוורס שתותקן גם כן.

-תקשורת בלוטוס כולל אפשרות חיוג מהמערכת.

-מסך מגע גדול וממשק/תפריט נוח (בכל זאת הוא לא מבין כלום בטכנולוגיות האלו)

-קריאה טובה של MP3 (זה יהיה הדבר העיקרי שהמערכת תעשה)

מדי פעם בפעם יהיה גם שימוש ב-DVD (ממש מעט) וכמובן שהרבה רדיו.

 

לא חשוב או קריטי שיהיה במערכת:

-GPS מובנה (כי יש מכשיר MIO נפרד ואני יודע שזה מייקר מאוד את העסק)

 

תקציב הרכישה יהיה מתאים לאדם שלא ממש מתכוון להשתמש בכלום ממה שהמערכת יכולה להציע ובסך הכל הרעיון הוא לקבל מערכת יותר נורמלית מזו המקורית +אפשרות תצוגת הרוורס על המסך ודיבורית הבלוטוס.

חשבתי בכיוון של מערכות הפיוניר או הקנווד המופיעות ב-ZAP.

או, לפי המלצה של חבר הפורום בה"פ, ללכת על ה-Motevo המתאים ללנד קרוזר.

האם מחיר של כ-3500-4500 שקל (אחרי מצלמה) אמור לענות על הדרישות?

 

שאר הדעות והמלצות יבורכו.

 

תודה.

פורסם

עדיף שתלך על אחד המכשירים של המותגים המובילים בשוק ולא מיני תחליפים. אולי יהיה לך פחות פונקציות אבל תקבל איכות ושקט לאורך זמן.

פורסם
הציעו לך פאיוניר או קנווד עם מצלמה ו GPS ב 3500-4500 שקל??

לא, גם לא רשמתי את זה.

ה-GPS המובנה מייקר את המערכת ולבטח יעבור את הסכום המצויין ולכן זה פחות קריטי לי.

הצלמה כן חשובה.

 

יוסי, על מה אתה ממליץ? מה דעתך על המוטבו (הוא בהחלט מענייין אותי על הפונקציונאליות שלו והתאמתו לדשבורד)?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

*מערכות פיוניר/קנווד ודומיהם לא מתאימות באופן מושלם לדאשבורד - איכות הסאונד שלהם אולי מעט טובה יותר אך ללא מגבר וסאב במילא לא תרגיש בהבדל.

למערכת מוטבו יש 3 שנות אחריות מלאות בארץ לכן יהיה לך ראש שקט. 2 מעבדים שמאפשרים לך להריץ את כל הפונקציות ללא עומס והכי חשוב GPS מובנה המאפשר להריץ IGO/MIOMAP וכו' , הרבה יותר נח GPS מובנה מאשר GPS חיצוני לא אסטטי.

dreams dreams dreams do not come true

×
×
  • תוכן חדש...