Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום !

אני צריך עזרה.

התחדשנו המשפחה ברכב חדש ואיתו הציוד של המערכת מהרכב הקודם.

יש לי כרגע - סאב,מגבר, 6/9 פיוניר.

 

עכשיו ככה : הרכב של המשפחה ואמא לא רוצה שאני יתחיל להתקין

ויהפוך את הרכב עם מגברים סאב בניית מגש ל6/9 וכו׳.

ועכשיו אני בבעיה , מצד אחד אני לא רוצה להשאר עם המערכת של החברה

(הונדה גאז) הכוונה לרמקולים למה רדיו דיסק של הרכב עצמו החלטתי להשאיר.

 

אז ככה, מה הייתם עושים ? תמליצו לי על מערכת שתהיה חמודה +

בלי הרבה בלאגן לאמא.

 

תודה מראש, אייל.

פורסם

בוקר טוב אייל

איזה מודל הרכב ?

בהחלט אפשר לבנות מערכת שתתן פיתרון של סאונד טוב ברכב בלי לעשות שינויים מהותיים ברכב

מה שזה אומר בגדול זה החלפת רמקולים קדמיים לסט קומפוננט איכותי אני חושב שהמידה היא "6.5

מגבר אפשר לשתול מתחת לכסא האחורי

בנושא של הסאב ישנה בעיה כי סה"כ את הסאב יהיה קשה להסתיר לחלוטין אבל עדיין ניתן לשים סאב "10 שטוח בתיבת קוביה אטומה וקטנה (למרות שנג"אז הוא רכב קטן הסאב לא ממש יבלוט ברכב)

את המכשיר הקדמי ניתן להשאיר אבל זה ידרוש מנחתים טובים לטובת יציאות RCA

בגדול זה יישמע טוב עד מעולה (בהנחה שמקצוען יבצע את העבודה)

עדיין לא הייתי עושה שום החלטה בלי ליידע את אמא :lol:

המשך יום טוב

דרור

פורסם

הגאז שנת 2008 , אפשר להתקין מגבר מאחורה השאלה אם זה יפריע שיקפלו את הכיסאות ?

ומה עם מגש מאחורה רלוונטי? או לוותר על 6/9 ?

אז תפרט לי מה היית עושה בידיוק + איפה ברכב.

 

תודה רבה, יום מדהים.

×
×
  • תוכן חדש...