Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל לקנות פריוס יד 2 ולקחתי אחת לנסיעת מבחן. בשום אופן לא הצלחתי לנסוע על המנוע החשמלי בלבד. בכל עצירה ברמזור מנוע הבנזין כבה אבל נדלק שוב כאשר עזבתי את הבלמים.

כשלחצתי על כפתור EV מצד שמאל היתה הודעה שאין אפשרות לעבור למצב הזה (mode is invalid או משהו כזה).

המודל 2007.

מישהו מכיר?

פורסם
כשלחצתי על כפתור EV מצד שמאל היתה הודעה שאין אפשרות לעבור למצב הזה (mode is invalid או משהו כזה).

המודל 2007.

מישהו מכיר?

אולי תקרא את ההודעה... בדרך כלל היא אומרת בדיוק מדוע לא ניתן לעבור למצב EV.

אפשרויות: מצבר לא טעון מספיק, לחיצה חזקה על הדוושה, מהירות.

פורסם

אין מצב לנסוע אך ורק במצב חשמלי, הסוללה נטענת ע"י

פעולת מנוע הבנזין.

מצב EV מיועד בעיקר לנסיעה בחניונים ולטווח קצר בלבד.

פורסם

לא תמיד אפשר לעבוד למצב חשמל בלבד, זה תלוי בכל מיני פרמטרים. בכל מקרה, יכול להיות שהסוללה לא הייתה טעונה מספיק בשביל נסיעה במצב חשמל, אבל אל תצפה לקילומטרים על גבי קילומטרים של נסיעה חשמלית - הפריוס מסוגלת לנסוע אולי 2 ק"מ על חשמל בלבד בתוך העיר כשאתה סופר-עדין על הגז. בכל מקרה, כשהסוללה מספיק טעונה היא אמורה לאפשר לך לפחות לגלוש על חשמל - מנוע הבנזין לא אמור להדלק ברגע שעוזבים את הבלם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אין מצב לנסוע אך ורק במצב חשמלי, הסוללה נטענת ע"י

פעולת מנוע הבנזין.

מצב EV מיועד בעיקר לנסיעה בחניונים ולטווח קצר בלבד.

 

אז איך הרכב מגיע לצריכה של 1 ל 20?

דרך אגב הממוצע המצטבר שראיתי ברכב היה 1 ל 15 (לפני שאיפסתי אותו)

פורסם
אז איך הרכב מגיע לצריכה של 1 ל 20?

דרך אגב הממוצע המצטבר שראיתי ברכב היה 1 ל 15 (לפני שאיפסתי אותו)

 

שילוב של גורמים. קודם כל מנוע הבנזין כשלעצמו מאוד חסכוני ואני מעריך שניתן להגיע איתו לצריכה של 1:13 נניח גם בלי מנוע החשמל. בנסיעה הוא נעזר הרבה במנוע החשמל ולכן מתאמץ פחות כך שהצריכה טובה יותר. הטעינה של מנוע החשמל לא מבזבזת דלק כיוון שהיא מתרחשת כמעט ורק בעת עזיבת גז ובלימה. בתוך העיר ובעיקר בנסיעה רגועה או בפקקים ההבדל מאוד גדול.

 

למה הרכב הספציפי הזה היה על 1:15? יכול להיות שהבעלים עומד הרבה מאוד בפקקים או נוסע עם רגל כבדה על הגז. מניסיון ארוך טווח של אבא שלי (עם שתי מכוניות) הצריכה הממוצעת היא 1:18-1:20.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...