Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו אופל שנת 90 ומשהו...

נגמר לו ביטוח הרכב וצריך לחדש. כרגע אף אחד לא משתמש באוטו כי הוא בלי ביטוח

למה לא מחדשים?

בעיית מזומנים. נתנו לאמא שלי מהעבודה (הפניקס אני חושב) הצעה : כ-3000 שקל

אמרו לה שאין בפחות ושאי אפשר לעשות רק חובה ללא מקיף.

הבנתי שזה הבל הבלים (למה לשקר ככה?)

האם אפשר באמת לעשות רק חובה?

מה העלות המשוערת?

אני רוצה לדעת האם ההבדלים בין החברות הם משמעותיים? האם לערוך השוואות

 

והכי חשוב לי אם אפשר - המלצות לחברות ביטוח לא יקרות

 

תודה רבה, מראש

:)

פורסם

תבדוק דרך אינטרנט בביטוח ישיר.

רכב שנת 90 עושים חובה ו ג

חובה סביב ה 1650 ש"ח

צד ג סביב ה 700 ש"ח+ גרר ושמשות בעלות נוספת.

פורסם

הייתי שוקל פעמיים האם לעשות בכלל לאוטו כה ישן ביטוח מקיף, לפי דעתי לא

אין סיבה שלא יהיה ניתן לבטח את הרכב רק עם ביטוח חובה (הייתי ממליץ גם צד ג')

 

דבר נוסף, תתקשר לכמה חברות ביטוח ותקבל הצעות מחיר.

פורסם

אני רוצה להבין אם הבנתי נכון כי אני לא מבין בזה הרבה..

 

מה שאני יודע:

חובה - כשמו כן הוא - חובה

מקיף - כולל בתוכו חובה + ג' + נגד גניבה

צד ג- למקרה של תאונה

פורסם

בקצרה,

ביטוח חובה מכסה נזקי גוף.

ביטוח מקיף מכסה נזקים שנגרמו לרכב שלך ונזקים שאתה גרמת לאחרים (אחרים=צד ג').

ביטוח צד ג' מכסה רק נזקים שאתה גרמת לאחרים.

 

לדוגמא, נניח ויש לך ביטוח חובה וצד ג' בלבד.

חס וחלילה, נסעת באמצע המדבר בשעת לילה מאוחרת ודרסת גמל.

את ההוצאות הרפואיות שלך (פינוי מוסק לסורוקה, יומיים אשפוז, בדיקה רקטאלית) - יממן הביטוח חובה שלך.

את הנזק שנגרם לבדואי על פציעת הגמל - יממן הביטוח צד ג' שלך.

את הנזק שנגרם לרכב שלך - אתה תממן מכיסך. אם היה לך ביטוח מקיף, הוא היה מתקן לך את הרכב.

 

אבל זה על קצה המזלג.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

חברות הבטוח בד"כ לא מבטחות רכב משנתון 90 בביטוח מקיף אבל כתבת 90 ומשהו שיכול להיות גם 99 אז כן מבטחים

 

אין חובה לעשות בטוח חובה יחד צד ג'

 

חובה זה חובה צד ג' או מקיף זה רשות. מקיף כולל בתוכו גם בטוח צד ג'

 

ולהשוואת בטוח חובה כנס לכאן

 

http://ozar.mof.gov.il/hon/2001/insurance/car.asp

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

רק לחדד קצת את התשובות המלומדות:

אפשר לעשות איזה ביטוח שאתה רוצה, והייתי מתרחק מהחברה או הסוכן ששיקרו ככה.

 

אחרי שתשווה מחירי ביטוח חובה באתר המפקח על הביטוח במשרד התמ"ת (קישור בתגובה שמעלי, ההשוואה פשוטה למדי - ההצעה הנמוכה ביותר) תוכל להשוות גם מחירי ביטוח מקיף או צד ג' באתר פרטי:

http://www.b2bit.co.il

 

לא הייתי מכניס לשם את הטלפון האמיתי כי לא יפסיקו להתקשר אליך חודש ימים כל סוכן אפשרי. אלא פשוט לצלצל לאחד לכמה מההצעות הטובות. שים לב להשתתפות עצמית שגורמת להפרשים משמעותיים במחיר.

 

בגדול אם מחיר הרכב מתקרב לעשרת אלפים ומטה הייתי מבטח רק צד ג' (וחובה כמובן)

 

חוץ מזה אפשר (ורצוי לפעמים) לבטח ביטוח חובה אצל סוכן אחד (הזול ביותר) ומקיף או צד ג' לא בהכרח אצל אותו סוכן אלא אצל ההצעה המשתלמת ביותר.

 

ואגב: נדמה לי שרוב חברות הביטוח יסכימו לבטח כל דבר בתמורה לכסף. השאלה אם זה משתלם תלויה בגובה הפרמיה.

×
×
  • תוכן חדש...